Hotel Alba

12 reviews over Hotel Alba in het Nederlands

Nooit meer!

joyce
24-9-2018

Het zwembad was goed en de ligging perfect. Het restaurant was ronduit slecht. Koud eten, niet genoeg tafeltjes voor het aantal gasten en het belangrijkste: vlees was vaak niet gaar. Daarnaast werden de kamers niet of nauwelijks schoongemaakt en stofzuigen kon alleen op aanvraag. Kortom: niet naartoe gaan. Geen idee hoe het kan dat dit een 4-sterrenhotel is.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Your Hotel Alba Team, Manager, Mon Oct 15 2018 14:25:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear joyce,

Thank you very much for the time you spent in writing and sharing your honest opinion and experience at Hotel Alba. All feedbacks from our precious guests are so important and help us to improve our quality of service. However, be sure that we are continually working to resolve all minor problems in our establishment to assure you the best stay as possible. In spite of everything, we sincerely hope to welcome you back to Hotel Alba again one day!

Your Hotel Alba Team

Het kan beter

Belinda nobel
15-8-2014

Het water van het zwembad is inderdaad heel koud. Het eten is niet goed, gewoon bar slecht. Maar dat schijnt in elk hotel te zijn waar je all inclusief hebt. Ik was daar van 14 tot 21 juli. Het is wel een hotel voor alleen maar jongeren, dus als ouder zijnde zou ik daar niet heen gaan. Je zit midden in het centrum waardoor je 's nachts word wakker gehouden.

Gereisd Anders in juli 2014
2007

2-7-2007 teruggekomen van Sunny Beach, Hotel Alba ligging

D. Seinen
3-7-2007

2-7-2007 teruggekomen van Sunny Beach, Hotel Alba ligging leuk maar veel lawaai, personeel niet vriendelijk, kamer redelijk bij aankomst schoon beddengoed en in de 8 dagen wij daar waren niet verschoond, ontbijt sober tot slecht o.a. droog brood en diner nog slechter koud, geen variatie en niet eens een nagerecht obers namen niet eens de moeite om een drankje op te nemen bij het diner, bij ontbijt en diner werden de tafelkleedjes na de vorige gast niet verschoond en zat je regelmatig op de vlekken van een ander te eten. VOOR ONS EEN TELEURSTELLING dus nooit meer.

Gereisd Anders in Tue Jul 03 2007 11:12:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van 27/5 tot 3/6 naar dit hotel gegaan met 6 man

Sis
27-6-2007

Van 27/5 tot 3/6 naar dit hotel gegaan met 6 man. De kamers waren netjes en ruim.Soms wel veel lawaai van de discos in de straat, maar als je de ramen sluit hoor je het niet. Prima airco. Eten is ok,maar niet veel variatie. Er zijn veel restos buiten en ze zijn zeer goedkoop!Ligging is perfect,in het centrum, vlak aan 100-en winkeltjes, bars en discos. Momenteel is het er nog erg goedkoop. Hoelang dit nog zal duren? 1 euro voor een halve L bier.Bij happy hours 1 l voor 1 euro! Zwembad is goed, wij waren met 6 en hebben altijd bij elkaar kunnen liggen. Geen strijd voor stoeltjes dus. Prima hotel! Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Mooi en schoon hotel, ligging is echt perfect,zit een pin

Mark & Monique
13-12-2006

Mooi en schoon hotel, ligging is echt perfect,zit tegenover een pin automaat en taxistandplaats, gezellige cafe's, en clubs om de hoek en op loopafstand van het strand en boulevard. Kamers zijn erg ruim met mooi uitzicht vanaf het ruime balkon, mooie badkamer met bad.Eten was idd niet echt afwisselend,we raden aan buiten de deur te gaan eten omdat dat heel goed eten is en gezelliger en je niet tijd gebonden bent, wij gaan zeker nog eens terug op basis van logies!! Hotel Alba is echt een aanrader.

Gereisd Anders in december 2006

Wij waren hier net een week ,ik vond het hotel perfect ze

Fred en Klazina
26-9-2006

Wij waren hier net een week ,ik vond het hotel perfect Boulevard een grote kermisatractie voor een weekje leuk.Hield alleen niet van die beesten waar ze savonds mee liepen! En als wij weer gaan iets vroeger in het seizoen ik vond er soms een koude wind staan.Maar verder zeker een aanrader vooral de prijzen echt een lachertje,nog een biertje voor30cent.Gewoon een leuke vakantie!!

Gereisd Anders in september 2006

Prima hotel, zijn er twee weken in augustus geweest

Martine & Maurice
7-9-2006

Prima hotel, zijn er twee weken in augustus geweest. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Anders in Thu Sep 07 2006 16:10:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, schoon en netjes

L. Dijkkamp
22-8-2006

Goed hotel, schoon en netjes. Ontbijt redelijk goed (niet al te vers brood). Koelkastje op kamer. Mooie badkamer (wel glad!). Zwembad ok (genoeg gratis bedjes), maar constante bbq-geur van naburig restaurant. Groot strand dichtbij (wel verplicht bedjes/parasol huren).Veel winkeltjes/restaurants/supermarkets (goedkoop en vriendelijk). Sunny Beach is aanrader!

Gereisd Anders in augustus 2006

Goed hotel, perfecte ligging in centrum, dicht bij strand

Moniek
2-8-2006

Goed hotel, perfecte ligging in centrum, dicht bij strand.Schoon hotel, vriendelijk personeel. eten wel goed, maar inderdaad weinig afwisseling na een week. Leuke boulevard.Zwembad goed, bedden wel wat sneller vol.Genoeg liften. Gratis airco en koelkast. ruime kamer.

Gereisd Anders in Wed Aug 02 2006 15:02:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit hotel is een aanrader

Roy
29-7-2006

Dit hotel is een aanrader. Voorzien van goede kamers en service. Ontbijt en diner zijn inderdaad goed (na 11 dg wordt het wel eentonig). Bovendien een lekker zwembad en op loopafstand van het strand. Het hotel is centraal gelegen in de baai.

Gereisd Anders in Sat Jul 29 2006 09:51:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.