Hotel Avliga Beach

6.8Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

6.8Voldoende

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi

18 reviews over Hotel Avliga Beach

• 9Esther16-06-2016

Prima Hotel

Na het lezen van de reviews hier was ik erg benieuwd Heb een prima vakantie gehad Personeel aardig ,kamers schoon ,eten was goed te doen Het Hotel ligt centraal gelegen

Alleen gereisd in juni 2016

• 5A Lieve24-06-2013

Dit nooit meer

Hotel Avliga Sun Beach, is zeer geschikt voor duitsers. Personeel heeft geen aandacht voor andere nationaliteiten. Promoot ten onrechte kamers als zijnde "" zee zicht" maar de praktijk is zee gericht. dus uit je kamer geen zee te bekennen., maar bomen. Buffet is kleinschalig en weinig variatie. All Tours ,die deze reizen verkoopt behandelt de mensen ter plaatsen zeer klant onvriendelijk. kwaliteit, prijsverhoudening voldoet niet aan de eisen.. Hotel heeft geen sfeer en is oud bollig.

Gereisd met partner in juni 2013

• 6niels02-02-2010

wel ok, eten echt slecht

van de zomer geweest. Kamers ok, vrij eenvoudig wel schoon. Service over het algemeen goed. Erg handig om geld te kunnen wisselen in het hotel, met goede koers. Lekker veilig je hoort zo veel verhalen. Alleen handoeken werden 2x in de week vervangen. Natte handoeken lieten ze gewoon liggen, zelfs als je er na vraagt krijg je geen nieuwe maar hangen ze dezelfde gewoon op. Ligging is echt perfect. Zwembad wel lekker alleen geen bedje dat vrij is. ( of je moet voor 7uur! opstaan om een handoek neer te leggen) Eten is echt verschrikkelijk, nauwelijks eetbaar. Maar genoeg goedkope en leuke eettentjes in de buurt. Gezellige en levendige boulevard. Wel erg gericht op feesten

Gereisd met partner in juli 2009

• 8michel07-01-2010

Gewoon goed

We hebben met een groep van 8 man in dit hotel verbleven en iedereen was tevreden.

Het is misschien niet zo luxe als de meeste hotels maar alles is schoon en netjes, ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het enige minpunt is het eten. Dit is wel erg simpel en vrij smakeloos. Maar ons advies is zowieso geen avondeten bij te boeken bij welk hotel dan ook. Uit eten gaan is zo goedkoop in Bulgarije dat het bijna zonde is om dit bij te boeken in het hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Stel uit Almelo20-08-2009

Goed hotel voor de prijs die wij betaalden

Het hotel is netjes en schoon,ook de kamers lekker ruim en de badkamer eveneens. De ligging vonden wij perfect,bij de boulevard en het strand en toch lekker rustig s'avonds en s'nachts.Het avond eten vonden wij ook goed ( stel zelf wat samen van het buffet) en je eet prima. Het ontbijt vonden wij wat eentonig al de tijd dat we er waren.Personeel ook prima niets op aan te merken.Verder is er van alles en voor iedereen,jong en oud zat te beleven in SUNNY BEACH.Strand is ook toppie.Zelfs de prijzen zijn er om te lachen.Wij gaan in de toekomst zeker weer een keer SUNNY BEACH.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Marianne10-08-2009

Prima vakantie gehad!!

Ik ben net weer terug en we hebben een verrassend fijne vakantie gehad! Prima hotel, enige nadeel vonden we de ontzettend harde bedden en het dinerbuffet waren we na een paar dagen zat. Het ontbijtbuffet vonden we echter wel weer goed. De locatie was perfect, direct aan de boulevard, maar nog door de tussen liggende hoteltuin geen lawaaioverlast. Winkeltjes, restauranten en entertainment zat in de buurt (is dus blijkbaar veranderd in de loop van de jaren...), maar niet gelegen in het meest massale gedeelte van het centrum, perfect dus. Schoon en gezellig strand. Qua veiligheid hebben we geen narigheid meegemaakt. Pin of wissel geld wel alleen in hotel en bij een bank. Goed Duits sprekend personeel, altijd bereid je verder te helpen. Wij vinden het hotel en de bestemming een aanrader. Voor ons zelfs misschien voor herhaling vatbaar....

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Jasper28-01-2009

SUPER

Geweldige ligging, en je zit direct in het centrum! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Richard25-10-2008

Goed, net hotel

De ligging van avliga beach is echt helemaal perfect! !... Achterdeur uit en je bent op de midden op de boulevard/strand.... Kamers zijn netjes, worden elke dag schoongemaakt

Persoonlijk vond ik het eten qua smaak wat minder, het was wel in buffetvorm.. Zo is er vaak voor ieder wel wat..

Voor kinderen is er weinig/niks te doen...

Bezocht in de zomer 2008.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8T. Smits08-09-2007

Leuk hotel direct achter de strandboulevard. Ideaal om zowel in het zwembad als even een duikje in de zee te maken. De ligging ligt ook centraal aan het strandboulevard. Ze hebben geen animatieteam voor kinderen of volwassenen behalve een bulgaarse avond incl bulgaars diner en dansgroep, maar er is voldoende aan het strand te doen. Kamers zijn lekker ruim, onze badkamer mocht wel een beurtje krijgen. Het eten was goed en voldoende afwisselend, zowel het ontbijt als het diner. De receptie is 24 uur bereikbaar en spreekt duits en engels. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Zonnestrand is zeer de moeite waard, wel erg toeristisch maar 's avonds veel vertier voor jong en oud. Ook naar verhouding met nederland erg goedkoop. Aanrader is nog de trabantsafari geheten go trabi go. Je gaat met knalgele cabriotrabantjes het achterland in.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8ollie11-04-2006

Prima hotel, niks mis mee, zeker voor Bulgaarse standaards. Ik begrijp niet hoe deze mevrouw de ligging een 1 kan geven want het ligt aan het strand. Kennelijk vond haar zoon het zo vervelend daar dat alles een 1 krijgt, echt onzin.

Gereisd in april 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats