Hotel Barcelo Royal Beach *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Lex en Corrie Hartholt

Prachtig hotel, mooie kamers en lekker eten

Lex en Corrie Hartholt,
18-6-2017

Barcello Royal Beach is een prachtig hotel. Het eten is erg goed met voldoende keus en erg smakelijk bereidt. Ook de verschillende dranken zijn erg goed van de cappuccino tot de erg lekkere Bulgaarse wijnen. De kamer was ruim met een apart bad en een aparte inloopdouche. De bedden zijn prima. Er is een flatscreen tv met Nederlandse zenders. Het grote zwembad is erg mooi aangelegd en je kunt er makkelijk inlopen.Daarnaast zijn er nog twee kleine zwembaden waar je rustig in de zon kunt liggen. Het hotel ligt vlak bij zee (ca150 meter). Hat strand van Sunny Beach is erg mooi en je kunt op je gemak (ver) de zee inlopen. Alleen het schoonmaken van de kamer kan beter. Dat weten ze zelf ook en ze doen er alles aan om het te verbeteren.

Gereisd met partner in juni 2017