Hotel Alba

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel Alba
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Alba voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
BeachCheck
BeachCheck

1 review over Hotel Alba in het Nederlands

Nooit meer!

joyce
24-9-2018

Het zwembad was goed en de ligging perfect. Het restaurant was ronduit slecht. Koud eten, niet genoeg tafeltjes voor het aantal gasten en het belangrijkste: vlees was vaak niet gaar. Daarnaast werden de kamers niet of nauwelijks schoongemaakt en stofzuigen kon alleen op aanvraag. Kortom: niet naartoe gaan. Geen idee hoe het kan dat dit een 4-sterrenhotel is.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Your Hotel Alba Team, Manager, 15-10-2018

Dear joyce,

Thank you very much for the time you spent in writing and sharing your honest opinion and experience at Hotel Alba. All feedbacks from our precious guests are so important and help us to improve our quality of service. However, be sure that we are continually working to resolve all minor problems in our establishment to assure you the best stay as possible. In spite of everything, we sincerely hope to welcome you back to Hotel Alba again one day!

Your Hotel Alba Team

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.