Hotel Alba

7.2Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.2Goed

515 reviews over Hotel Alba

• 2018
    5joyce24-09-2018

Nooit meer!

Het zwembad was goed en de ligging perfect. Het restaurant was ronduit slecht. Koud eten, niet genoeg tafeltjes voor het aantal gasten en het belangrijkste: vlees was vaak niet gaar. Daarnaast werden de kamers niet of nauwelijks schoongemaakt en stofzuigen kon alleen op aanvraag. Kortom: niet naartoe gaan. Geen idee hoe het kan dat dit een 4-sterrenhotel is.

Your Hotel Alba Team, Manager, 15-10-2018

Dear joyce,

Thank you very much for the time you spent in writing and sharing your honest opinion and experience at Hotel Alba. All feedbacks from our precious guests are so important and help us to improve our quality of service. However, be sure that we are continually working to resolve all minor problems in our establishment to assure you the best stay as possible. In spite of everything, we sincerely hope to welcome you back to Hotel Alba again one day!

Your Hotel Alba Team

Alleenreizend

Geboekt bij neckermann

We hebben een aantal aanbieders voor Alba voor je op een rij gezet:

BeachCheck
BeachCheck

11 tips over Hotel Alba

• mac_karsten, 03-06-2012

Ook in het voorseizoen is Bulgarije erg mooi. We maakten een tripje naar een dorpje (Bulgaarse cultuur experience) en hebben een boottocht gemaakt en een bezoek aan Sozopol gebracht. Zeker de moeite waard. Andere tip: ga niet eten midden in het centrum, maar iets er buiten (Danny's bijv). Ook in het voorseizoen erg druk en goedkoop. Je vers gebakken vis wordt daar voor je klaar gemaakt aan je tafel (kop eraf, graten eruit enz). Tip: Nessebar met de bus.

• yente__xx, 31-07-2013

Boek geen kamer met zee-zicht als je geen geluidsoverlast wilt!

• machteld zijlstra, 10-06-2013

Met de bus voor 1Lev pp naar Nessebar. Leuk ouderwets dorpje. Goedkoop eten & drinken.

1 vraag over Hotel Alba

• maarten, 31-05-2011

betalingen

Ik ga deze zomer naar Bulgarije en in het reisbureau zeiden ze dat ik overal wel kon betalen met euros maar aangezien ik hier toch veel mensen zie verwijzen naar de lev vroeg ik mij af of dit wel waar is. Heb je bulgaars geld nodig of niet?

mvg, Maarten

Leen Rosseel, 10-06-2011

hey ik ga zelf ook deze zomer naar Bulgarije je kan er niet met euro'tjes betalen en jbent het beste van daar terplaatse in het hotel te gaan wisselen zeker niet opstraat of zo en je kan er ook wel geld halen uit de muur.

Geert, 13-06-2011

Hallo, Je kan ginder geld uit de muur halen of wisselen in het hotel. Wisselkantoren op straat beter vermijden, enkel Crown is betrouwbaar.

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald