Hotel Barcelo Royal Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag1°-5°
Hotel Barcelo Royal Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Barcelo Royal Beach in het Nederlands

Nog steeds zeer goed.

Mike
28-7-2013

Wij zijn voor de tweede keer naar het Royal Beach Barcelo geweest en het Hotel is nog steeds goed. Wij hebben logies en geen All-Inclusive dus kunnen niets over het eten zeggen. Buiten de deur eten is trouwens nog steeds zeer goedkoop (ongeveer 25 euro voor twee volwassenen en twee kinderen incl 4 drankjes) De kamer was net als 2 jaar geleden, wat muf en een lekkage in de badkuip, echter niet storend genoeg om er iets van te zeggen. Zwembad ideaal, grootste van Sunny Beach met genoeg bedjes. Housekeeping mag beter, wij hebben veel om WC rollen moeten bellen en verzoek tot stofzuigen moeten doen. Ligging is perfect, je zit midden in het centrum maar merkt niets van de drukte. Het hotel management doet er alles aan om elke gast het naar zijn zin te maken, bij eventuele klachten wordt er snel en adequaat naar een passende oplossing gezocht. De gast staat centraal bij dit Hotel en ze doen er alles aan om de goede naam te behouden de ze in Sunny Beach hebben.

Gereisd familie in juli 2013
2008

Prachtig hotel, maar slechte service

Bonnie
9-9-2008

Het hotel ziet er super uit, mooie grote zwembaden, ruime kamer, maar bij verblijf is de service en het eten niet zo best. Ook voor kinderen geen leuke kinderclub, de kinderdisco is een aanfluiting. Tevens is er geen animatie of show in de avonduren. In het hotel zelf is niets te doen. Zonde dat het eten vaak nog rauw was en niet warm. Ook de bediening was erg langzaam, het drinken, dekken van de tafels, vaak niet vriendelijk. Wat wij niet prettig vonden was bij het diner 's avonds in 2 zittingen. Dat moest je vast leggen van te voren of je om 18.00 of om 20.30 uur aan tafel wou. Je zit dus vast aan die tijden. De ligbedjes bij het zwembad waren altijd bezet, maar dat is in ieder hotel. De ligging is perfect, vlakbij de boulevard en winkels. Wij hebben een super vakantie gehad. Waren voor de 2de keer in Bulgarije -Zonnestrand en dit hotel is mooi. Maar vindt het geen 5 sterren waard!

Gereisd familie in augustus 2008

Prachtig hotel, perfecte ligging

Yvonne
14-8-2008

Prachtig hotel met mooie zwembaden.Heerlijke bedden,mooie badkamer met elke dag shampoo, conditioner, douchegel, badgel en bodylotion.Tip:geef de poetsvrouw een fooi en ze doet alles extra goed !Heeeel veel kwallen in de zee, onze kinderen pakten ze gewoon vast, ze doen niets.Zeker 150 kwallen gezien in 10 dagen!Royal Beach Mall erg leuk en eens wat anders dan de winkeltjes die je overal ziet.Bedden en parasols op strand varieren van 18 leva tot 22 leva per dag, dat is best duur.De drank in het hotel vonden wij best duur tov de prijzen in Bulgarije.Wissel geen geld op het vliegveld want je doet je echt tekort !! En wissel absoluut geen geld op straat, je krijgt vals geld ervoor terug !Neem geen taxi, is echt gevaarlijk, neem de bus, 1 leva per persoon of het treintje, 3 leva per persoon.Personeel spreekt slecht engels.Eten heerlijk, elke dag anders en het ontbijt is geweldig!

Gereisd familie in augustus 2008

Superhotel!

Chantal
4-8-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Sunny Beach en wat een geluk dat we op zeker zijn gegaan met het hotel: Barcelo Royal Beach is echt een super mooi en goed hotel met goede service en als je om je heen kijkt in Sunny Beach had je het ook heel anders kunnen treffen....Als we dan iets moeten zoeken om over te "klagen" dan zou ik kunnen zeggen dat het All-in principe nog niet helemaal bekend en goed geregeld is, maar dat hindert niet. Het eten (en vooral ook het vlees) was echt voortreffelijk en ook de obers enzo spreken voldoende engels en zijn heel vriendelijk. Omdat wij kleine kinderen hebben, waren we blij dat we All-in hadden en niet iedere dag weer een restaurant moesten opzoeken, want die zagen er ook niet allemaal even netjes uit en dan kunnen de prijzen misschien wel laag zijn, wij zijn voor zeker (en misschien ook wat duurder) gegaan en hebben daar geen spijt van! Conclusie: Bulgarije was voor eenmalig leuk en hotel was super!

Gereisd familie in juli 2008

Aanvulling op mijn vorige beoordeling:

Als je de hotelkamer wil aanhouden, proberen ze altijd om je 50 LEV per 3 uur te laten betalen. Soms bij het protesteren geven ze ook toe. (niet altijd).

