Hotel Barcelo Royal Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel
Hotel Barcelo Royal Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

Heerlijk hotel

gerhard007
18-9-2015

Mooi hotel. De lobby is mooi modern ingericht en als nieuw. Echt een chique uitstraling.

Inchecken voorliep voorspoedig. Geen borg of creditcard nodig, wel houden ze je paspoort achter.

De kamers zijn groot. Aparte slaapkamer met enorm bed. Ons zoontje van 3 moest op de ligbank. Dit ding is waardeloos. Zakte in elkaar als ik er op ging zitten. Voor ons zoontje was het echter prima maar als volwassene kun je er niet op slapen. Verder een keuken met kookplaat. Alles netjes. Ruim balkon maar stoelen zitten niet fijn. Schoonmaak was minimaal. Alles schoon bij aankomst maar werd amper bijgehouden.

Onbijt was prima. Voldoende keus. Geen "vreetschuur". Geen all-in gehad.

Zwembaden zijn heerlijk! En groot! Lekkere cocktails, maar vraag wel om een glas! Anders krijg je plastic.

Animatie doet zijn best, geweldige mensen, gaan zelfs met je op stap 's-avonds. Maar publiek was te oud en deden nergens aan mee.

Ligging perfect. Centraal bij de boulevard en 100m van het strand.

Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Prima hotel

DanielS
20-7-2015

Met ons gezin hebben we verbleven in een 2-kamerappartement. Deze zijn erg ruim met een eigen keuken, zitgedeelte, slaap- en badkamer en groot balkon. Het complex bestaat uit meerdere blokken, ons appartement was alleen buiten langs bereikbaar. Totaal geen last van uitgaande jeugd of geluidsoverlast gehad, wel hadden we een appartement aan de zwembadzijde. Schoonmaak is prima. 3 zwembaden, waarvan het kinderbad geschikt is voor de iets grotere kinderen. Eten is niet bijzonder en weinig variatie. Er is zelfs een dresscode voor het avond eten, waarbij mannen een lange broek aan moeten. Dat is niet ideaal als het buiten warm is en je ook nog de boulevard wil bezoeken. Ligging van het hotel is een straat achter de boulevard, dus je bent heel snel op het strand of op de boulevard. Prima hotel voor deze prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

super hotel!

miriam
1-8-2013

Net terug van een supervakantie in sunny beach. het hotel is echt super! Alles keurig netjes, schoon en goede service. De annimatie is ook leuk, een ontzettend enthousiast team! Wel meer gericht op de wat kleinere kinderen, maar ook de wat oudere kinderen worden er goed bij betrokken.

De ligging van het hotel is ook super. Geen last van de vele jeugd waar Sunny Beach om bekend staat, toch heel centraal gelegen. Hele goede restaurantjes en de prijs ja dat is natuurlijk helemaal super! ongeveer 50 lef voor 4 personen eten. Is 25 euro! Kortom super locatie en heel betaalbaar en zeker ook geschikt voor gezinnen met klein(nere) kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Eerder goed 4sterren hotel

Verhoeven
4-7-2012

Mooi goed gelegen hotel met goede grote kamers. Eten lekker maar wel veel hetzelfde. Personeel over het algemeen vriendelijk. Groot minpunt : heel de week geen propere lakens gekregen, kamer werd niet/slecht gepoetst, vuile handdoeken worden vd grond gepakt en terug gelegd... Voor ons een 4sterren hotel, goed voor 1 keer maar zouden niet meer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De kidsclub in het hotel is geen aanrader voor jonge kinderen. Men spreekt alleen Bulgaars en een beetje Engels. Ook wordt het programma met leuke activiteiten totaal niet gevolgd. Begeleiders kletsen vooral met elkaar een doen bijna niks met de kinderen. 'S-nachts is er bijna altijd herrie door schreeuwende dronkenlappen en een keiharde discodreun of schreeuwende DJ. Kamers zijn functioneel en ruim maar gedateerd. Alles donkerbruin. Kapotte dingen worden niet snel gerepareerd. Volgens mij typisch Bulgaars. Geldt vooral voor sloten op toiletdeuren. Positief zijn de mooie zwembaden, de ligging vlak bij het strand, het uitgebreide ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel en de ligbedkussens- en badlakenservice en de lekkere bedden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Prima complex

Coenen
8-6-2011

Appartement geboekt, kunt ook all inclusive boeken, hoorde van andere mensen dat dit ook prima was. Maar prijs/kwaliteit eten en drinken is erg gunstig in Sunny Beach. Aanraders om te eten zijn Djanny en Colonel. Verder prima vakantie gehad, Sunny Beach zelf is wel echt voor jongeren en erg toeristisch. Je kunt uitstapjes maken naar het oude stadje Nessebar (ook een aanrader om daar te eten, met zeezicht) of naar Sozopol, een dagje een auto huren is ook aan te raden.

Enige minpuntje voor wat betreft de appartementen is dat het een apart gebouw is (moet via de lobby weer naar buiten en via andere ingang weer naar binnen) kamers zijn goed met groot bed en wordt elke dag schoongemaakt, zelfs de afwas werd gedaan. Verder was het aan de zwembaden goed toeven en (nog) lekker rustig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

enorm mooi complex

Hammer
3-6-2011

altijd weer hier naar toe, gewoon fantastisch complex

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

een plek om nooit te vergeten

Paulus Tahalele
8-9-2010

Barcelo Royal Beach***** is een goede luxe accomodatie om er je vakantie met je gezin door te brengen. Het personeel is vriendelijk. De kamer was goed en het werd elke dag schoongemaakt. Kort gezegd de accomodatie is gewoon voortreffelijk.

5 sterren is erg overdreven hoor

Peter
8-9-2010

Voorat wij gingen heb ik eerst goed de recensies op Zoover gelezen maar ik vind dat we niet moeten overdrijven. Het is een goed en mooi hotel. Erg modern en mooie grote kamers maarrrrrrrr,... het buffet restaurant is erg luidruchting (harde muziek en gekletter met bestek en servies), chagerijnig personeel en er hangt totaal geen gezelligheid of sfeer. BBQ is zeer aan te raden! Barretje binnen is niets aan (kil en ongezellig). Pianobar is mooi maar er zijn hooguit tien gasten. Buitenbar is wel leuk maar sluit om 23.00 uur. Schoonmaak is middelmatig. Badhandoeken service is ideaal. Je kan de badlaken thuis laten. De badmeesters zijn ook chargerijnig. Bij een beetje wind dan moet je je parasol inklappen. Verder barst het van de Russen en Israeliers. Vervelende gasten die onbeschoft zijn en overal voorkruipen en bang zijn dat ze iets te kort komen. Voor de kleine kinderen is ER GEEN ANIMATIE ! ! Dus geen show's sávonds bij het complex. Leuk voor 1 keer maar nooit meer.

Geweldige vakantie!

Jan, Annemie, Birgit en Brecht
21-7-2010

Dit premium hotel van Barceló is een echte aanrader. Te midden van het drukke zonnestrand straalt dit 5* hotel alle rust uit. Het comfort van de kamer is meer dan o.k. De drie buitenzwembaden zijn zeer goed onderhouden en er zijn voldoende ligzetels en parasols aanwezig. Zelfs tijdens het hoogseizoen kan je tussen 09u00 en 10u00 een plaats aan het zwembad bemachtigen. Het ontbijt, middag- en avondeten (all-in) is buitengewoon lekker. Wij kijken buitengewoon tevreden terug op ons verblijf in Royal Beach Barceló!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.