Hotel Baikal

9.3Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

9.3Fenomenaal

42 reviews over Hotel Baikal

• 2019
    8Tom Nijland30-08-2019

Wel goede hygiene en goede service.

Het eten was aan de matige kant. Sommige dingen van het eten hadden beter gekund zoals meer keuze. Maar de hotel kamers werden wel goed schoongemaakt en de schoonmakers waren ook vriendelijk. En het personeel achter de bar waren ook vriendelijk. Alleen de bar had open gemogen tot 12 uur savonds een uurtje langer. Alleen het eten had meer gevarieerd gemogen. Alleen op het balkon was wifi mogelijk op mijn kamer soms was de wifi verbinding slecht maar in de Lobby was de Wifi uitstekend dat is ook wel een minpunt dat de wifi soms weg viel op het balkon alleen mijn kussen was aan de harde kant. Alleen de patat was soms slap dat had beter gemogen. En het vlees was ook wel van goede kwaliteit en soms had het ook beter doorgebakken mogen worden. Je kon prima je flesje vullen achter bar wanneer je het vroeg. En de bediening was ook vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10brenda, betty, loike10-07-2019

2e jaar in dit hotel

niks negatief. goed eten,kan soms wat meer variatie. animatie super

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Yvonne en Peter09-07-2019

voor herhaling vatbaar

schone kamers, hele goede bedden, veel en hardwerkend personeel, goede en afwisselende animatie, grote variatie eten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10peter09-07-2019

fijn hotel alles zeer schoon en goed

de animatie was super de frisdraken waren wat minder

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Daisy17-05-2019

Erg fijn hotel, goede ligging

Wij hebben ons dit hotel laten aanbevelen bij een reisbureau. We hadden geen idee waar we deze zomer heen wilde, maar hadden een beperkt budget en veel wensen. Ik kan niet anders dan de reisbureaumedewerkster complimenten geven voor haar werk. Het hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en ook de ligging is top! Het hotel is rustig gelegen, maar voor wie iets meer drukte wil opzoeken is het hart van het centrum en het strand op ongeveer 1km te breiken. De eerste restaurantjes en winkeltjes vindt je direct naast het hotel.

De kamers waren mooi en schoon, het balkon iets aan de krappe kant, maar prima aangezien wij toch vooral aan het zwembad lagen.

De buffetten waren vrij uitgebreid, veelal wel plaatselijke gerechten, maar er zit altijd wel iets tussen dat je lust!

Het zwembad was groter dan verwacht, wat met de drukte wel erg prettig was. Er waren wel erg weinig ligbedjes, waardoor we elke dag op het gras lagen..

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2018
    10brenda van melkebeke27-07-2018

goed hotel. en vriendelijk

animatie is super goed, we [email protected] 3 weken, altijd ander eten. we komen volgend jaar terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10timo24-08-2010

Super

Hotel Baikal word door sommige mensen afgekraakt dus ging er heen met een slecht gevoel eenmaal aangekomen was dat weg, super hotel goede service mooie kamers elke dag werd de kamer verschoond eten was top zwembad mooi

niks te klagen gehad

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Claudia01-09-2009

Goed hotel in gezellige buurt

Zijn dit jaar voor de 2e keer naar Bulgarije geweest. Weer zeer goed bevallen. Prima hotel met lekker ontbijt. Kamer die wij hadden was simpel maar met goede en schone bedden, schone badkamer en elke dag schone handdoeken. Afstand naar het strand is ongeveer 5 minuten. Supermarkt op loopafstand. Gezellige bar bij het zwembad. In de omgeving veel leuke restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Aanrader is de Mexico Bar (www.mexicobar.net) gelegen op nog geen 3 minuten lopen van het hotel. Goed eten en super goede sfeer. Zeer leuk en vriendelijk personeel die er zeker voor zorgen dat je een leuke avond hebt. Als je niet in de drukte van de grote boulevard wilt zitten is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7ruud08-08-2009

Heerlijke week gehad

Dicht bij het centrum en het strand, 500 m. Eten gevarieerd en goed. Zwembad ook oke. Hoofdzakelijk Bulgaren, Russen en Duitsers in het hotel. Personeel vriendelijk maar verstond ons Engels niet altijd even goed. Enige minpuntje was dat onze kamers zich ver uit elkaar bevonden op 2e en 5e verdieping, maar onze kinderen 14, 14 en 11 jaar vonden dat geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 6anke17-07-2009

mooi hotel maar vies en slechte service

kamers en handdoeken vies! worden niet schoongemaakt als je geen fooi geeft. douche lekte waardoor de hele badkamer blank stond en als je langer dan 5 tot 10 minuten doucht ook de rest van de kamer. receptie deed hier niets aan overdag wordt er engels gesproken door de receptie. s'avonds helemaal niet. wij hadden savonds een auto gehuurd zodat we om 7 uur sochtends aan konden rijden om het land te verkennen dus huren we een plaats bij het hotel. heeft de chef haar auto erachter geparkeerd. op onze vraag deze verzet kon worden, werd geantwoord dat we maar een paar uur later moesten vertrekken. ontbijt redelijk maar alle dagen hetzelfde. zwembad troebel. savonds wordt er tot laat in de avond gebruik gemaakt van het all inclusive door de jeugd. die na het stappen met veel kabaal terug komen en dan op alle deuren bonken. wel lekker dicht bij het centrum en het strand.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Baikal info