Je hoeft in principe geen fooi te geven om vriendelijk behandeld te worden. Vriendelijkheid en een glimlach wordt ook beloont met leuke service van hun kant. Maar als ze een fooi krijgen, dan zijn ze echt oprecht blij. Wij hadden een hele goeie schoonmaakster, ze vouwde zelfs de kleren van ons kind op.

Mooi hotel

13-6-2008

Mooi hotel. Personeel aardig, maar niet ervaren. Je moet zelf uitvogelen waar je recht op hebt als je all in. hebt. Vraag het all in. formulier bij het inchecken en hou het bij je, want de Bulgaren wijken er soms vanaf omdat het hen dan uit komt. Als je op je strepen blijft staan, dan geven ze uiteindelijk toe.

Als je het hotel boekt probeer een kamer te boeken op de 2e etage met een dakterras en een tentje.

De kamers zijn prachtig en de rest v/h hotel ook.

Buffet was niet uitgebreid maar wel van goede kwaliteit. We konden elke dag iets anders eten en het was erg smaakvol. De poolbar had ook lekkere snacks.

Het all inc drankaanbod was ook niet uitgebreid, maar voldoende variatie.

Mooi hotel

Tamara
      13-6-2008

De kamers zijn prachtig en de rest v/h hotel ook. Ned. kunnen behoorlijk zeiken. V/e relatief jong vakantieland mag je niet verwachten dat je dezelfde service krijgt als in een 5 sterren hotel elders in de wereld. Het hangt ook een beetje van jezelf af. Bulgaren waren tegen ons heel vriendelijk en heel lief voor onze zoon.

Je kan in het hotel zelf pinnen, dus het is niet nodig om dat op het vliegveld te doen. Als je laat aankomt, en de laatste dag laat vertrekt, hou dan wel je eetpasjes bij je. Dan kan je blijvend gebruik maken van het all inc. gedeelte. Als ze weigeren (interne communicatie is niet hun sterkste kant), dan kan je dat opeisen en geven ze toe.

We komen zeker terug!

2007

Erg mooi hotel met een perfecte ligging ten opzichte van strand en centrum,alles op korte loopafstand. Mooie kamers die elke dag goed werden schoongemaakt,elke dag schone handoeken +badlaken voor zwembad/strand.

Eten was erg goed en gevarieerd. Tijdens ons verblijf was het niet echt druk meer in het hotel zodat de bediening bij ons wel erg vlot en vriendelijk verliep. Hotel beschikt over een schitterende tuin met 3 zwembaden,alles perfect onderhouden en netjes.

Een hotel wat zeker aan ieder kan worden aan geraden.

Gereisd familie in september 2007

Vervolg:Bij aankomst op het vliegveld (Bourgas)is er een geldwissel-loket, waar wordt aangegeven dat ze geen commissie rekenen, iedereen stormt hier dan ook op af: Let op! Geen geld wisselen daar! Zij geven je 1,80 terwijl de koers staat op 1,91. Bij Zonnestrand stikt het van de geldwissel loketten die je wel de juiste koers geven. Let op met taxi's: spreek vaste prijzen af en geen bedrag per km; check ook al je rekeningen (eten/hotel/etc) want af en toe klopt het bedrag niet. Verder zijn de Bulgeren erg chagerijnige mensen, er kan (vaak) geen lachje af. De boulevard is net een kermis-volgens ons nog erger dan Benidorm (nooit geweest, maar dat stellen we ons zo voor). En wat betreft het eten: Patat, kip en pasta (geen groente-dat kennen ze niet??)-elk restauarant hetzelfde menu...Als je ons vraagt: had je daar een gezellig vakantiegevoel? Nee; Gaan jullie nog eens terug? Zeer zeker niet!

Gereisd familie in september 2007

We (5 personen) huurden een appartement in Barcelo Royal

Gezin uit Overijssel
      15-8-2007

We (5 personen) huurden een appartement in Barcelo Royal Sunny Beach en hadden uitzicht op de Zwarte Zee. Prachtig! De kamers werden dagelijks schoongemaakt en de handdoeken steeds verwisseld! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleinigheidjes blijf je altijd houden, want jammer genoeg hadden de vakantiegangers voor ons de kamer niet geheel netjes en heel achtergelaten. Misschien is het een idee om in de toekomst toch 'borg' te laten betalen en dat, wanneer alles in goede staat wordt bevonden, de borg aan het eind van de verblijfperiode wordt terugbetaald. Misschien wat omslachtig, maar dan blijft deze accommodatie zeker weten mooi. De laatste dag vlogen we pas laat terug, we mochten zelfs de koffers in het hotel laten en hadden voor vertrek een kamer ter beschikking om ons op de frissen na nog een dagje Sunny Beach. Was echt geweldig. De tijd ging veeeeeeeeel te snel voorbij en af en toe was het zelfs Rainy Beach.

Eens komen we terug.

Gereisd familie in augustus 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Royal Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.