Hotel Barcelo Royal Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°6°
Hotel Barcelo Royal Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

Corendon

2 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

Hotel Barcelo Beach in Sunny beach, Bulgarije

Joost Vermeer
16-9-2016

Prima 5 sterren hotel centraal gelegfen, en toch nachtrust. Zeer groot en mooi zwembad, ook een binnnebad. Goede bewaking. Gratis wifi, ook in de kamers. Gratis kluisje. Zeer ruime kamer (circa 75 vierkante meter), en twee grote flatscreen tv's. Vriendelijk en goed personeel.

Schoonmaak liet wat te wensen over. Kamer is wat gedateerd, maar wel in orde.

Gereisd alleenreizend in september 2016
2007

zeer mooi hotel

bos
25-9-2007

zeer mooi hotel. dichtbij het strand en boulevard. prijzen voor drankjes zijn iets hoger dan gemiddeld. de bediening in bar en restaurants is niet echt goed en snel, maar dat is eigenlijk bij bijna alle bars en restaurants het geval.

Gereisd alleenreizend in september 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.