Hotel Azurro

jammer van onze vakantie

harleman
17-8-2018

1 groot drama via touroperator duitsland geboekt

eten slecht, bedden onder het bloed,veel vocht in de kamer ,reisleider die niet tebereiken is via touroperator duitsland ,lakens smerig 2 x een andere kamer, hotelpersoneel stug niet aardig badmeester??? snapt het echt niet steeds boos op kinderen echt red mijn vakantie de eerste 4 dagen daarna touroperator nederland via reisleider sanne die hielp ons wel andere kamers gekregen ook niet schoon maar we konden wel eindelijk vakantie vieren

Prima tijd gehad!

Dick de Jong
29-11-2011

Hotel Azurro geeft gewoon precies waar je voor betaald. Wij gingen met een groep van 9 jongeren en we hebben ons daar fantastisch vermaakt. All incl is wel een afrader want het eten is niet bepaald goed en het drinken moet wel uit plastic bekers ( wat voor ons niet uitmaakte maar toch ). De bedden lagen heerlijk en wij kregen elke 2 dagen schone handdoeken, in een van de 3 kamers viel de douchekop eraf maar dit maakte verder geen problemen. Kortom: je kunt je vakantie met een groep vrienden hier prima doorbregen! maar het ligt er ook aan hoe je er zelf in staat.

eerste en de laatste keer

Cora
13-10-2011

De accomodatie was en is nog steeds ver beneden pijl. Ongeinteresseerde bediening. Eten koud, op wat voor een tijdstip je ook ging. Drinken uit plastic ikea bekertjes. Alleen de prullenbakken werden iedere dag schoongemaakt. We hebben zelf om schone handdoeken moeten vragen! S`nachts zeer rumoerige dronken jongeren die van twee uur tot zeker zes uur vrij spel hadden op het terrein want er was totaal geen toezicht in de nacht. Veel slapeloze nachten en s`morgens een uitzicht over lege sterke drank flessen rondslingerend ondergoed. Van 11 tot 6 zou er aan het zwembad ook all-in zijn maar merendeel van de dag was er niemand aanwezig. Van de reis organisatie Holland International was niemand aanwezig in het hotel, er was alleen een nummer wat je kon bellen in noodgevallen. De kindvriendelijkheid bestond uit twee gammele niet uitziende fietsjes waar geen kind op durfde te gaan. En ga zo maar door.

Tjingo

Enkele van onze ervaringen. We kwamen s'nachts om 02.45 aan en bleek niet op ons gerekend, dus geen kamer schoon. Na een half uur konden we naar de kamer, was echter niet schoon, ook nog spullen van de vorige gasten in de koelkast maar we konden slapen. Het schoonmaken bleef de hele vakantie slecht.D.m.v een testje bleek dat de badkamer niet één keer was schoongemaakt. Het personeel was, op de dames van de receptie na bij het onbeschofte af. Eten was matig de Al inc formule stelde niets voor moesten zelfs voor de koffie betalen. Slechts 30 stoelen op het terras voor een paar 100 gasten. Ook maar dertig bierglazen en geen spoelbak dus goed op je glas blijven letten anders kreeg je het in een gekleurd bekertje. Geen lekker cocktailtje voor de dames. Drie keer schone handoeken gehad, je kon er wel soep van koken zo vuil na een paar maal douchen.

Kortom net zo als de vorige beoordeler het schrijft: Een bagger hotel !!!!

En echt een touroperator onwaardig hotel.

Baggerhotel!!

Marian
18-9-2011

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad, is de 3 sterren absoluut niet waard, kamers worden slecht schoon gemaakt, onvriendelijk personeel, randen van zwembad zijn zwart van het smeer,de mededeling: warm en koud buffet, kan men beter veranderen in vet en koud en als u geluk hebt af en toe wat warms te eten.De hele dag overal in het hotel keiharde muziek.Werkelijk een grote aanfluiting!!!

Prima hotel voor een vakantie van een week

R & W
24-8-2011

Simpel maar leuk hotel. Niet middenin, maar aan de rand van de 'toeristendrukte'.

Veel keuze wat het eten betreft, dus er zit altijd wel wat lekkers bij!

nooit meer

M. Nuvelstijn
10-8-2009

Het eten is ronduit slecht;overgaar,vet,lauw. Daarom zijn we verschillende keren uit eten gegaan,zo wordt all-inclusive wel erg duur!

Het personeel is erg stug,;geen gezellig praatje aan de bar;er wordt bij het uitshecken niet belangstellend gevraagd hoe het was,geen goede reis gewenst etc.

Kinderaninmatie tot 12 jaar houdt daar in;wat kleuterspeelgoed bij het zwembad. Voor mijn zoon van 12 was dit dus een hele teleurstelling.

Voor mij;nooit meer deze accomodatie!!!

Goede ligging

Peter
2-6-2009

Voor het geld wat je betaald een heel aardig hotel.

Nette kamers en het eten is meestal wel goed en voor een paar centen eet

je ook in de buurt lekker.

Niet al te veel keus in drankjes maar wel aardig personeel.

2008

in het laag seizoen is het eten van slechte kwaliteit. het is bijna koud wat normaal zou zijn volgens de hostess maar als je uit eten gaat krijg je wel warm eten......

na klagen bij de hostess is het eten duidelijk verbeterd. GOUDEN TIP... BOEK ENKEL KAMER MET ONTBIJT WANT JE EET JE RIJK IN DE RESTAURANTS IN DE OMGEVING

de barmannen zijn lui. als je iets te drinken wil moet je ze zoeken op straat!!

de enige daguitstap die enigzins een beetje zijn geld en moeite waard is, is de rondleiding in het zuiden.

de kamers zijn gerenoveerd en netjes alhoewel er niet alle dagen gestofzuigd word.

de ligging t.o.v. het strand en centrum is gunstig.

het personeel spreekt/begrijpt nauwelijks engels. duits enigzins.

AFDINGEN IN DE WINKELTJES OP STRAAT IS GEEN SCHANDE, al kost het meer moeite dan vorig jaar. de verkopers zijn brutaler aan het worden

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azurro in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azurro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.