Hotel Alba

121 reviews over Hotel Alba in het Nederlands

Hallohallo

Watjezegt
22-6-2017

Alles goed zeer mooi en goed we zijn er pas een dag

Gereisd met vrienden in juni 2017
Your Hotel Alba Team, Manager, 26-6-2017

Dear watjezegt,

On behalf of Hotel Alba we would like to thank you for choosing our hotel. It is always exciting to read positive feedback from our guests’ as it lets us know we are on the right path as providing excellent service to our guests. Look forward to welcoming you back very soon, in good health and spirit.

Sunny regards, Your Hotel Alba Team

Super aardige

Roselynn b
26-5-2017

Super aardige en behulpzame mensen in het hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima hotel Alleen

Y Schrauwen
26-9-2016

Prima hotel. Alleen eten altijd koud.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Your Hotel Alba Team, Manager, 3-10-2016

Dear Y Schrauwen,

Let us thank you for choosing Hotel Alba.

Thank you for your kind words regarding our hotel. We love taking care of every detail in order to let every guest feel welcome and comfortable in our hotel.

We sincerely await the opportunity to welcome you once again!

Warm Regards,

Crap

Chantal horbag
22-9-2016

+ Inrichting en kamers erg netjes en schoon Genoeg plek bij het zwembad.

- Eten altijd koud of het nu bij het diner is of bij de lunch Poolbar maar open tot 18 hierna lobby bar tot 23u Je kunt niet eten wanneer je wilt zoals dit zou moeten bij een allinclusive hotel. Je bent gebonden aan hun eet schema's Al la carré restaurant is nooit open

Gereisd met partner in september 2016
Your Hotel Alba Team, Manager, 27-9-2016

Dear Chantal horbag, Many thanks for your nice review here on Zoover!

Special thanks for pointing out the cleanliness of our hotel.

We appreciate your kind words about the good facilities in our hotel.

We take note of your remarks with more interest to increase our service quality.

We hope to see you in the near future!

Kind regards,

Het is heel centraal gelegen, hadden een heel ruime kamer (80m²) met zeezicht en tevens uitzicht op de boulevard. Daardoor minder geschikt voor families met kleine kinderen (nachtlawaai van de op de Boulevard gelegen attracties en openlucht discotheken) Het nachtlawaai stopt pas om 6 uur 's morgens.
Het personeel was super vriendelijk, grote keuze van buffet. Voldoende ligstoelen aan het zwembad,1x maal per verblijf fijne Bulgaarse avond met eten en dans. Kortom een heel goed hotel zeker zijn geld waard, maar ik zou een volgende keer een kamer zonder zeezicht kiezen (veel minder nachtlawaai) want het hotel zelf was geen nachtlawaai te horen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016
Your Hotel Alba Team, Manager, 27-9-2016

Dear Nico Pillards,

Thank you for sharing your comments about your recent visit to us and for mention our location. Indeed, Alba Hotel ideally situated in the very heart of the Sunny Beach resort.

Also, thank you for kind words regarding our culinary, the beautiful and clean territory of the hotel.

We look forward to welcome you back very soon, in good health and spirit.

Warm Regards,

Goede prijs kwalite

Ronald Raets
8-9-2016

Vriendelijke mensen. Kamers ogen gedateerd.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Your Hotel Alba Team, Manager, 9-9-2016

Dear Ronald Raets,

Thank you for your review on Zoover. Great to hear your overall experience of Hotel Alba during your stay was good and that you recommended our hotel as “good value”.

It’s always a pleasure to welcome you and we hope to see you in the near future.

Best regards from Sunny Beach, Your Hotel Alba Team

Hotel Alba is, in t

Cornelisjelle
22-8-2016

Goed: Het personeel is heel vriendelijk. Het volledige hotel is netjes. Het eten is lekker. Het hotel is in het centrum gelegen. De all-in formule is goed. Er is een free-wifi zone. Je kan fitnessen en een massage laten doen. De airco op de kamer blijft ook overdag werken. Je hebt een groot terras. Er is middag animatie voor de kinderen en volwassenen.

Niet goed: Het zwembad water is koud. Er is veel nachtlawaai door de disco. (Tot 7 uur 's morgends) Je moet vroeg opstaan om een ligbed en paraplu te hebben. De avondanimatie is niet uitgebreid.

Gereisd met partner in augustus 2016
Your Hotel Alba Team, Manager, 30-8-2016

Dear Cornelisjelle,

Thank you for your feedback and that you have taken the time to describe your impressions. We are happy that you have shared your experience on Zoover. Due to our central location and the high season it might be more noisy so please just inform us before your next visit in order we can ensure to give you a more quite room. We look forward to welcome you again in the near future.

Happy regards

goed

Hcacroonen
17-8-2016

Goed hotel Vriendelijk Goed eten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Your Hotel Alba Team, Manager, 24-8-2016

Dear Hcacroonen,

Thank you for your feedback and that you have taken the time to describe your impressions. Your nice words enjoy us so much and we are glad that you loved all our facilities and had a good time with us. We hope to see you soon with us for another great vacation in our hotel, the Alba hotel.

Sunny regards

Eten slecht alles k

Swinnen c
16-8-2016

Kamer oke maar geen nachtrust boven discotheek tot 6 u s'mogens

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Your Hotel Alba Team, Manager, 24-8-2016

Dear Swinnen c,

We thank you for sharing with us your feedback about your stay and we regret that some somes of our facilities didn’t met your expectations. We are right now giving an amply training to our kitchen team for assure you every time the best service. Due to our central location, sometime the noise level might be higher than expected. However, we thank you to have chosen our hotel for your holiday. We would highly appreciate to welcome you again.

Kind regards

doe zo voort

Vandersteenmarleen
25-6-2016

Netheid vriendelijk personeel keuze aan eten

buurt te luidruchtig

Gereisd met partner in juni 2016
Hotel Alba, Manager, 28-6-2016

Dear Guest,

We are glad to read that we could convince you of our culinary offer, the friendliness of our staff and the cleanliness of our hotel. We hope to welcome you back soon again.

Warm regards,

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.