Hotel Barcelo Royal Beach *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door bianca wallenburg

top complex

bianca wallenburg,
3-9-2018

dit was onze 2de keer in barcelo, ruime appartement en de ligging is ook erg top. helaas hadden wij dit jaar erg pech( wij zaten op de 5de etage vrienden zaten op de 4de die hadden nergens last van) met de schoonmaak van onze kamer, vuile handdoeken werden mee genomen maar kreeg er helaas niets voor terug heb dit 2 keer gemeld. badkamer was iedere dag schoon gemaakt maar dat was het ook. op je bloten voeten lopen was niet te doen want die waren gelijk pik zwart en je naam kon je schrijven op het nachtkastje! en volgens det touroperator zou er 3x p week het bed verschoond worden wat ik op zicht niet echt nodig vind maar dat is precies 1 x gebeurt en dat was de dag voor vertrek en jammer genoeg is het beddengoed ook nog te klein lag iedere nacht zo op het matras vind dat niet echt fris. verder wil ik ook nog even zeggen dat de dames van de bar bij het zwembad super geweldig zijn!! helaas zijn er nog steeds te weinig prullenbakken bij het zwembad!

Gereisd met vrienden in augustus 2018