Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

114 Reviews over Balkan

• 6Kevin08-07-2016

Je betaald niets dus krijgt ook niet veel!

Wat een gezeik allemaal! Mensen verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Is voor jongeren voor een stapvakantie een fantastisch hotel, kost geen drol en je zit overal dichtbij. Wil je luxe dan zal je daar ook voor moeten betalen en moet je dus naar een ander hotel! Dit hotel is geschikt om te slapen en douchen en dan wegwezen, meer mag je ook niet verwachten als je zo weinig betaald!

• 1desireerijke07-09-2014

Nooit meer.

Ben er 8 dagen met een vriendin geweest, we hadden de reccensies vlak voor we vertrokken gelezen en die waren niet al te best. Dus we waren al een beetje voorbereid maar het was gewoon schandalig! Alles zat onder de schimmel plekken, gaten en muren worden met een plakbandje afgeplakt, in het balkon zitten onwijs diepe scheuren hebben ons gewicht maar verdeeld als we erop durfden te zitten. 2e dag viel ineens de voordeur uit de muur, 'schone' handdoeken was ook iets wat ze niet kenden, douchen deed je bijna midden in de gang. Borg hoefden we ook niet te betalen want er valt niks meer stuk te gaan. Ongelofelijk hotel, rijp voor de sloop.

• 5jongeren28-08-2013

je krijgt wat je verwacht

Je betaald niet dan krijg je niet veel!! Geschikt voor jongeren die van stappen houden. Als je om 3 uur s' nachts de muziek aan zet hoor je niemand klagen! Ontbijt was gewoon ranzig! Een geluk dat haal je toch maar 1 dag de rest lig je toch nog te slapen. Zwembad dat water was gewoon groen nooit gaan zwemmen daar een geluk binnen 5 minuten lig je op het strand! Al met al je heb een bed een douche en ligt droog meer heb je toch niet nodig!!! Om de rest moet je maar hard lachen dat hebben wij ook gedaan! Het kan op instorten maarja dat moet je maar voor lief nemen. Maar we hebben er wel een super vakantie gehad

• 2pe26-09-2012

noooooit weer!!!

Dit raad ik niemand aan . Het kan wel goedkoop zijn maar het moet wel veilig zijn . Het gebouw staat echt op instorten. Alles is stuk vies en de stopcontacten hangen gewoon los ,dus levens gevaarlijk. Zeer slecht van touroperator om dit nog te verhuren. Moest niet mogen .

• 4arnold02-09-2012

Stalin?

Dit hotel is voor Stalin zijn manschappen gemaakt. 70 jaar geleden waarschijnlijk. Hotel is gewoonweg verrot. Zelfs vluchtwegen zijn afgesloten ivm betonrot. Voordelen: iedere dag schoonmaak, water komt uit douche, als het regent zit je waarschijnlijk droog, vriendelijk personeel en goedkoop. Nadeel: geen koelkast,tv en airco. Ontbijt minimaal en slechtste koffie ter wereld.Gebouw staat op instorten. Is absoluut niet geschikt voor oudere en mensen met kinderen. Voor jongeren wel geschikt om alleen te slapen.Ik raad dit hotel iedereen af omdat het elke dag in elkaar kan storten. Als operator zou je dit hotel niet mogen aanbieden.

• 8Michele26-08-2012

Wat een gezeik hier onder

Ik vind de uitstraling van het hotel precies datgene wat je verwacht van de prijs die je betaald. Het is dichtbij Orange en dichtbij het centrum ong 10 minuten lopen. Het is er erg veilig ik ben altijd lopend naar de stad gegaan en de mensen zijn erg vriendelijk. Het personeel was zeer relaxed en er werkt ook een belgische dame wat voor de nederlanders erg makkelijk was. Ik vond het ontbijt basic maar het was om 10 uur nog niet op dus dat is denk ik positief verbeterd. De kamer vond ik in orde het enige wat niet logisch was, de vreemde houding van de douchekop. De kamer werden dagelijks schoongemaakt en ik ben meerdere keren vergeten m'n portomonnee van de tafel af te halen maar er miste niks.Het hotel lijkt me niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er wel vrij veel mag :)

• 7Sanne Bakker23-08-2012

Simpel maar prima hotel!

Het hotel was heel simpel. Geen bijzonderheden. Het is een 2 sterren hotel, dus ik had ook niet meer verwacht. De ligging is erg goed, je stapt zo de boulevard op.

• 1pipi14-08-2012

VERSCHRIKKELIJK HOTEL!!!!!

ten eerste in zo'n warm land en dan nog geen airco op je kamer hebben is al schandalig. De bedden waren enorm goor(bloedspetters in de lakens), matrassen van wel 10 jaar oud. Ik heb er zelfs mijd van op gelopen en zit onder de rode bulten. lakens van jaren nul in je bed hoes. Als je daar in het hotel wou avond eten, zal ik je garanderen dat je erg ziek word!!! Je kan wel op de wc pot zitten om te douchen. Gat in de grond waar het water in terecht komt. Handdoeken van de vorige gasten waar de strond vlekken nog in zitten. in 1 woord VERSCHRIKKELIJK hotel! Je leeft zou uit naar je vakantie en dan krijg je dit. Snap niet dat ze dit hotel nog in het assortiment hebben!!!!

• 1Anny09-08-2012

Nooit meer

We haddenn ons verheugd op onze vakantie in Bulgarije

Wij dachten waar komen we nu terecht ,het leek wel een oude gevangenis en we zaten nog wel in het nieuwe gedeelte van Hotel Balkan Het was vreselijk, smerige bedden met vlekken, vieze handoeken een kamer vol schimmel. een douchekop boven het toilet Ik zei als ik niets anders kan krijgen ga ik naar huis.

Gelukkig hadden we Christien een hostes van de touroperator die in Bulgarije woont. We waren heel erg blij met haar, Zij heeft onze vakantie gered. Christien nog kei bedankt Ik heb haar gevraagd of ze iets anders voor ons kon regelen. Dezelfde dag had ze een ander hotel voor ons geregeld. We moesten wel wat bij betalen We kwamen in Hotel Opal terecht van de hel in de hemel. Opal is echt een super hotel we hebben toch nog 15 dagen kunnen genieten, Ik vind het zonde dat de touroperator met zulke slechte hotel ondernemers in zee gaat

• 5GS02-08-2012

Leuk hotel maar TEVEEL asociale jongeren.

Wij zijn er echt net van terug. Onze ervaring: Prima hotel. Goede ligging maar we hebben echt geen enkele nacht kunnen slapen vanwege al het gegil en geschreeuw van dronken lui die het de normaalste zaak van de wereld vonden om de hele nacht door (onder je raam) idioot veel herrie te maken. Hier werd totaal niks aan gedaan. Wij zouden om die reden de volgende keer ook niet weer zo'n hotel boeken. Voor kinderen en wat oudere mensen totaal ongeschikt maar voor jongeren die geen enkele nacht willen slapen perfect..Wij hadden zelf ook geen airco/tv of koelkast en daardoor moesten we ook constant drinken daar kopen en was uitslapen onmogelijk.

Hotel Balkan info

Het complex

• Totaal aantal kamers250

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)