Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Avliga Beach

• 9Esther16-06-2016

Prima Hotel

Na het lezen van de reviews hier was ik erg benieuwd Heb een prima vakantie gehad Personeel aardig ,kamers schoon ,eten was goed te doen Het Hotel ligt centraal gelegen

• 5A Lieve24-06-2013

Dit nooit meer

Hotel Avliga Sun Beach, is zeer geschikt voor duitsers. Personeel heeft geen aandacht voor andere nationaliteiten. Promoot ten onrechte kamers als zijnde "" zee zicht" maar de praktijk is zee gericht. dus uit je kamer geen zee te bekennen., maar bomen. Buffet is kleinschalig en weinig variatie. All Tours ,die deze reizen verkoopt behandelt de mensen ter plaatsen zeer klant onvriendelijk. kwaliteit, prijsverhoudening voldoet niet aan de eisen.. Hotel heeft geen sfeer en is oud bollig.

• 5Rocky Müller21-08-2011

Einfach nur nett

Wer keine großen Ansprüche stellt und 14 Tage lang das gleiche Büffett sehen möchte ist hier richtig. Die Reinigung der Zimmer läßt arg zu wünschen übrig.(Bettwäsche hätte ich mir am liebsten von zu Hause geholt.) Nicht nur Schlechtes, zum Strand nur 3 Minuten. Strand und Wasser vom Feinsten und ich bin von der Ostsee! Die Strandpromenade überquert man dabei, diese ist sehr vielseitig und interessant. Händler und Einheimische sind sehr nett. Vorsicht bei den Taxifahrern, lieber 3x nachfragen wegen des Preises.

• 6niels02-02-2010

wel ok, eten echt slecht

van de zomer geweest. Kamers ok, vrij eenvoudig wel schoon. Service over het algemeen goed. Erg handig om geld te kunnen wisselen in het hotel, met goede koers. Lekker veilig je hoort zo veel verhalen. Alleen handoeken werden 2x in de week vervangen. Natte handoeken lieten ze gewoon liggen, zelfs als je er na vraagt krijg je geen nieuwe maar hangen ze dezelfde gewoon op. Ligging is echt perfect. Zwembad wel lekker alleen geen bedje dat vrij is. ( of je moet voor 7uur! opstaan om een handoek neer te leggen) Eten is echt verschrikkelijk, nauwelijks eetbaar. Maar genoeg goedkope en leuke eettentjes in de buurt. Gezellige en levendige boulevard. Wel erg gericht op feesten

• 8michel07-01-2010

Gewoon goed

We hebben met een groep van 8 man in dit hotel verbleven en iedereen was tevreden.

Het is misschien niet zo luxe als de meeste hotels maar alles is schoon en netjes, ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het enige minpunt is het eten. Dit is wel erg simpel en vrij smakeloos. Maar ons advies is zowieso geen avondeten bij te boeken bij welk hotel dan ook. Uit eten gaan is zo goedkoop in Bulgarije dat het bijna zonde is om dit bij te boeken in het hotel.

• 7Stel uit Almelo20-08-2009

Goed hotel voor de prijs die wij betaalden

Het hotel is netjes en schoon,ook de kamers lekker ruim en de badkamer eveneens. De ligging vonden wij perfect,bij de boulevard en het strand en toch lekker rustig s'avonds en s'nachts.Het avond eten vonden wij ook goed ( stel zelf wat samen van het buffet) en je eet prima. Het ontbijt vonden wij wat eentonig al de tijd dat we er waren.Personeel ook prima niets op aan te merken.Verder is er van alles en voor iedereen,jong en oud zat te beleven in SUNNY BEACH.Strand is ook toppie.Zelfs de prijzen zijn er om te lachen.Wij gaan in de toekomst zeker weer een keer SUNNY BEACH.

• 8Marianne10-08-2009

Prima vakantie gehad!!

Ik ben net weer terug en we hebben een verrassend fijne vakantie gehad! Prima hotel, enige nadeel vonden we de ontzettend harde bedden en het dinerbuffet waren we na een paar dagen zat. Het ontbijtbuffet vonden we echter wel weer goed. De locatie was perfect, direct aan de boulevard, maar nog door de tussen liggende hoteltuin geen lawaaioverlast. Winkeltjes, restauranten en entertainment zat in de buurt (is dus blijkbaar veranderd in de loop van de jaren...), maar niet gelegen in het meest massale gedeelte van het centrum, perfect dus. Schoon en gezellig strand. Qua veiligheid hebben we geen narigheid meegemaakt. Pin of wissel geld wel alleen in hotel en bij een bank. Goed Duits sprekend personeel, altijd bereid je verder te helpen. Wij vinden het hotel en de bestemming een aanrader. Voor ons zelfs misschien voor herhaling vatbaar....

• 10Jasper28-01-2009

SUPER

Geweldige ligging, en je zit direct in het centrum! Echt een aanrader!

• 9Richard25-10-2008

Goed, net hotel

De ligging van avliga beach is echt helemaal perfect! !... Achterdeur uit en je bent op de midden op de boulevard/strand.... Kamers zijn netjes, worden elke dag schoongemaakt

Persoonlijk vond ik het eten qua smaak wat minder, het was wel in buffetvorm.. Zo is er vaak voor ieder wel wat..

Voor kinderen is er weinig/niks te doen...

Bezocht in de zomer 2008.

• 9Juliane Kirscht04-10-2008

Super Urlaub!

Wir waren im August 2008 in Bulgarien. Uns hat es super gefallen. Ich kann einige Bewertungen wirklich nicht verstehen. Wir haben uns rundum wohlgefühlt. auch unser 3jähriger Sohn war von Hotel und Anlage begeistert. Wir planen unseren nächsten Urlaub wieder in Bulgarien und wieder im Avliga beach!!!

Hotel Avliga Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar