Hotel Alba

9 reviews over Hotel Alba in het Nederlands

Nooit meer!

joyce
24-9-2018

Het zwembad was goed en de ligging perfect. Het restaurant was ronduit slecht. Koud eten, niet genoeg tafeltjes voor het aantal gasten en het belangrijkste: vlees was vaak niet gaar. Daarnaast werden de kamers niet of nauwelijks schoongemaakt en stofzuigen kon alleen op aanvraag. Kortom: niet naartoe gaan. Geen idee hoe het kan dat dit een 4-sterrenhotel is.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Your Hotel Alba Team, Manager, Mon Oct 15 2018 14:25:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear joyce,

Thank you very much for the time you spent in writing and sharing your honest opinion and experience at Hotel Alba. All feedbacks from our precious guests are so important and help us to improve our quality of service. However, be sure that we are continually working to resolve all minor problems in our establishment to assure you the best stay as possible. In spite of everything, we sincerely hope to welcome you back to Hotel Alba again one day!

Your Hotel Alba Team

2007

wij gingen 14 julie voor 6 dagen

Mali
13-9-2007

wij gingen 14 julie voor 6 dagen.

Ik vind het te weinig kinderactiviteiten, behalve dan de zwembad. Als je smorgens niet op tijd een ligstoel hebt, dan zit je ergens op een terrasstoel. jammer dat de zwembad ijskoud was!! verder... Mooi en schoon hotel, ligging is echt perfect,zit tegenover een pin automaat en taxistandplaats, gezellige cafe's, en clubs om de hoek en op loopafstand van het strand en boulevard. Kamers zijn erg ruim met mooi uitzicht vanaf het ruime balkon, mooie badkamer met bad.Eten was idd niet echt afwisselend,we raden aan buiten de deur te gaan eten omdat dat heel goed eten is en gezelliger en je niet tijd gebonden bent.

Gereisd Familie in juli 2007

Wij zijn op 27 augustus teruggekomen en hebben een fijne

Carin en Johan
7-9-2007

Wij zijn op 27 augustus teruggekomen en hebben een fijne vakantie gehad. Het hotel ligt midden in het centrum en er is van alles en voor iedereen wat te beleven. Het eten is goed voor een hotel in deze prijsklasse. De kamers zijn netjes en ruim en worden elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. De bedden zijn goed. Het zwembadwater was dagelijks te koud om lekker in te vertoeven en de vloer om het zwembad laag bezaait met peuken en je moet goed opletten waar je loopt om te voorkomen dat je op afgebroken steentjes staat. Liggend rond het zwembad bestaat de kans om bij een verkeerde windrichting s’middags in de stinkrook van de eethuisjes te liggen.De meeste mensen in Bulgarije zijn stug en niet zovriendelijk als in andere vakantie landen. Volgend jaar weer en dan in een hotel met een ander prijskaartje.

Gereisd Familie in Fri Sep 07 2007 13:46:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Het hotel ligt inderdaat midden in het drukke centrum

yvonne
30-8-2007

Het hotel ligt inderdaat midden in het drukke centrum.Als je s'nachts je balcondeur dicht houdt merk je er niets van.Verder was het eten best goed,er is genoeg keus voor klein en groot.Alles is goed op loopafstand te bereiken.Je merkt wel dat ze de prijzen in het hoogseizoen al aan het verhoogen zijn,alleen het drinken was nog heel goedkoop.Voor gezinnen met kleine kinderen is er in t'zonnestrand ook genoeg te beleven.De zee was ook erg fijn,mooi helder water en lekkere golven en fijn van temperatuur.Wij zijn de eerste week van augustus geweest.

Gereisd Familie in augustus 2007

Wij waren met 5 volwassenen en 3 tieners in de leeftijd 15

fewiljo
28-8-2007

Wij waren met 5 volwassenen en 3 tieners in de leeftijd van 15 t/m 17 jaar. Het hotel ligt midden in het centrum. Ga je op stap tot 4 uur in de morgen zul je de ligging perfect vinden, lig je eerder in bed dan heb je ontzettend veel geluidsoverlast van de bars. Volgens mij maakt het niet uit welke kamer je hebt, aan de mainstreet of zoals wij aan het zwembad, zelfs met de deuren dicht heb je er last van. Het eten is geen 4 waard. Het ontbijt is goed (meer dan 10 soorten vlees), rauwkost,eieren,worstjes,maar wel de goedkoopste jam (gelei). Het avondeten is meer een gaarkeuken, de ene dag iets beter. maar weinig smaak. De kamers zijn netjes en ruim. De bedden zijn goed, de kussens hard of met knobbels. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad heeft net genoeg plaats maar je moet voor 8 uur je handdoekje neerleggen. TIP: neem voor alle zekerheid oordopjes en je eigen kussen mee.

Gereisd Familie in augustus 2007
2006

Ik ben gister terug gekomen van 8 dagen Bulgarije aan het

Erik
3-10-2006

Ik ben gister terug gekomen van 8 dagen Bulgarije aan het Zonnestrand! Ik en mijn moeder verbleven in Hotel Alba. De ligging is zeer goed lekker midden in het centrum van Zonnestrand. dichtbij allerlei winkels en barretjes en restaurants!! en de zee en het strand ook op loop afstand! Het hotel is ons zeer goed bevallen want het eten was zeer goed en zeer gevarieerd! ik heb elke dag mijn buikje rondgegeten. de kamers in het hotel zijn lekekr ruim met een mooi balkon en goed uitzicht! ook word alles goed schoongehouden!! Iedereen was erg vriendelijk en aardig daar!!

Ik kom zeker nog eens terug

Gereisd Familie in september 2006

Wij zijn twee weken in hotel Alba geweest met onze 2 Wij 8

Ineke Arjo van den heuvel
29-9-2006

Wij zijn twee weken in hotel Alba geweest met onze 2 kinderen. Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Je zit midden in het centrum, dus je hoeft nergens ver voor te lopen. Voor de jongste van 8 jaar was er weinig contact met andere kinderen. Het hotel zelf was erg netjes, schoon en ruim opgezet.Het eetgedeelte was echter veel te klein, en soms moest je wachten voor een tafel, dat was erg irritant. Het eten was redelijk goed, best veel variatie, alleen het ontbijt vonden wij iets minder. Verder hebben we een heel leuke vakantie gehad.

Gereisd Familie in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig

Wilma Versluis
19-7-2006

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig. Aan de buitenkant ziet het best leuk uit, maar de kamers ..... Een armoedige inrichting, een badkamer die aan werkelijk alle klanten lekte, te klein zwembad met te weinig ligstoelen. Onze reis was op basis van half-pension. Het ontbijt-buffet was erg goed, het diner-buffet beduidend minder. Elke dag heeft een vast menu, waardoor men na 1 week weet voor welke dag(en) een restaurant moet worden gezocht. Ruim 3x per week stond er gebakken lever en makreel op het menu. Enkele dagen hebben wij wel lekker kunnen eten: kipsnitzel, kebab, gegrilde kip. Uiteraard is smaak persoons gebonden, maar over het algemeen gezien geef ik het diner-buffet een absolute onvoldoende. Het receptie-personeel is onvriendelijk en spreken de talen erg slecht. Ronduit belachelijk: huur moeten betalen voor het kluisje wat zich in de kleding kast op de kamer bevindt ! Ik ben erg benieuwd wie de sterren aan dit hotel heeft toegekend !!

Gereisd Familie in juni 2006

het hotel ligt gunstig in het midden van het zonnestrand )

de Boer
14-7-2006

het hotel ligt gunstig in het midden van het zonnestrand dus overal dichtbij. het eten was de eerste week goed (buiten het hoofdseizoen) maar de tweede week werd het eten steeds slechter dat vond ik vervelend. de kamers waren op zich goed (met airco) maar ze zijn duidelijk niet bestand tegen zware regenval. het had namelijk flink geregend en dus was mijn kamer ondergelopen (terwijl ik toch op de 6e verdieping zat! ) het liep gewoon via het balkon naar binnen. wat ook irritant was, was dat het dak vervolgens ook begon te lekken (dit gebeurde in het hele hotel.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.