Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

56 Reviews over Amfora Beach

• 9ŁUKASZ17-07-2016

Polecamy.

Świetna lokalizacja hotelu. Blisko plaża,blisko Nessebar, blisko do centrum. Osobiście jesteśmy miło zaskoczeni wyżywieniem: dużo i dobre. Pokoje troszkę gorzej ale w pokojach się tylko śpi. Miejsce polecamy osobom chcącym odpocząć bez imprezowania. Byliśmy z 6 cio letnim dzieckiem i było zachwycone. Generalnie polecamy.

• 10Marcin15-07-2012

Pięknie

Naprawdę piękne miejsce, super hotel i obsługa, polecam wszystkim

• 7jaap22-10-2010

amfora leuk hotel opzich

hotel had een goede ligging vlak bij het strand ,alleen jammer van het ongeintreseerde personeel , er was ook een zeer opdringerige reislijster aanwezig die met haar push gedrag niets voor elkaar kreeg .de dranken waaren goed te doen allinclusief formule was goed, (voor die prijs)alleen het eten was niet altijd goed zat altijd wel iets bij wat ik luste maar moet wel uit kijen wat je neemt .de kamers zijn wel goed schoon ,alleen jammer dat we pas na klagen warme douch hadden na 2 dagen. pas op voor het wisselen van geld in een wissel kantoortje het beste is ga naar een bank want ze proberen je gewoon optelichten de omgeving was er mooi goed strand met allinclusief bar,uitgaansleven perfect alleen kijk uit voor groepjes roma meisjes of bulgaren die je aanspreken om mee te lopen het is een mooi uitgaans gebied en het kost niks en er is overal happy hour neem ook geen taksi behalve als je prezcies weet waar je heen moet voor de rest een top vakantie

• 6wism29-09-2010

service en eten slecht, de rest oke

2 weken geleden teruggekomen van Hotel Amfora, met 2 vrienden hebben we in dit hotel verbleven. Personeel is onvriendelijk en onpersoonlijk, kamers/bedden waren oke, alleen de douche was niet altijd warm, gelukkig was het zonnig en warm, dus dat was niet een heel groot probleem. Eten overdag in de snackbar is beter dan in het restaurant, want hier is het eten erg slecht, veel dezelfde gerechten van slechte kwaliteit. Wel waren de salades en de soepen erg lekker. Dranken zijn wel erg goed, echte coca cola, goed (premium) bier etc. alleen de sterke dranken zijn van een b-merk, maar ook goed te doen. Aan het strand is in het hoogseizoen ook allin, enkel bier en fris. Pas op met het wisselen van geld in wisselkantoren, bij 90% van de kantoren proberen ze je op te lichten. Ga dus naar een bank of een wisselkantoor van 'Crown' ,die daar veel zitten. Voor jongeren en families is er genoeg te doen, sunny beach is 1 grote kermis waar kinderen en jongeren zich goed kunnen vermaken.

• 7Thijs S31-08-2010

Prima om niets te doen

Amfora beach is prima als je een weekje zon, zee, strand wilt en voor de rest niets wilt doen. Het ligt vlak bij het strand en op loopafstand van Sunnybeach centrum en Nessebar. Je kan natuurlijk ook het 'treintje' pakken. Taxi's zijn relatief duur. Het eten is niet echt goed, maar wel 'eetbaar'. Na paar dagen werden we het wel zat en zijn 's avonds buiten de deur gaan eten (is overigens niet duur daar). All inclusive component is redelijk goed geregeld, je kan de hele dag door alles drinken wat je wilt en pizza's, pannekoeken, ijs en wafels eten. Moet echter wel vaak in de rij staan om iets te krijgen. Voor wat meer comfort zou men beter het Imperial Hotel kunnen nemen (wat er naast ligt). Sunnbeach centrum is een soort Oosteuropees Salou. Niet veel aan, maar voor uitgaan natuurlijk prima. Met de criminaliteit viel het erg mee, tot een uur of 23:00 in ieder geval. Maar goed als je in Nederlandse steden 's nachts alleen/ 2en rondloopt heb je ook de kans overvallen te worden.

• 10Duo Penotti20-08-2010

Hemel op aarde!

Wij zijn 8 dagen via een veiling naar het Amfora Hotel geweest. Wij hebben hier de tijd van ons leven gehad.. 's Avonds hoefde je eigenlijk helemaal niet naar een discotheek te gaan, omdat je al live muziek hoorde in je kamer, vanuit buiten (lekker swingennnn)

Het eten in het restaurant was zalig! Ik ben een kleine eter, maar ik schepte zelfs meerdere keren op. Alleen het eten in de snackbar liep af en toe weg, maar omdat het zo lekker was, liepen we er wel achteraan!! Smullennnnn!! Haha, schrok me wezenloos op de weegschaal terug in NL

We hadden een heerlijk waterbed en we vielen als een blok in slaap, omdat ons beddengoed zo lekker rook.. Zo Bulgaars!!

Het personeel was zo aardig dat we een ventilator gekregen hebben en dat zij zelf in de hitte moesten zitten.. Het was een prettig zwembad en er waren volop bedjes vrij. Tegen betaling van 5 lev kwam er een lekkere Bulgaar je zelfs even insmeren..

Een ECHTE aanrader dus!!

Gr. Duo Penotti uit Rdammm!!

• 10I. Timmerhuis19-08-2010

'FANTASTISCHE' plek

Amfora Beach is fantasctisch hotel met alle luxe voorzien! Lift aawezig! Geweldige ruime kamer met lounge gedeelte, Flatscreens aan de muur met o.a NL televisie, Inloopkasten, Luxe badkamer met inloopdouche, Roomservice, Airco... Kortom veel LUXE!! Net zoals het ontbijt, snacks, lunch, diner. Volop keuze, TEVEEL keuze, en alles vers bereid. Prachtig zwembad met wellness gedeelte en o.a massage.. En voor de kinderen een apart glijbaangedeelte. Mooi zandstrand direct aan het hotel, waar tevens een strandbar bij zit! Voorzien van alle soorten drank, lekkere ijsjes, maiskolven en zelfs boerenkool is er in overvloed te krijgen ;) De luxe ligbedden met parasol zijn voorzien met een heerlijk zacht kussentje! Het animatieteam verdiend een dikke pluim! Elke dag een groot feest wat doorgaat tot in de late uurtjes met cocktails en heerlijke hapjes! Heel de avond voetjes van de vloer op de lekkere muziek die er gedraaid word! Avondje stappen is overbodig!! Kortom goedkoop en Geweldig! H & I

• 10humpie en dumpie19-08-2010

Absoluut aan te raden

Super eten, alle kamers voorzien van airco, bubbelbad, stoomcabine, kingsized bedden, mini-bar. Het zwembad is verwarmd, service helemaal top, eten geen 3 maar zeker 4 of misschien wel 5 sterren waard; niks uit blik HHH Als er iets niet goed is; er wat van zeggen; want dan krijg je een dagje sauna met massage aangeboden :). Enige wat minder was; is dat je iedere dag soms wel twee keer per dag schone handdoeken kreeg; terwijl dat heeeeelemaal nog niet nodig was; omdat je ze nog niet gebruikt had. Absolute aanrader voor weinig geld. Dikke knipoog van A en W

• 5Tyke en Yvonne18-08-2010

Het zout was lekker!!

We zijn met zijn 2tjes 5 dagen in dit hotel geweest.De kamers zijn simpel maar netjes en de ligging was goed. Voor 3 lev kun je met een treintje naar sunnybeach en het strand ligt op loopafstand. Neem wel al een voorraad geld mee want je kunt bijna nergens pinnen. Het eten was zoooo slecht dat de hele bus op de wc heeft gezeten. Het eten was rauw, koud, slecht, vies en taai. Ze zijn er ook niet erg klantvriendelijk en snel. Animatie was perfect maar daar hadden we niet veel aan. ach we hebben leuke mensen ontmoet en veel bier gedronken en lekker aan het zwembad gelegen dus wij hebben ons goed vermaakt.

Let wel op als je snachts opstap gaat want er zijn enkele gasten berooft. . . .

Het is geen aanrader als je de volle mep moet betalen maar via touroperator hadden we toch een goede prijs.

Groetjes, Tyke en Yvonne

• 6Ben N.17-08-2010

Weinig voor weinig geld...

Een weekje geweest in augustus. Geen aanrader als het gaat om het eten. Maar een zeer beperkt aantal kamers beschikt over een airco. Vlak voor het hotel vertrekt een treintje richting Nesebar en het centrum (boulevards) van Sunny Beach. Het is daar net Mallorca of Salou. Wel erg Engels gericht (terwijl men de taal nauwelijks goed spreekt en begrijpt).

Hotel Amfora Beach info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar