Géén boekingskosten

Balaton

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Balaton voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 33 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Balaton

• 6Outtier24-08-2018

Nee, niet doen.

Kort samengevat: hotel is zeer goedkoop, maar very basic. Wat eigenlijk wel normaal is voor die prijs. Verwacht niet veel van het eten, vond het niet zo lekker. Personeel vond ik niet vriendelijk. Maar eigenlijk zijn de Bulgaren ook geen vriendelijk volk. In het restaurantgedeelte altijd luide videoclips, en iedere dag hetzelfde. Nee, ik zou het niet meer doen. Als je daar enkel slaapt, en de maaltijden niet neemt, kan het nog meevallen. Enkel omdat het zo goedkoop is.

• 10Kinga22-08-2014

Polecam

Hotel Balaton w Słonecznym Brzegu-Hotel z zewnątrz nie robi dobrego wrażenia, początkowo można się wystraszyć ;) ale to na szczęscie tylko złe pierwsze wrażenie. hotel czysty, pokoje w wersji standard bez zbędnych luksusów, ale posiadają wszystko czego potrzeba. w każdym pokoju lodówka. pokoje czyste, sprzątane codziennie, ręczniki zmieniane 2x w ciągu tygodniowego pobytu. Ładny, calkiem duży basen, dużo leżaków przy basenie; do plaży max. 5 min. Jedzenie w wersji HB stanowczo wystarcza, można najeść się na prawdę do syta. posiłki w formie szwedzkiego stołu, bardzo obfite, sporo różnych potraw do wyboru, dużo warzyw i owoców. bez ograniczeń woda i napoje niegazowane. Obsługa miła, kulturalna, można bez problemu porozumieć się w języku angielskim lub rosyjskim. w okolicy hotelu mnóstwo straganów, restauracji, sklepów. Sklep spożywczy po drugiej stronie ulicy. niedaleko do przystanku z którego odjeżdzają autobusy m.in. do nessebaru. w hotelu jest bezpieczny kantor

• 8Alita30-03-2012

Leuk hotel voor jongeren!

Ik ben hier vorig jaar geweest met een vriendin van me dus met z'n 2en. We hadden dit geboekt via touroperator! Ikzelf vind het een fantastisch hotel we hebben er een super leuke tijd gehad. Alles is dichtbij alleen flowerstreet is wel een kwartiertje lopen, strand 2 á 3 minuten. Mooi zwembad! Lekker ontbijt wel altijd hetzelfde maar het was te doen. Zwembad word elke dag schoongemaakt, kamer was netjes en prima te doen voor ons. Als je je handdoeken op de grond legt krijg je ook meteen schone, ik was een per ongeluk vergeten mijn geld op te ruimen toen de schoonmaaksters er waren, maar het lag er nog netjes op de tafel en was dus niet meegenomen. Ook had ik een knuffeltje die legde ze altijd weer op mijn bed op het kussen. Lakens werden bij ons verschoond en altijd netjes opgemaakt. Ik vind het een heel goed hotel voor jongeren! En gezellig & vriendelijk personeel. We hadden geen airco alleen ons voordeel was dat onze kamer onder was & in de schaduw stond, dit was ook prima te doen!

• 5Michal20-09-2011

Nigdy wiecej ten hotel

Po pierwsze to obsluga jest malo powiedziec nie elastyczna jak mentalnie komunistyczna, za pomnijcie o przyprowadzeniu do hotelu gosci hotelowych nie wazne czy poznalisci na imprezie miss bulgarii czy kogokolwiek nie pozwola wam zaprosic tej osoby do siebie do pokoju a raczej poleca zeby sobie wynajac inny hotel hehe to jest jakis totalny obled i żenada. Zebym musial wynajmowac inny hotel bo chce sobie kogos przyprowadzic hehe. Pozatym pokoje byly tak ciasne ze bylo miejsce tylko na lozka a lozka.. to w zyciu nie widzialem tak waskich i malych ogolnie lozek, najlepiej chyba wogole tam nie spac :D. Lozko szerokosci moze z 50 cm to nie da sie wyspac jesli ktos jest odrobine wiekszy i nie wazy 40kg. No abstrackja jakas. Poza tym z obsluga nie nie idzie na zadne ustepstwa oni maja swoje zasady i ich nie nagna za nic w swiecie, co moze byc bardzo irytujace jesli ktos jest przyzwyczajony do tego ze to klient ma zawsze racje i jak placi to wymaga to tam przekona sie ze jest na odwrot!

• 9FR18-09-2011

Super lokatie en hotel

Voor dat ik op vakantie ging heb ik zelf gebruik gemaakt van deze website. Dus wil nu ook bijdrage leveren.

We zochten een lowbudget hotel op goeie lokatie in Sunny Beach. Dit hebben we gevonden! De kamer zelf was basic, maar brandschoon. Ook heel belangrijk.. Supergoeie douches die binnen paar seconden warm zijn en blijven! De prijzen zijn zelfs inclusief ontbijt. Die echt prima zijn en genoeg keuze tussen hartig en zoet.

