Hotel Baikal

• Matig / voldoende: 5 - 7

Super

timo
24-8-2010

Hotel Baikal word door sommige mensen afgekraakt dus ging er heen met een slecht gevoel

eenmaal aangekomen was dat weg, super hotel goede service mooie kamers elke dag werd de kamer verschoond eten was top zwembad mooi

niks te klagen gehad

Goed hotel in gezellige buurt

Claudia
1-9-2009

Zijn dit jaar voor de 2e keer naar Bulgarije geweest. Weer zeer goed bevallen.

Prima hotel met lekker ontbijt. Kamer die wij hadden was simpel maar met goede en schone bedden, schone badkamer en elke dag schone handdoeken.

Afstand naar het strand is ongeveer 5 minuten. Supermarkt op loopafstand. Gezellige bar bij het zwembad.

In de omgeving veel leuke restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten.

Aanrader is de Mexico Bar (www.mexicobar.net) gelegen op nog geen 3 minuten lopen van het hotel. Goed eten en super goede sfeer. Zeer leuk en vriendelijk personeel die er zeker voor zorgen dat je een leuke avond hebt.

Als je niet in de drukte van de grote boulevard wilt zitten is dit hotel zeker een aanrader.

Heerlijke week gehad

ruud
8-8-2009

Dicht bij het centrum en het strand, 500 m.

Eten gevarieerd en goed.

Zwembad ook oke.

Hoofdzakelijk Bulgaren, Russen en Duitsers in het hotel.

Personeel vriendelijk maar verstond ons Engels niet altijd even goed.

Enige minpuntje was dat onze kamers zich ver uit elkaar bevonden op 2e en 5e verdieping, maar onze kinderen 14, 14 en 11 jaar vonden dat geen probleem.

We hebben een aantal aanbieders voor Baikal voor je op een rij gezet:

kamers en handdoeken vies! worden niet schoongemaakt als je geen fooi geeft.

douche lekte waardoor de hele badkamer blank stond en als je langer dan 5 tot 10 minuten doucht ook de rest van de kamer. receptie deed hier niets aan overdag wordt er engels gesproken door de receptie. s'avonds helemaal niet. wij hadden savonds een auto gehuurd zodat we om 7 uur sochtends aan konden rijden om het land te verkennen dus huren we een plaats bij het hotel. heeft de chef haar auto erachter geparkeerd. op onze vraag deze verzet kon worden, werd geantwoord dat we maar een paar uur later moesten vertrekken. ontbijt redelijk maar alle dagen hetzelfde. zwembad troebel. savonds wordt er tot laat in de avond gebruik gemaakt van het all inclusive door de jeugd. die na het stappen met veel kabaal terug komen en dan op alle deuren bonken.

wel lekker dicht bij het centrum en het strand.

Dit nooit meer

M v Herwaarden
7-1-2009

Hotel is mooi,personeel zeer onvriendelijk zeg maar gerust onbeschoft.Geen animatie team te bekennen,moest er volgens de reisinformatie wel zijn.Zwembad zeer vies,water was groen.

Eten was eentonig,vaak niet gaar en koud.BBQen doen ze met een grote gasbrander.Wel leuk om te zien hoe ze het doen.Niets voor kinderen,wel voor jeugd,die veelal"vooral duitse,in grote getale luidruchtig en dronken aanwezig waren.Met een goede managment kan je hier een leuk en goed hotel van maken.zijn geweest in augustus 2008

2008

Wel zonnestrand, maar niet weer dit hotel.

J.N. Maas
11-8-2008

Hotel Baikal is in andere landen aangeprezen als een jongere hotel. Niet zo geschikt voor ons soort mensen (50+). Er waren ook geen nederlanders te bekennen in het hotel. Animatie en entertement wat wel in de beschrijving stond, was er ook niet.

De afstand naar het centrum was 250 meter verder dan de reisoriganisatie had aangegeven op de site. In plaats van 350 meter was het hotel 600 meter van het centrum. Voor een volwassenen is dit goed te doen, maar voor een kind is dit 1 a 2 keer per dag lopen iets te veel van het goede.
2007

Wij waren overboekt en moesten uiwijken naar Baikal. Hier geeen moment spijt van gehad. Erg mooi hotel, schone ruime (dubbele) kamers en er was genoeg te eten. Het eten was niet altijd onze smaak er wat eenzijdig maar verder goed. Personeel was vriendelijk, verstaan alleen niet altijd ons nederlands/engels. De ligging, vlakbij het strand en aan het centrum, was geweldig!! Het enige nadeel was het zembad, dat was niet erg schoon.

Wij zijn er een keer geweest en zeker niet nog een keer. Eten was wel prima en de kamer was ook goed maar door de beachbar achter de pool was er 24 uur per dag harde muziek. Aan slapen was niet te denken. De pool was vies en vuil en dronken gasten p.... er van de rand af in. Het personeel vond dit niet zo erg !! Het personeel achter de receptie deed geen moeite om ook maar een woord nederlands of engels te verstaan.

Strand was erg mooi - ligstoelen wel erg duur.

2006

een goed en netjes ingericht hotel met ruime kamers en en

Hans en Ria de Frankrijker
11-9-2006

een goed en netjes ingericht hotel

met ruime kamers en onze kamer had

een groot balkon.

Het eten was goed en het animatieteam

vermaakt de gasten prima.

wij hebben het er prima naar ons

zin gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Baikal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baikal in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baikal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baikal scoort een 7.94 uit 10 op basis van 21 reviews.