Hotel Alba

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°16°
Hotel Alba
7,1

122 reviews over Hotel Alba in het Nederlands

Super ligging, jammer van het eten

walco
29-7-2014

Mooi hotel met redelijk grote kamers. Vlakbij het strand en het uitgaansleven letterlijk voor je balkon. Hoewel de muziek tot 6 uur doorknalt, hadden wij hier geen last van. Het zwembad is erg koud, maar wij vonden dat lekker. Wel om 8 uur een bedje reserveren.. Wij zijn vooral veel naar het strand geweest waar je voor 8 lev een parasolletje hebt, omdat wij geen zin hadden elke ochtend een bedje te reserveren. Ook 's avonds waren we veel weg. In hotel is vrijwel niets te doen. Hierdoor toch veel geld buiten de deur uitgegeven, ondanks de all in. Het eten was een minpunt. Lauw, doorgekookt en vrij smakeloos. Als het hotel ook een mogelijkheid zou bieden voor logies, zouden we teruggaan wegens de ligging en de kamer. Voor all in (en de prijs die je hiervoor betaalt) vinden wij het te karig voor een toekomstig bezoek.

Gereisd Met partner in juli 2014

Goed hotel, netjes verzorgd.

voorjans
27-6-2014

Alba is een fijn hotel, midden in het centrum, dus je hoort muziek tot 5/6 uur in de morgen.Zwembad is fijn, ook voor kinderen. Verder zijn de kamers netjes en schoon, minpunt van dit hotel is het restaurant, weinig variatie, veel te weinig tafels, en iedere keer is alles snel op.

Gereisd Met partner in juni 2014

Prima voor een simpele vakantie en voor jongeren

Talitha van de Voorde
19-9-2013

Het is een prima hotel, ziet er netjes uit en kamers zijn ook vrij goed en netjes. Je zit wel echt midden in t centrum maar met de deur dicht sliepen wij prima.. wij zaten boven de hoofdingang met ons balkon. Zwembad zijn we eigenlijk niet in geweest en t eten was prima maar heel simpel.. vaak hetzelfde, buiten de deur kan je ook goedkoop goed eten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Prima hotel

Arnout
9-9-2013

Hotel is keurig. Ruime kamers. Eten is prima verzorgd, maar niet altijd mijn smaak. Toch door de ruime keuze voldoende. Personeel is netjes, niet erg hartelijk, maar kniesoor die daar op let (zolang je geen problemen hebt). Locatie is ideaal als je van reuring en stappen houdt. Kan me voorstellen dat mensen die voor de rust komen toch iets anders uitzoeken. Maar heb niet het idee dat je dan sowieso naar Sunny Beach moet gaan.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel!

Karin Jansen
1-9-2013

Hotel Alba ligt middenin het cetrum. De ene kant van het hotel grenst aan de disco's en kroegen en de andere kant is rustig. We hebben 1 nacht aan de drukke kant geslapen en de volgende ochtend gdvraagd of er een rustige kamer beschikbaar was. Dit was geen probleem, dus van kamer gewisseld en prima geslapen. Het eten was goed! We konden elke avond wat anders kiezen, ze deden er echt moeite voor. Overdag bij het zwembad kon je lekker drankjes drinken en een pizzapunt of hamburger eten. Kortom alles was goed verzorgd, we hebben het heerlijk gehad!!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Prima maar niet voor All-inn

yente__xx
31-7-2013

Erg mooi hotel! Hele grote kamers die prima schoongemaakt worden. Op een hele goede locatie midden in het centrum! personeel is ook erg vriendelijk. Min-puntjes waren dat het zwembad water echt veel te koud is om echt heel de dag in te zwemmen. (kreeg er kramp van in mijn benen als ik er langer dan 1 kwartier in was.) Er is s 'avonds niks te doen bij het hotel zelf, er is 1 bar open maar er zijn niet genoeg zitplaatsen voor alle gasten. Het avondeten vonden wij ook echt heel erg slecht. (sommige dingen waren niet eens lauw te noemen,,maar waren echt koud, terwijl de salades dan wel lauw waren, en de komkommer uitgedroogd.) Wij dachten niet zo'n moeilijke eters te zijn,, maar hier vonden we het echt niet goed. (zijn dan ook vaak uiteten gegaan.) Al met al zou ik zeggen op basis van logies (met ontbijt) is dit een heel goed hotel!!

Gereisd Met partner in juni 2013

Goed maar geen 2e x

machteld zijlstra
10-6-2013

De eerste gasten van het seizoen. De 1e 3dgn geen lopend buffet maar a la carte. Nadat meer gasten waren aangekomen (Bulgaarse jongeren), lopend buffet. Beide keren waren goed. (lopend buffet weinig keus maar wel goed). Het hotel ligt precies in het centrum. 's nachts wel lawaai van kroegen / discotheken maar vonden wij niet erg. Het strand ligt echter ongv 400m? verder, dus niet direct aan strand! Personeel erg vriendelijk vooral wanneer je ze 2 Lev gaf (1euro) deden ze alles voor ons. Ze konden niet goed engels spreken. Wij hebben het prima naar ons zin gehad, alleen jammer dat na 3 dagen alleen maar Bulgaarse jongeren binnen stroomden. Waren erg hebberig!!! Dus het was toen meer een jeugd herberg dan een 4 sterrenhotel....

Gereisd Met partner in mei 2013

Perfecte ligging en hotel! GEWELDIG

Kim
4-4-2013

IHeerlijk weer gehad, 's avonds ook warm. Op de grote, ruime, schone kamer heerlijke airco. Groot balkon. Handdoeken op de grond, klein fooitje op het kussen en je kamer word elke dag gedaan. Super lief personeel! Ze doen niet moeilijk over andere mensen meenemen het hotel in. Je kan je euro's omwisselen in lev in het hotel zelf, wel altijd legitimatie nodig ook in het centrum. Stap je aan de achterkant uit kom je bij het heerlijke zwembad uit, ze mogen wel meer bedjes neerleggen maar handdoek op het gras kon ook. Na vijven stapte je er aan de achterkant uit stond je midden in het centrum bij de Viking bijvoorbeeld wij waren daar elke ochtend tot 7 uur en rolde ons bed in. Shoppen kan ook goed! Ik zou zo weer gaan maar ik wil graag afwisseling in elk jaar, ander land. Ik raad dit hotel echt aan, net hotel, in het centrum en 2 min lopen naar het strand. Wij waren niet all in, ontbijt is goed te doen, maar uit eten 's avonds is gezelliger! Ik zeg zeker boeken! Je krijgt geen spijt!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Super Hotel. Zeker een aanrader.

Edward
18-1-2013

Het hotel ziet er goed uit. Wij hadden een "voordeelkamer" van touroperator. Hier geen problemen mee gehad.Moesten alleen bij aankomst zelf nog het bed opmaken, dit was echter zo gedaan. Hadden een kamer aan de zijde van de clubs. hierdoor wel last gehad van geluidsoverlast, maar met goede oordopjes was het prima te doen. Het ontbijt is erg uitgebreid en s'avonds kan je erg goedkoop buiten de deur eten. De kamers worden iedere dag goed schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken gekregen. Het personeel is erg vriendelijk en je kan je sleutel gewoon afgeven bij de receptie als je uit het hotel gaat. Toen wij een klein probleem hadden werd dit meteen serieus behandeld. (hadden dit toen wel, zonder dit te weten, gelijk aan de baas gemeld).

Alles bij elkaar een TOP vakantie. Raad hem echter niet aan bij oudere mensen of bij ouders met kinderen. Het is hier namelijk bijna 24/7 feest

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Voor herhaling vatbaar

bouke
20-9-2012

Het is een goed hotel, alleen het ligt verder van het strand dan omschreven. Bij het nagerecht was er weinig keus alle dagen iets zoets zoals gebak en fruit . Het water van het zwembad kwam uit de koeling zo koud.

Gereisd Met partner in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.