Hotel Baikal

15 reviews over Hotel Baikal in het Nederlands

2e jaar in dit hotel

brenda, betty, loike
10-7-2019

niks negatief. goed eten,kan soms wat meer variatie. animatie super

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

voor herhaling vatbaar

Yvonne en Peter
9-7-2019

schone kamers, hele goede bedden, veel en hardwerkend personeel, goede en afwisselende animatie, grote variatie eten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

fijn hotel alles zeer schoon en goed

peter
9-7-2019

de animatie was super de frisdraken waren wat minder

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

D-reizen

Erg fijn hotel, goede ligging

Daisy
17-5-2019

Wij hebben ons dit hotel laten aanbevelen bij een reisbureau. We hadden geen idee waar we deze zomer heen wilde, maar hadden een beperkt budget en veel wensen. Ik kan niet anders dan de reisbureaumedewerkster complimenten geven voor haar werk. Het hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en ook de ligging is top! Het hotel is rustig gelegen, maar voor wie iets meer drukte wil opzoeken is het hart van het centrum en het strand op ongeveer 1km te breiken. De eerste restaurantjes en winkeltjes vindt je direct naast het hotel.

De kamers waren mooi en schoon, het balkon iets aan de krappe kant, maar prima aangezien wij toch vooral aan het zwembad lagen.

De buffetten waren vrij uitgebreid, veelal wel plaatselijke gerechten, maar er zit altijd wel iets tussen dat je lust!

Het zwembad was groter dan verwacht, wat met de drukte wel erg prettig was. Er waren wel erg weinig ligbedjes, waardoor we elke dag op het gras lagen..

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel. en vriendelijk

brenda van melkebeke
27-7-2018

animatie is super goed, we [email protected] 3 weken, altijd ander eten. we komen volgend jaar terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Super

timo
24-8-2010

Hotel Baikal word door sommige mensen afgekraakt dus ging er heen met een slecht gevoel eenmaal aangekomen was dat weg, super hotel goede service mooie kamers elke dag werd de kamer verschoond eten was top zwembad mooi

niks te klagen gehad

Gereisd Met partner in augustus 2010

Goed hotel in gezellige buurt

Claudia
1-9-2009

Zijn dit jaar voor de 2e keer naar Bulgarije geweest. Weer zeer goed bevallen. Prima hotel met lekker ontbijt. Kamer die wij hadden was simpel maar met goede en schone bedden, schone badkamer en elke dag schone handdoeken. Afstand naar het strand is ongeveer 5 minuten. Supermarkt op loopafstand. Gezellige bar bij het zwembad. In de omgeving veel leuke restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Aanrader is de Mexico Bar (www.mexicobar.net) gelegen op nog geen 3 minuten lopen van het hotel. Goed eten en super goede sfeer. Zeer leuk en vriendelijk personeel die er zeker voor zorgen dat je een leuke avond hebt. Als je niet in de drukte van de grote boulevard wilt zitten is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke week gehad

ruud
8-8-2009

Dicht bij het centrum en het strand, 500 m. Eten gevarieerd en goed. Zwembad ook oke. Hoofdzakelijk Bulgaren, Russen en Duitsers in het hotel. Personeel vriendelijk maar verstond ons Engels niet altijd even goed. Enige minpuntje was dat onze kamers zich ver uit elkaar bevonden op 2e en 5e verdieping, maar onze kinderen 14, 14 en 11 jaar vonden dat geen probleem.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

mooi hotel maar vies en slechte service

anke
17-7-2009

kamers en handdoeken vies! worden niet schoongemaakt als je geen fooi geeft. douche lekte waardoor de hele badkamer blank stond en als je langer dan 5 tot 10 minuten doucht ook de rest van de kamer. receptie deed hier niets aan overdag wordt er engels gesproken door de receptie. s'avonds helemaal niet. wij hadden savonds een auto gehuurd zodat we om 7 uur sochtends aan konden rijden om het land te verkennen dus huren we een plaats bij het hotel. heeft de chef haar auto erachter geparkeerd. op onze vraag deze verzet kon worden, werd geantwoord dat we maar een paar uur later moesten vertrekken. ontbijt redelijk maar alle dagen hetzelfde. zwembad troebel. savonds wordt er tot laat in de avond gebruik gemaakt van het all inclusive door de jeugd. die na het stappen met veel kabaal terug komen en dan op alle deuren bonken. wel lekker dicht bij het centrum en het strand.

Gereisd Met partner in juli 2009

Dit nooit meer

M v Herwaarden
7-1-2009

Hotel is mooi,personeel zeer onvriendelijk zeg maar gerust onbeschoft.Geen animatie team te bekennen,moest er volgens de reisinformatie wel zijn.Zwembad zeer vies,water was groen. Eten was eentonig,vaak niet gaar en koud.BBQen doen ze met een grote gasbrander.Wel leuk om te zien hoe ze het doen.Niets voor kinderen,wel voor jeugd,die veelal"vooral duitse,in grote getale luidruchtig en dronken aanwezig waren.Met een goede managment kan je hier een leuk en goed hotel van maken.zijn geweest in augustus 2008

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 800 m, 9 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Portier, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baikal in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baikal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.