Dan het Zwembad. Elke ochtend en elke avond wordt het gehele zwembad schoongemaakt en gedeeltelijk ververst! Ook de omvang en verschillende dieptes in het zwembad en bar in het water waren echt super. Het personeel is gewoon degelijk en behulpzaam.

De lokatie is perfect. Je zit net (200m) achter de drukke straten. Aan de voorkant wel gezelligheid maar rustig. Ook het straand ligt op 200m lopen.

Qua shoppen kan ik dagje Bourgas aanraden. Kost je een dagje autohuur. Maar als je 2 kledingstukken koopt heb je die prijs er alweer uit. Kortom SUPER hotel!!

• 3Lily04-09-2011

Nooit meer!

Via touroperator geboekt naar Balaton. In een paar woorden zeer slechte organisatie. We zijn totaal verkeerd ingelicht. Geboekt voor 2 volwassenen en 3 kinderen. We hebben 2 aparte kamers moeten boeken en het liefst dan naast elkaar. Familiekamers waren niet meer beschikbaar. Bij aankomst bij het hotel toch gevraagd of er een familiekamer beschikbaar was. Vrij onbeschoft personeel bij de receptie vertelde dat Balaton helemaal geen familiekamers tot beschikking heeft. Bedankt touroperator!. We werden op de begane grond geplaatst in zeer krappe kamers en niet naast elkaar. Uitzicht op een parkeerplaats waar auto's haast tegen het balkon stonden. Geen vakantiegevoel! Ontbijt was slecht, plastic bekers waren snel op en werd niet meer bijgevuld. Veels te vette spiegeleieren. Koffie niet te zuipen. Gasten namen hun eigen koffie mee ( of uit een automaat buiten het hotel ). We zijn er 7 nachten gebleven en ondanks het vragen geen enkel keer is het beddengoed verschoond.

• 7--04-09-2011

gezellige vakantie!

ben in augustus 8 dagen heen geweest ! hotel was goed, maar verder ook niet ! er waren verschillende soorten kamers, meiden die we daar hebben leren kennen hadden luxere en mooiere kamer voor het zelfde geld ! wij moesten douchen boven de wc en hadden geen airco - gevolg: elke ochtend om half9 wakker door de warmte ! voor het strand hoef je maar 3 minuten te lopen en naar het cenrum wel meer dan een kwartier, dat was erg jammer, vooral met stappen. het zwembad was goed, leuke bar in het water en een gedeelte voor kinderen! ontbijt zijn we een keer geweest, brood was lekker, maar het beleg niet, was erg jammer !
    Ik zou zeker nog een keer naar sunnybeach op vakantie gaan, criminaliteit vond ik erg meevallen als je maar op de verlichte paden blijft ! ik zou een andere wel kiezen voor een ander hotel ! je vind er genoeg voor de zelfde prijs met veel meer luxe !

• 7Boer28-08-2011

Keurig hotel !!!

Keurig hotel! Voor niet te veel geld, heb je een heerlijke vakantie. * De kamer was heel netjes * Iedere dag werd er schoongemaakt en ging de stofzuiger door de kamer * Om de dag schone handdoeken. * Kortom; Top!

Ontbijt was eenvoudig, maar prima! Eitje, broodjes, komkommer, tomaat, jam, yogurt!

Mooi en ruim zwembad. Echt mooi. Kinderbadje voor de kleintjes erbij. Bar in het water waar je drankjes kon bestellen. Hotel ligt op 2 minuten lopen van het strand!

Heerlijke vakantie gehad!

• 0Csete Renáta03-08-2011

A legjobb döntés!

A szálloda alig 5 percre van a tengerparttól. A szobák tv-vel, hűtővel felszereltek. Ha nem légkondicionálós szobát választ valaki, ajánlott 5. vagy 6. emeleti szobát kérni, mert ott jár a levegő, és még a kilátás is csodás. :) Az étel nagyon finom volt. Ha fél órával reggeliidő vége előtt mész, akkor is kapsz frissen elkészült ennivalót. Jó tipp: utcai pénzváltó emberektől nem szabad váltani, vagy bódéval rendelkezőktől! A környék tele van árusokkal, bárokkal, éttermekkel. A szálloda rendelkezik kisbolttal, pénzváltóval, étteremmel, és medence a beltéri medence partján saját bárral is. A legjobb nyaralásom volt. Ha legközelebb Sunny Beach-en járok biztos, hogy ismét a Balaton Hotelt választom! :)

• 7aghm_lejeune28-06-2011

Gezellig en een drankje

voor een gezellige zomer met vrienden. De kamers waren goed verzorgd en televisie was stuk, hiervoor kregen we een ruimere kamer aangfeboden. Dus de service was prima!

Hotel Balaton info

• BadkamerBeschikbaar
  • Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.4 km