Hotel Alba

Kamer oke maar geen nachtrust boven discotheek tot 6 u s'mogens

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016
Your Hotel Alba Team, Manager, 24-8-2016

Dear Swinnen c,

We thank you for sharing with us your feedback about your stay and we regret that some somes of our facilities didn’t met your expectations. We are right now giving an amply training to our kitchen team for assure you every time the best service. Due to our central location, sometime the noise level might be higher than expected. However, we thank you to have chosen our hotel for your holiday. We would highly appreciate to welcome you again.

Kind regards

doe zo voort

Vandersteenmarleen
25-6-2016

Netheid vriendelijk personeel keuze aan eten

buurt te luidruchtig

Gereisd Met partner in juni 2016
Hotel Alba, Manager, 28-6-2016

Dear Guest,

We are glad to read that we could convince you of our culinary offer, the friendliness of our staff and the cleanliness of our hotel. We hope to welcome you back soon again.

Warm regards,

Your Hotel Alba Team

fantastisch

Jan
9-6-2016

service was geweldig, dochter in rolstoel werd overal mee geholpen. echt goede ligging in het centrum. goede isolatie waardoor er weinig te horen was van het muziekgeweld. personeel zeer vriendelijk spraken vrij goed engels. enige nadeel was dat het wifi in de openbare ruimtes niet bijzonder goed was.voor de rest echt een aanrader. wat de mensen zegen over het eten. je bent in een ander land waar de groente op een geheel andere manier verwerkt wordt dan in nederland, dus daar weinig over te zeggen het vlees kip- varkensvlees-lam -vis altijd goed bereid soms de kip iets te goed en is dan wat aan de droge kant maar was altijd goed van smaak. mooie ruime appartementen.animatie team bezig van s'morgens tot in de avond.doen veel voor alle leeftijden. uit eten is goedkoop. en bij bbq billie erg goed zeker een aanrader om daar te eten waar je ook goed kan eten is bij 4you

verblijf 2-juni tot 9 juni 2016

Gereisd Met partner in juni 2016
Hotel Alba, Manager, 28-6-2016

Dear Jan,

We are so happy to having met your expectations and to provide you an amazing holiday. Our entire team works very hard to fully satisfy our guests from the first minute of arriving until the end of their holiday. The professionalism of our staff in combination with the tasty culinary offer and the central location of our hotel provide our guests a perfect holiday experience.

We would love to be once more your host.

Warm regards,

Your Hotel Alba Team

Verschrikkelijk nooit meer

anette
20-9-2015

Het was verschrikkelijk. Eten was niet te doen. Koud eten was warm en warm eten was koud. Zwembad water was te koud om te zwemmen erg jammer. Schoonmaken en hygiëne is daar onbekend. Service van hotel was ook slecht. Geen gelegenheid om te douchen. Animatie deed zijn best alleen wel gericht op Poolse en Duitse mensen. Personeel onvriendelijk. Helaas ik had er meer van verwacht.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

helemaal goed!

jeroen
5-9-2015

Mooi , schoon en groot hotel. Personeel is zeer vriendelijk,maar zijn niet gewend om complimenten te krijgen denk ik.Werden in de periode dat wij daar waren vaak afgesnauwd door andere 'gasten". daar heb ik mij wel aan geérgerd, zij werken keihard om het de gasten naar de zin te maken.wij kwamen om 5 uur s'nachts aan, er werd direct gevraagd of we iets wilden eten, dan zou de kok nog iets maken...waar vind je dit? Eten was prima, elke dag veel verschillende soorten groenten, salades, warm eten ed.Werd ook constant bijgevuld, en altijd warm!Enige minpuntje vond ik de wifi in het hotel, deze viel vaak weg, maar zonder internet is t ook vakantie! Sunny beach is een bruisende plek met heek veel muziek, maar hebben in het hotel hier weinig van gemerkt. Kortom, een echte aanrader en ga volgend jaar weer terug, kan dit iedereen (jong en oud) aanraden! een dikke 10!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

prima hotel

familie vos
17-8-2015

Hotel alba is een prima hotel. Kamer zeer schoon en werd elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Wij zaten op drie hoog zwembadzijde. Erg veel lawaai savonds Ivm het uitgaansleven vlak voor het hotel. Het grote zwembad was erg koud. En al vroeg. 7.15 uur je bedjes reserveren bij het zwembad. Anders had je geen bedje. Het eten overdag was prima maar savonds slecht. Maar je kan voor weinig geld uiteten. Sunny beach is echt fantastisch. Niet alleen voor jongeren maar ook voor gezinnen. We gaan zeker nog een keer naar sunny beach maar dan een hotel wat rustiger gelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super goed hotel!

Robin Clatworthy
28-7-2015

Ik ben er samen met mijn vriend van 2 tot 16 juli geweest. De ligging is echt ideaal! Vlakbij alles! De kamers zijn ook super met een goede airco! Het personeel praat indd geen engels maar dat stoort niet echt. Het eten is afwisselend, soms krijg je iets super lekker en andere dagen kan het wat tegenvallen, maar dat ligt eraan wat je graag lust. Tijdens de eerste week zaten erveel Russen en nadien meer hollanders & duitsers! Het hotel is goed voor zowel jong & oud! Het zwembad is indd koud maar het is een goede verfrissing! Smorgens wel om 7u wekker zetten om handdoeken te leggen anders geen plaats! Volgend jaar gaan we zeker & vast nog eens terug

Gereisd Met partner in juli 2015

Gewoon goed

L de Heijde
5-6-2015

Goed hotel. Komen hier al jaren. Locatie is goed. Eten is redelijk goed. Kamers zijn ook goed en worden iedere dag goed schoon gemaakt. Hebben vorige week allemaal nieuwe tv"s geplaatst. Zaten deze keer op de 7e verdieping met uitzicht op zee. Is wel rumoerig s'nachts maar is voor ons geen probleem. Echte animatie voor de kinderen heb ik hier nog nooit echt gezien. Maar heb zelf geen kleine kinderen meer dus heb er niet echt op gelet. Personeel is over het algemeen vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2015

Het kan beter

Belinda nobel
15-8-2014

Het water van het zwembad is inderdaad heel koud. Het eten is niet goed, gewoon bar slecht. Maar dat schijnt in elk hotel te zijn waar je all inclusief hebt. Ik was daar van 14 tot 21 juli. Het is wel een hotel voor alleen maar jongeren, dus als ouder zijnde zou ik daar niet heen gaan. Je zit midden in het centrum waardoor je 's nachts word wakker gehouden.

Gereisd Anders in juli 2014

Mooie ligging , eten niet geweldig!

Jonathan17
6-8-2014

Hotel Albaligt middenin het centrum van Sunny Beach, je loopt het hotel uit en je staat er middenin. Ideale ligging. Ik vond het aantal jongeren in het hotel erg meevallen, er waren ook veel stellen of oudere mensen. De kamers waren naar mijn mening vrij groot, minpunt was het dunne matras op de bedbank. Er waren in Hotel Alba 2 zwembaden, een hele koude dat was de grotere en de kleinere was wel lekker op tempratuur. Als je een bedje wil bemachtigen moet je vroeg de wekker zetten. Je hoort s'nachts inderdaad veel lawaai en harde muziek, maar mij stoorde het niet. Verder was er qua eten wel voor ieder wat elke dag, maar je moet geen hoogstaand culinair gerecht te verwachten. De algemene indruk van Hotel Alba is goed, het hotel ziet er netjes uit, je kamer wordt iedere dag schoongemaakt en het personeel is over het algemeen vriendelijk. Mocht je uitgaan, kun je elke avond netjes je hotel achterlaten bij de receptie, dit deden wij ook als we op stap gingen en geen problemen gehad.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.