Hotel Alba

7.2Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.2Goed

515 reviews over Hotel Alba

• 2017
    8Wendy10-08-2017

Erg goed bevallen!

Na alle reviews te hebben gelezen was ik toch wel een beetje bezorgd, maar dat is echt nergens voor nodig gebleken. Hotel is schoon, bedden zijn prima, airco werkt goed en ook met het geluidoverlast is het erg meegevallen. Ja tuurlijk, je gaat naar Sunny Beach, feestende jongeren, veel cafés en discotheken, dus ja geluid is er wel. Maar wij hadden van tevoren via de mail om een rustige kamer gevraagd en die hebben wij ook gekregen.

Het eten is er prima, niet overdreven veel keus, maar dat wat er is, is lekker en dus prima.

Enige minpuntje vind ik de wat kleine zwembaden en de weinige ligbedden.

Voor snorkelliefhebbers is Sunny Beach trouwens GEEN aanrader.

Your Hotel Alba Team, Manager, 13-08-2017

Dear wendy,

Thank you for sharing your Hotel Alba experience with fellow Zoover readers. We all are delighted to hear that you spent great and relaxing days in Sunny Beach and that you have been very pleased with the services and facilities provided by our hotel and staff. we all wish to welcome you back again in the near future.

Warmest regards from Sunny Beach, Your Hotel Alba Team

• 6Wendy reekmans13-07-2017

Veel lawaai

Veel lawaai. Kapotte ligstoelen. Zeer grote kamer. Lekker eten en veel keuze.

• 8Peter verheyden12-07-2017

Goed: vriendelijk

Goed: vriendelijk, behulpzaam, eten

Minder: weinig plaats aan het zwembad en strand voor de vele toeristen, 's nachts veel lawaai

• Oude reviews

6Swinnen c16-08-2016

Eten slecht alles k

Kamer oke maar geen nachtrust boven discotheek tot 6 u s'mogens

Your Hotel Alba Team, Manager, 24-08-2016

Dear Swinnen c,

We thank you for sharing with us your feedback about your stay and we regret that some somes of our facilities didn’t met your expectations. We are right now giving an amply training to our kitchen team for assure you every time the best service. Due to our central location, sometime the noise level might be higher than expected. However, we thank you to have chosen our hotel for your holiday. We would highly appreciate to welcome you again.

Kind regards

• 5Talitha van de Voorde19-09-2013

Prima voor een simpele vakantie en voor jongeren

Het is een prima hotel, ziet er netjes uit en kamers zijn ook vrij goed en netjes. Je zit wel echt midden in t centrum maar met de deur dicht sliepen wij prima.. wij zaten boven de hoofdingang met ons balkon. Zwembad zijn we eigenlijk niet in geweest en t eten was prima maar heel simpel.. vaak hetzelfde, buiten de deur kan je ook goedkoop goed eten.

• 6klaas02-08-2012

redelijk hotel

opzich is het geen verkeerd hotel alleen het is enorm slecht onderhouden. de air co heb ik onder het plafond eerst een paar keer een dikke dreun op de unit moeten geven toen draaide de fan weer. dat is gewoon achterstallig onderhoud. trapleuning zat los de badkamer was gewoon het leek net of ze wat jochies een kit spuit hadden gegeven en hun gang hebben laten gaan, het was en niet netjes gekit maar ook onder de wc pot dat hoort afgedicht door kit maar de kitrand lag loos op de vloer. het werd wel netjes schoon gehouden moet ik zeggen. Het eten het geen er stond was niet verkeerd, maar als je naar een leeg product vraagt kijkt men je wat dom aan zegt over 5 min staat het er.. dus wachten maar over 5 min stond er nog niks, weer vragen.. weer over 5 min word dan gezegt. En het is behoorlijk 1 toning het buffet. veelal eet je dan het zelfde. Service is wel goed in het hotel, we hadden een douche deur slot stuk binnen 2 uur zat er een nieuwe in.

• 5Antoinette19-08-2010

Geen hotel voor gezinnen met jonge kinderen

Hotel Alba ligt midden in het centrum van Zonnestrand. Dit is voor jongeren perfect want de clubs liggen op loopafstand. Elke avond/nacht tot 5 uur in de ochtend is het één grote kermis met veel geluid (oordoppen noodzakelijk). De service is goed. Het eten is een kwestie van smaak maar wat ons betreft wel redelijk maar als de schalen leeg zijn, duurt het enige tijd voordat ze weer gevuld worden en een half uur voor het eind van het ontbijt en diner, worden ze niet meer bijgevuld (bijvoorbeeld de toetjes). Het hotel heeft 4 sterren (op de ramen staan 5 sterren) maar wellicht hebben ze die gekregen toen het hotel net geopend werd. De badkamer is erg gevaarlijk voor kinderen, het water uit de douche is of koud, of kokend heet, de douchekop kan niet opgehangen worden want de haak is afgebroken, de wc lekt... Er is iemand bij het zwembad maar hij houdt geen toezicht. 's Middags jongeren met flessen bier bij het zwembad met geregeld glasbreuk. Neem zelf handdoek voor bij zwembad mee.

11 tips over Hotel Alba

• mac_karsten, 03-06-2012

Ook in het voorseizoen is Bulgarije erg mooi. We maakten een tripje naar een dorpje (Bulgaarse cultuur experience) en hebben een boottocht gemaakt en een bezoek aan Sozopol gebracht. Zeker de moeite waard. Andere tip: ga niet eten midden in het centrum, maar iets er buiten (Danny's bijv). Ook in het voorseizoen erg druk en goedkoop. Je vers gebakken vis wordt daar voor je klaar gemaakt aan je tafel (kop eraf, graten eruit enz). Tip: Nessebar met de bus.

• yente__xx, 31-07-2013

Boek geen kamer met zee-zicht als je geen geluidsoverlast wilt!

• machteld zijlstra, 10-06-2013

Met de bus voor 1Lev pp naar Nessebar. Leuk ouderwets dorpje. Goedkoop eten & drinken.

1 vraag over Hotel Alba

• maarten, 31-05-2011

betalingen

Ik ga deze zomer naar Bulgarije en in het reisbureau zeiden ze dat ik overal wel kon betalen met euros maar aangezien ik hier toch veel mensen zie verwijzen naar de lev vroeg ik mij af of dit wel waar is. Heb je bulgaars geld nodig of niet?

mvg, Maarten

Leen Rosseel, 10-06-2011

hey ik ga zelf ook deze zomer naar Bulgarije je kan er niet met euro'tjes betalen en jbent het beste van daar terplaatse in het hotel te gaan wisselen zeker niet opstraat of zo en je kan er ook wel geld halen uit de muur.

Geert, 13-06-2011

Hallo, Je kan ginder geld uit de muur halen of wisselen in het hotel. Wisselkantoren op straat beter vermijden, enkel Crown is betrouwbaar.

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald