Hotel Albasterstersterster

7.1Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.1Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie

515 reviews over Hotel Alba

• 6Kessel15-08-2019

Leuk voor 1 keer

Mooi verblijf goede bedden lekkerw douche fijn zwembad wel erg koud

Your Hotel Alba Team, Manager, 26-08-2019

Dear Kessel,

Thank you so much for your lovely high star review and recommendations. We are more than happy that you had a great stay at our hotel.

We appreciate your kind words about our hotel.

It has been a pleasure and a privilege to be your host and we look forward to making your next holiday even more special than the last.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Wessel Duizendstra18-07-2019

Aanrader voor luxe feestgangers

Leuk hotel echte aanrader mooie locatie midden op de strip bij flower street. Voor sunny beach moet je al niet heen voor de rust dus wel veel lawaai maar hoort er beetje bij in sunny beach. Verder alles prima ontbijt prima maar lucnh en avond eten was koud klef en niet lekker. Dus als aarader ontbijt in het hotel en anders ergens in een resturantje kost je niet veel geld voor 10 euro p.p kan je al uiteten inclusief drankjes.

Your Hotel Alba Team, Manager, 06-08-2019

Dear Wessel Duizendstra, Thank you for writing a detailed review on Zoover.

We all are delighted to hear that you have been very pleased with the services and our location.

Looking forward to the day when we welcome you back to the hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Hanne12-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Basic hotel, maar wel de moeite waard onder vrienden. Pal in het midden van de uitgangsbuurt.

Your Hotel Alba Team, Manager, 15-07-2019

Dear Hanne, Many thanks for your nice review here on Zoover.

Our location is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. We are so lucky to have a property in the heart of Sunny Beach and a very strategic location that brings our guest just a few steps away from must-see attractions and modern-day conveniences.

Thank you for highlighting our good value for money.

Looking forward to hearing more from you, and to always exceed your expectation.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Manon18-04-2019

Ligging goed, hotel verschrikkelijk

Het hotel was niet goed en het eten nog slechter. We hadden samen met een groep 3 kamers, maar 1 kamer was verschrikkelijk. 1 bed was kapot en is na enkele pogingen van het personeel ook niet meer gemaakt. Uiteindelijk dus maar op de grond geslapen. Ook de anderen kamers hadden veel mankementen. Het eten in het restaurant is echt slecht. Bij ons zijn er veel mensen ziek van geweest. Bij de poolbar hadden ze pizza die wel oké was, maar je kan beter buiten de deur gaan eten. Ligging is heel centraal, maar je moet wel tegen de muziek kunnen. Het strand is redelijk dichtbij, ongeveer 5 minuten lopen. Er zitten veel kleine winkeltjes in de buurt. Het hotel was voor ons echter niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2018
    7Noelle12-11-2018

Voor herhaling vatbaar! Topvakantie

Het hotel is gelegen aan de barstreet en alle winkels en eetgelegenheden zijn dichtbij te vinden. Enige waar je tegen moet kunnen is dat de muziek van de tentjes tot laat in de nacht doorgaat en goed te horen is in de kamer. Maar als je van uitgaan houd is dat geen probleem. Je moet vroeg opstaan wil je een bedje bij het zwembad bemachtigen maar het strand is heel dichtbij en daar is genoeg plek de hele dag door! Eten is prima. We hebben prima genoten en zouden er zo weer heen gaan!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9S. Janssen12-11-2018

Mooi hotel, ideale ligging

Super hotel maar verwacht niet teveel van het eten. Buiten de deur kun je spot goedkoop heerlijk uiteten! De ligging is ideaal, midden in het levendige centrum. Kamers zijn netjes, bedden liggen prima

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8RvanRoestMoenna04-10-2018

Wij hebben heerlijk van alles genoten

Ik vond het heel goed dat hun best hebben gedaan voor 600 personen dus (vakantiegangers) Het eten en drinken op tijd te verzorgen. Wat ik minder goed vond dat de Bulgaarse mensen niet zo vriendelijk zijn. Het kan ook zijn dat ze die talen niet kennen. Muziek dus discotheek die draait tot ban in de ochtend. Dat is voor jonger wel plezierig maar voor oudere is gehorig. Verder hebben wij mooie vakantie gehad. Ga zeker ooit weer terug.

Your Hotel Alba Team, Manager, 11-11-2018

Dear rvan,

On behalf of Hotel Alba we would like to thank you for choosing our hotel. Guest satisfaction is so important to us and we're really glad that we met all your expectations. All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Best personal regards Your Hotel Alba Team

Gereisd met partner in september 2018

• 5joyce24-09-2018

Nooit meer!

Het zwembad was goed en de ligging perfect. Het restaurant was ronduit slecht. Koud eten, niet genoeg tafeltjes voor het aantal gasten en het belangrijkste: vlees was vaak niet gaar. Daarnaast werden de kamers niet of nauwelijks schoongemaakt en stofzuigen kon alleen op aanvraag. Kortom: niet naartoe gaan. Geen idee hoe het kan dat dit een 4-sterrenhotel is.

Your Hotel Alba Team, Manager, 15-10-2018

Dear joyce,

Thank you very much for the time you spent in writing and sharing your honest opinion and experience at Hotel Alba. All feedbacks from our precious guests are so important and help us to improve our quality of service. However, be sure that we are continually working to resolve all minor problems in our establishment to assure you the best stay as possible. In spite of everything, we sincerely hope to welcome you back to Hotel Alba again one day!

Your Hotel Alba Team

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij neckermann
  • 6Shalini05-09-2018

Een leuke omgeving

Het hotel was goed en de omgeving was leuk.. je hebt verschillende eten en alleen de mensen zijn niet zo vriendelijk

Your Hotel Alba Team, Manager, 17-09-2018

Dear Shalini,

Thank you for taking the time to post a review. Our guest’s opinions are always very important for us in order to increase our quality, therefore we thank you very much for your helpful comments. Furthermore, we are glad too reading your positive words about our culinary offer and it would be an immense honor for us to welcome you again in the near future.

Your Hotel Alba Team

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9fam langeveld04-09-2018

gewoon goed

na alle reacties te hebben gelezen.was ik bang dat het niet heel veel zou zijn. bij aankomst super aardige mensen.kamer standaard maar netjes.eten was voor ieder wat wils. natuurlijk wil je ook eens wat anders .maar dan kan je heerlijk goedkoop uiteten. het enige nadeel was de handdoeken neerleggen bij het zwembad. maar ach . voor ons was dit een goed hotel.hebben ook niet veel nodig. de animatie probeert er overdag zeker wel wat van te maken. ons is het 100 % meegevallen .ook al zijn we normaal verslaafd aan kreta en kos. zelf denk ik dat het wat uitgaansleven in alle grote vakantieplaatsen wel het zelfde is.

Your Hotel Alba Team, Manager, 17-09-2018

Dear Fam. Langeveld,

Our team was thrilled to read your wonderful review!We are honored that you have chosen our hotel for your holiday. As the well-being of our guests is of great importance to us, we want to make sure that everyone is provided with our best service at all times. Therefore we highly appreciate your evaluation with regard. Guest satisfaction is so important to us and we're really glad that we met all your expectations. It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Bulgaria and we can't wait to welcome you here soon again.

Best personal regards Your Hotel Alba Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

11 tips over Hotel Alba

• mac_karsten, 03-06-2012

Ook in het voorseizoen is Bulgarije erg mooi. We maakten een tripje naar een dorpje (Bulgaarse cultuur experience) en hebben een boottocht gemaakt en een bezoek aan Sozopol gebracht. Zeker de moeite waard. Andere tip: ga niet eten midden in het centrum, maar iets er buiten (Danny's bijv). Ook in het voorseizoen erg druk en goedkoop. Je vers gebakken vis wordt daar voor je klaar gemaakt aan je tafel (kop eraf, graten eruit enz). Tip: Nessebar met de bus.

• yente__xx, 31-07-2013

Boek geen kamer met zee-zicht als je geen geluidsoverlast wilt!

• machteld zijlstra, 10-06-2013

Met de bus voor 1Lev pp naar Nessebar. Leuk ouderwets dorpje. Goedkoop eten & drinken.

1 vraag over Hotel Alba

• maarten, 31-05-2011

betalingen

Ik ga deze zomer naar Bulgarije en in het reisbureau zeiden ze dat ik overal wel kon betalen met euros maar aangezien ik hier toch veel mensen zie verwijzen naar de lev vroeg ik mij af of dit wel waar is. Heb je bulgaars geld nodig of niet?

mvg, Maarten

Leen Rosseel, 10-06-2011

hey ik ga zelf ook deze zomer naar Bulgarije je kan er niet met euro'tjes betalen en jbent het beste van daar terplaatse in het hotel te gaan wisselen zeker niet opstraat of zo en je kan er ook wel geld halen uit de muur.

Geert, 13-06-2011

Hallo, Je kan ginder geld uit de muur halen of wisselen in het hotel. Wisselkantoren op straat beter vermijden, enkel Crown is betrouwbaar.

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald