Hotel Barcelo Royal Beach

8,3

9 tips over Hotel Barcelo Royal Beach

gerhard007, 18-9-2015

Neem geen all-in.

Boek een kamer met poolview anders zit je aan een drukke straat.

Vraag om cocktails in een glas, anders denken ze dat je er mee langs het zwembad gaat zitten en krijg je plastic, voor de veiligheid.

Ga eten bij Amora, Morris en Lappa Lappa

Huur een elektrische driewieler voor 10 euro per uur om de boulevard te verkennen. Als je wat leuks ziet gewoon kopen, prijzen zijn in alle winkels hetzelfde. Boodschappen in de supermarkt achter het hotel. Pinnen aan achterkant van hotel.

Astrid, 4-8-2014

Het hotel heeft een badhanddoeken service die je zowel op de dag van aankomst als de dag van vertrek kunt gebruiken, laat je eigen handdoek daarom thuis, het is zonde van de koffer ruimte!

Als je wat later vertrekt kun je gebruik maken van een courtesey room, deze moet je van te voren reserveren.

Voor de jeugd, als je richting de hoofdstraat loopt aan de kant van de KFC zit Ole Ole, een bar waar ze elke dag cocktails schenken, 3 voor de prijs van 1 (11 lev). Hier kun je ook een hoop NL vinden.

Astrid, 19-9-2013
Het hotel heeft badhanddoeken service waardoor je deze niet zelf mee hoeft te nemen, meer ruimte in de koffer! Het gaat namelijk de eerste dag al in

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Royal Beach voor je op een rij gezet:

Peet, 12-9-2013

NESSEBAR...leuk gezellig goed eten, vriendelijke mensen

Star Inn aan de boulevard, zeer goed eten, en GEEN opdringerige man aan de deur,(Tony), maar een vriendelijke man die je hielp en je dan rustig liet kijken, ongestoord. En als je besloot er niet te eten, je een fijne dag wenste. Heerlijk !!

ingrid, 18-8-2013
Mamacitas is in verhouding iets duurder (80 lev ipv 50 lev met 4 personen incl. twee drankjes pp), maar daar kun je wel écht goed Mexicaans eten. Ook ernaast bij Chilli Peppers goed (pizza's) gegeten!
do_rine, 9-8-2013
Badlakens kunnen thuisblijven. Er is daar een handdoekenservice waar je iedere dag een schone handdoek om naar het strand of zwembad te gaan krijgt.

Mike, 28-7-2013
Neem geen All-Inclusive maar ga buiten de deur eten, dit is veel goedkoper dan all-inclusive, en leuker!
bertus2011, 28-7-2012
wij zijn naar Nessebar geweest en hebben daar lekker en goedkoop gegeten is ook een leuk plaatsje om door te lopen het heeft een gezellige sfeer
trudy brouwer, 8-6-2012

Ga vooral lekker eten en heel goedkoop bij Djanny, of chili peppers in de main street. Voor 40 lev met 2 personen een 3 gangen menu.

Een aanrader is de jeep safari.