Hotel Barcelo Royal Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°1°
Hotel Barcelo Royal Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

Rust in de drukte

Annet Geerdink,
12-11-2018

Mooie ruime kamers. Schoon. Goede service. Prima eten.. Al met al .. prima hotel dicht bij t centrum en t strand.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
PAGM BRB, E-commerce coordinator, 19-11-2018

Dear Annet Geerdink,

Thank you very much for being a guest of Barcelo Royal Beach and for taking the time to share with us your valuable opinion.

It is a pleasure for us to read that you have been satisfied with our services and our facilities and that your vacation with us have been a lovely one.

Thank you for your kind words regarding the central but quiet location of our complex, as well as about our spacious and well-maintained units.

Please do not hesitate to contact us for a future visit of yours as we will be more than pleased to welcome you again in near future and to meet all your expectations.

Finally, thank you once more for your important feedback and looking forward to attending you in near future.

Kindest regards,

The Management

top complex

bianca wallenburg,
3-9-2018

dit was onze 2de keer in barcelo, ruime appartement en de ligging is ook erg top. helaas hadden wij dit jaar erg pech( wij zaten op de 5de etage vrienden zaten op de 4de die hadden nergens last van) met de schoonmaak van onze kamer, vuile handdoeken werden mee genomen maar kreeg er helaas niets voor terug heb dit 2 keer gemeld. badkamer was iedere dag schoon gemaakt maar dat was het ook. op je bloten voeten lopen was niet te doen want die waren gelijk pik zwart en je naam kon je schrijven op het nachtkastje! en volgens det touroperator zou er 3x p week het bed verschoond worden wat ik op zicht niet echt nodig vind maar dat is precies 1 x gebeurt en dat was de dag voor vertrek en jammer genoeg is het beddengoed ook nog te klein lag iedere nacht zo op het matras vind dat niet echt fris. verder wil ik ook nog even zeggen dat de dames van de bar bij het zwembad super geweldig zijn!! helaas zijn er nog steeds te weinig prullenbakken bij het zwembad!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooi hotel , goede ligging behalve het personeel kan beduidend vriendelijker in het bijzonder aan de bar zwembad. Ook de hygiene kan duidelijk veel beter

Gereisd met vrienden in september 2017
PAGM BRB, E-commerce coordinator, 28-9-2017

Dear SamAc,

Thank you for being a guest of Barcelo Royal Beach and for sharing your opinion with us.

We are glad that you enjoyed the location of the complex, at a close proximity to the beach in the center of Sunny Beach.

We are sorry of any employee at the pool bar has not attended you in the proper way and we would like to assure you that your opinion has been discussed by the Management so no further issues occur in future.

Regarding the cleaning, please accept our apologies for any inconvenience experienced with the cleaning, the Housekeeping staff has performed additional training activities so the hygiene standards of our complex could be observed strictly.

Finally, please do not hesitate to contact us for more details that you consider important and feel most welcome to visit us again.

Best regards,

The Management

veel verminderd

patricia
2-8-2015

vorig jaar waren we hier voor de eerste keer;en door dat we zo tevreden waren kwamen we terug;maar het is heel wat minder!!kamers worden amper gekuist;gingen op excursie,dus hadden gevraagd aan receptie voor half uurtje vroeger te ontbyten en alles werd ingetikt op pc,geen probleem;tot de ochtend ..lieten ons niet binnen,niemand wist van iets,werden arrogant bekeken.hadden ze direkt gezegd dat het niet mogelijk was dan hadden we een andere oplossing gezocht;maar eerst beloven en dan niets!ook de ochtend van vertrek konden we niet ontbyten want werden om half 8 opgehaald.dus je betaald nog een ganse dag en kryg zelf geen ontbyt;lunchpakket:2 zure bruine boterhammen met vieze sla tss,een oude appelsien en abrikoos,geen drank!!ook vuile borden en glazen;toen we hen erop wezen ,zy zagen geen vuil dus werden ze terug by de propere glazen gezet.nee voor ons was dit de laatste keer

Gereisd met vrienden in juli 2015

Aanrader

Astrid
4-8-2014

Inmiddels ben ik voor het tweede jaar achtereen bij dit hotel geweest, vooral voor het stappen.

Het hotel is prachtig, echt een aanrader. De kamers zijn ruim en hebben alles wat je nodig hebt. De schoonmaak komt iedere dag en doet zelfs de afwas (wij hebben de eerste dag wel gelijk tip achter gelaten).

Als je wat nodig hebt kun je het bij de receptie vragen en ze regelen het voor je. Vriendelijk personeel.

Het ligt op nog geen 5 minuten loopafstand van de hoofdstraat maar toch ver genoeg dat je geen last hebt van de herrie. Daarnaast ligt het ook dichtbij het strand via een sluiproute langs de Playabar.

Ik heb het twee jaar ontzettend naar mijn zin gehad bij Royal Barcelo en Sunny Beach zodat ik zelfs overweeg om nog eens een derde keer terug te gaan. Het stappen en de sfeer is top, wij hebben op geen enkel moment last gehad van de nare verhalen die je af en toe hoort en ook de sfeer onderling de jonge toeristen is top. Je kunt heel makkelijk een praatje maken, ontzettend gezellig

Gereisd met vrienden in juli 2014

super

Patricia
31-7-2014

Voor een rustvakantie is dit hotel de place To Be.relax aan de 3 zwembaden zonder loeiharde muziek.propere ruime kamers.lekker eten.300m van zee met een kilometerslange promenade waar het bruisende sunnybeach plaatsvind.met veel shops,bars,discotheken.excursies geboekt in bureau vh hotel.jeepsafari 50€,buggyrit 72€ per buggy.dit was Super.enkele minptn:slechte kussens op ligzetels zwembad,ysjes aan poolbar niet allin,ook lege minibar,enkel 2fl water bij aankomst.als je kamer hebt aan straatkant,lawaai van auto's die over riooldeksels reden.voor de rest zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juli 2014

Prachtig hotel

Astrid
19-9-2013

Het hotel heeft een super centrale ligging zonder dat je last hebt van herrie. Het is nog geen vijf minuten lopen naar de hoofdstraat. Onze kamer was erg goed en er werd elke dag schoon gemaakt inclusief nieuwe handdoeken. Ze deden zelfs de afwas terwijl wij in een appartement zaten! Het balie personeel spreekt zeer goed engels en zijn zeer vriendelijk. Zo dachten wij een sleutel kwijt te zijn en hier werd zonder problemen een nieuwe voor gemaakt en toen we hem een keer vergeten liep er gelijk iemand mee om de deur open te doen. Middag eten bij het zwembad is ontzettend lekker en zeker de aanbieding is goedkoop (5 eu)

Het enige nadeel aan dit hotel is het feit dat je vroeg (rond half 9) op moet om je handdoek bij het zwembad te leggen, indien je dit niet doet lig je al om 13.00 in de schaduw en dat is erg zonde.

Al met al een aanrader, volgend jaar gaan we nog eens terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Super hotel!!

Remco
2-9-2011

-Ligging is ideaal in het centrum

-Service is super elke dag schone lakens handdoeken etc de afwas wordt gedaan

-Prijs/kwaliteit goed! Grote kamers fijne bedden zelfs het 3e bed (bedbank) slaapt echt goed!! Keuken netjes voldoende bestek en borden etc. prima airco en een groot balkon

-Eten hebben we daar niet gedaan en daarover kunnen we dus niet meepraten

-De kamers dus super!! Meerdere pasjes (sleutels)

-Kindvriendelijk... jha er was tafeltennis, waterpolo maar verder niet veel zover ik weet.

Gereisd met vrienden in juli 2011

een superhotel

erik
28-7-2011

een super hotel goed eten goed drinken en goede bediening, erg vriendelijk personeel en natuurlijk een prachtig zwembad.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Voor Herhaling vatbaar

Onbekend
28-9-2010

Wij zijn hier met zijn vieren geweest ( 11 dagen ) voor ons was het de eerste keer naar Bulgarije dus we wisten niet wat ons te wachten stond, maar het is er erg toeristisch aangelegd. Een boulevard van 6 km lang met allemaal winkels en restaurants. Het hotel was ook erg goed en erg centraal gelegen, met 5 min. stond je op het strand. We zaten op de 3e verd. en hadden een mooie ruime kamer

( alleen douche liep niet goed door ) Het eten is het hotel was ook goed, keuze genoeg want alles is in buffet vorm.

Gereisd met vrienden in september 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.