Hotel Barcelo Royal Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°-2°
Hotel Barcelo Royal Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

5 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

mooi hotel met super ligging

fam.kerkhof
24-8-2015

Wij verbleven in een 3-kmr app., met gedeeltelijk uitzicht op zee. Het app. zag er prima uit en was ook schoon, maar dit werd helaas niet bijgehouden. Gedurende onze vakantie van 11 dagen werden alleen de prullenbakken geleegd en schone handdoeken neergelegd. De bedden werden niet opgemaakt en er werd verder niets schoongemaakt. wij hadden alleen ontbijt en dit was redelijk, wel elke dag hetzelfde. De ligging van het hotel is super, 50 meter vh strand en boulevard maar toch merk je niets van de drukte of herrie. Wij hebben de Bulgaren ondervonden als zeer onvriendelijk en nors maar dit heeft onze vakantie er niet minder om gemaakt. We hebben een super vakantie gehad en zouden zeker nog eens terug gaan!

Gereisd anders in augustus 2015
2008

erg goed, echt een aanrader.

Nicol
5-9-2008

Wij zijn vandaag teruggekomen vanuit Sunny beach. We waren met 4en en hadden 2 appartementen. Je kan hier all-in gaan ziten maar is eigenlijk onnodig. Je kan overal zo heerlijk en spotgoedkoop eten. Kamers zijn erg mooi, bed is geweldig!!

Ligging is perfect, net aan de rand van de drukte.

Mensen in het hotel zijn erg vriendelijk. Laatste dag vertrokken wij pas erg laat en er was een prima gratig regeling om voor een uurtje een hotelkamer te boeken om lekker even te douchen.

Al met al een prima locatie voor een prima vakantie!!

Gereisd anders in september 2008

Slechte service & All-in

Inge
18-8-2008

Het hotel zelf is super luxe! De kamers zijn mooi en groot en wij hadden een kamer met terras met tentje. De schoonmakers vouwen zelfs de kleren op! De service in dit hotel vond ik uitermate slecht voor een 5 sterren hotel. Lang wachten op je bestelling en men loopt niet hard voor all-inclusive gasten. Personeel is ook beperkt door zijn of haar takenpakket ofzo. De ene mag alleen borden halen, de ander drankbestelling opnemen, de ander tafels dekken etc. Dit zorgt ervoor dat je lang op drinken moet wachten.

Ook gaat iedereen om 7 uur uit zijn bed om handdoeken op zonnebedjes te leggen wat als gevolg is dat als je om 8 uur, half 9 aankomt op het zwembad je geen bedje hebt en niemand in het zwembad te zien in, mensen die hun bedje hebben gereserveerd komen om 11 uur half 12 een keer aankakken. Wij hebben melding hiervan gemaakt maar er wordt vervolgens niks aan gedaan.

Gereisd anders in augustus 2008

2007

Fantastisch hotel!! Wij zijn 2 weken na opening geweest. 30 minuten transfer vanaf de luchthaven. Het is luxe en modern met trendy ingerichte kamers. Goed geïsoleerd ook, want het ligt midden in het centrum maar wel net achter de boulevard. Beter kan echt niet. Zwembad is een paradijsje!! Zalige ligbedden. Gratis badlakens. Kinder/babybad met anti-slib plankenvloer, een leuke miniclub waar ook de allerkleinsten onder de 4 jaar leuk kunnen spelen. Kinderjuffies zijn schatten. Eten was goed, ontbijt super. Hotel management zeer klantvriendelijk. Wij mochten de hotelkamer de laatste dag tot 21.00 uur nog gebruiken. Uiteten is gezelliger en ook goedkoop. Strand is de straat oversteken en je bent er. Heel Sunny Beach was schoon en netjes. Zandstranden zijn prachtig, aflopend in zee met helder zeewater. Bulgaren zijn erg aardig. Kortom BOEKEN!

Gereisd anders in juli 2007

op dit moment zijn wij in dit hotel, je merkt dat het nog maar pas open is er moeten nog een aantal dingen geregeld worden, lampen ophangen en dat soort dingen. Het is een goed hotel, mooi zwembad, vlakbij het strand. Als je all-in hebt moet je wel bij alles wat je besteld een handtekening op een bonnetje zetten dat is wel eens lastig. Iedere dag zie je nog steeds verbeteringen. je krijgt een badlaken voor bij het zwembad en iedere dag schone handdoeken.

Gereisd anders in juli 2007

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.