Hotel Barcelo Royal Beach *****

Review geschreven door Frans Van de Voorde

Mooie vakantie

Frans Van de Voorde,
30-6-2018

Dit hotel kon ons wel bekoren,aan het onthaal zeer vriendelijk mooie grote kamer met zeezicht en zeer netjes.Het eten is afwisselend maar kan wat warmer alleen jammer dat me bij het eten verwacht dat je een fooi geeft doe je dat niet loopt men je tafel voorbij zonder kijken of vragen wat je moet drinken geef je wel een fooi springen ze voor je en zetten ze je apart zodat je niet moet aanschuiven {wat wij niet vroegen} dit vind ik niet kunnen iedereen gelijk voor de wet !!!!.

Anderzijds mooi hotel mooi onthaal en zwembad meer de lig kussens voor de poel zijn aan vervanging toe dun en vuil, er word veel gepoetst alleen het zwembad is ijzig koud al bij al bij al zonder het weer met te tellen hadden we een mooi vakantie

Met de vriendelijk groeten

Frans Van de Voorde