Hotel Alba

7.2Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.2Goed

Meer hotelinfo

515 reviews over Hotel Alba

• 6Belinda nobel15-08-2014

Het kan beter

Het water van het zwembad is inderdaad heel koud. Het eten is niet goed, gewoon bar slecht. Maar dat schijnt in elk hotel te zijn waar je all inclusief hebt. Ik was daar van 14 tot 21 juli. Het is wel een hotel voor alleen maar jongeren, dus als ouder zijnde zou ik daar niet heen gaan. Je zit midden in het centrum waardoor je 's nachts word wakker gehouden.

• 5D. Seinen03-07-2007

2-7-2007 teruggekomen van Sunny Beach, Hotel Alba ligging leuk maar veel lawaai, personeel niet vriendelijk, kamer redelijk bij aankomst schoon beddengoed en in de 8 dagen wij daar waren niet verschoond, ontbijt sober tot slecht o.a. droog brood en diner nog slechter koud, geen variatie en niet eens een nagerecht obers namen niet eens de moeite om een drankje op te nemen bij het diner, bij ontbijt en diner werden de tafelkleedjes na de vorige gast niet verschoond en zat je regelmatig op de vlekken van een ander te eten. VOOR ONS EEN TELEURSTELLING dus nooit meer.

• 7Sis27-06-2007

Van 27/5 tot 3/6 naar dit hotel gegaan met 6 man. De kamers waren netjes en ruim.Soms wel veel lawaai van de discos in de straat, maar als je de ramen sluit hoor je het niet. Prima airco. Eten is ok,maar niet veel variatie. Er zijn veel restos buiten en ze zijn zeer goedkoop!Ligging is perfect,in het centrum, vlak aan 100-en winkeltjes, bars en discos. Momenteel is het er nog erg goedkoop. Hoelang dit nog zal duren? 1 euro voor een halve L bier.Bij happy hours 1 l voor 1 euro! Zwembad is goed, wij waren met 6 en hebben altijd bij elkaar kunnen liggen. Geen strijd voor stoeltjes dus. Prima hotel! Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

• 8Mark & Monique 13-12-2006

Mooi en schoon hotel, ligging is echt perfect,zit tegenover een pin automaat en taxistandplaats, gezellige cafe's, en clubs om de hoek en op loopafstand van het strand en boulevard. Kamers zijn erg ruim met mooi uitzicht vanaf het ruime balkon, mooie badkamer met bad.Eten was idd niet echt afwisselend,we raden aan buiten de deur te gaan eten omdat dat heel goed eten is en gezelliger en je niet tijd gebonden bent, wij gaan zeker nog eens terug op basis van logies!! Hotel Alba is echt een aanrader.

• 9Fred en Klazina26-09-2006

Wij waren hier net een week ,ik vond het hotel perfect Boulevard een grote kermisatractie voor een weekje leuk.Hield alleen niet van die beesten waar ze savonds mee liepen! En als wij weer gaan iets vroeger in het seizoen ik vond er soms een koude wind staan.Maar verder zeker een aanrader vooral de prijzen echt een lachertje,nog een biertje voor30cent.Gewoon een leuke vakantie!!

• 10Martine & Maurice07-09-2006

Prima hotel, zijn er twee weken in augustus geweest. Gaan zeker nog een keer terug.

• 8L. Dijkkamp22-08-2006

Goed hotel, schoon en netjes. Ontbijt redelijk goed (niet al te vers brood). Koelkastje op kamer. Mooie badkamer (wel glad!). Zwembad ok (genoeg gratis bedjes), maar constante bbq-geur van naburig restaurant. Groot strand dichtbij (wel verplicht bedjes/parasol huren).Veel winkeltjes/restaurants/supermarkets (goedkoop en vriendelijk). Sunny Beach is aanrader!

• 9Moniek02-08-2006

Goed hotel, perfecte ligging in centrum, dicht bij strand.Schoon hotel, vriendelijk personeel. eten wel goed, maar inderdaad weinig afwisseling na een week. Leuke boulevard.Zwembad goed, bedden wel wat sneller vol.Genoeg liften. Gratis airco en koelkast. ruime kamer.

• 9Roy29-07-2006

Dit hotel is een aanrader. Voorzien van goede kamers en service. Ontbijt en diner zijn inderdaad goed (na 11 dg wordt het wel eentonig). Bovendien een lekker zwembad en op loopafstand van het strand. Het hotel is centraal gelegen in de baai.

• 9Annemiek23-07-2006

Ik ben net terug uit Bulgarije en heb gelogeerd in het Alba hotel. Het hotel was supernetjes. De kamers werden altijd goed schoongemaakt en het ontbijt en diner waren prima. Veel keus. Het strand was lag op nog geen vijf minuten lopen. Ideaal dus!

11 tips over Hotel Alba

• mac_karsten, 03-06-2012

Ook in het voorseizoen is Bulgarije erg mooi. We maakten een tripje naar een dorpje (Bulgaarse cultuur experience) en hebben een boottocht gemaakt en een bezoek aan Sozopol gebracht. Zeker de moeite waard. Andere tip: ga niet eten midden in het centrum, maar iets er buiten (Danny's bijv). Ook in het voorseizoen erg druk en goedkoop. Je vers gebakken vis wordt daar voor je klaar gemaakt aan je tafel (kop eraf, graten eruit enz). Tip: Nessebar met de bus.

• yente__xx, 31-07-2013

Boek geen kamer met zee-zicht als je geen geluidsoverlast wilt!

• machteld zijlstra, 10-06-2013

Met de bus voor 1Lev pp naar Nessebar. Leuk ouderwets dorpje. Goedkoop eten & drinken.

1 vraag over Hotel Alba

• maarten, 31-05-2011

betalingen

Ik ga deze zomer naar Bulgarije en in het reisbureau zeiden ze dat ik overal wel kon betalen met euros maar aangezien ik hier toch veel mensen zie verwijzen naar de lev vroeg ik mij af of dit wel waar is. Heb je bulgaars geld nodig of niet?

mvg, Maarten

Leen Rosseel, 10-06-2011

hey ik ga zelf ook deze zomer naar Bulgarije je kan er niet met euro'tjes betalen en jbent het beste van daar terplaatse in het hotel te gaan wisselen zeker niet opstraat of zo en je kan er ook wel geld halen uit de muur.

Geert, 13-06-2011

Hallo, Je kan ginder geld uit de muur halen of wisselen in het hotel. Wisselkantoren op straat beter vermijden, enkel Crown is betrouwbaar.

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald