Hotel Alba

7.2Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.2Goed

515 reviews over Hotel Alba

• 2017
    6Shirly61123-07-2017

Niet zo goed

Avond eten niet goed en familie kamer hetzelfde als de 2 persoonskamer qua grootte en bedden kinderen slecht

Your Hotel Alba Team, Manager, 26-07-2017

Dear shirly,

Thank you for your honest review – it helps us to improve our service quality and better meet the demands of our guests. We are also thankful for your critical feedback concerning our food offer. We will work hard to optimize our food offering to meet the demands of all our guests. Do hope you will reconsider and give us another opportunity to welcome you back.

Kind regards, Your Hotel Alba Team

Met oudere kinderen

• 8Miloumuskens20-07-2017

Netjes

Groot en word goed schoongemaakt. Het eten is niet altijd even goed en je moet ook erg aan wennen

Your Hotel Alba Team, Manager, 24-07-2017

Dear milous,

Greetings from Hotel Alba in Sunny Beach We are delighted to hear that you also were fully satisfied with our culinary offer. We were delighted to read that you enjoyed our cleanliness. For us this is the best praise! It’s always a pleasure to welcome you and we hope to see you in the near future.

Sincere regards, Your Hotel Alba Team

• 10Nielvandzrvelde15-07-2017

Leuke bediening goed personeel, kamer iets minder

• 2Fam. Briels13-07-2017

nooit meer

Het was een zeer slecht hotel wat eten en hygiëne betreft .vieze borden vies bestek vieze tafels en stoelen glazen die stuk waren. te weinig personeel en onvriendelijk. bijna geen eten aanwezig voor het aantal gasten en als er al een beetje lag was het helemaal koud. wij hebben daar 1 dag gegeten. de 2e dag gingen we uiteten, toen konden we overboeken naar ander hotel, want we wilde eigenlijk alle 6 naar huis. we hebben dus ook een klacht ingezonden bij de touroperator.

• 5van den Bosch13-07-2017

Nooit meer

Onze kamer was wel goed, de eerste kamer van onze vrienden echt niet. Douchewater liep naar de slaapkamer. Dat probleem werd opgelost. Het grootste probleem: het eten ( zeker geen 4* waard) was echt slecht, en onhygiënisch. Vieze borden, vies bestek, de zitjes van de stoelen vies en plakkerig, tafels slordig, en het eten niet geschikt voor het aantal mensen wat er logeerden, weinig keuze, steeds lege bakken, en dan natuurlijk de temperatuur, niet warm ( bekend probleem in Bulgarije) Jammer... eten is redelijk bepalend voor je vakantie als je all-in boekt! Ook jammer van de geluidsoverlast snachts, en het gebrek aan plaats voor meer ligbedden bij het zwembad.

• 6Wendy reekmans13-07-2017

Veel lawaai

Veel lawaai. Kapotte ligstoelen. Zeer grote kamer. Lekker eten en veel keuze.

Met jonge kinderen

• 8Peter verheyden12-07-2017

Goed: vriendelijk

Goed: vriendelijk, behulpzaam, eten

Minder: weinig plaats aan het zwembad en strand voor de vele toeristen, 's nachts veel lawaai

Met jonge kinderen

• 3Fam Van Rijsewijk11-07-2017

nooit meer vies slecht eten

kamers waren redelijk Ik vind dat de mensen moeten weten dat het restaurant vies is, borden nog onder de mayonaise de kopjes en glazen vies en kapot. Zeer onvriendelijk personeel. Heel veel geluids overlast. Wij zijn naar twee dagen weg gegaan naar een ander hotel. In een woord verschrikkelijk. Nooit meer naar Alba Hotel

Dear fam Van Rıjkewilk,

Thank you for your honest review – it helps us to improve our service quality and better meet the demands of our guests. Our committed kitchen team tries its best to cater for our international guest structure with a varied choice of food. The quality and freshness of our products is very important for us. We are sorry to hear that we could not meet your taste with our culinary offer. Our well trained team treats all of our guests courteously and with respect and therefore we are very sorry that you've felt differently! Hope, that we can welcome you once again at our hotel to prove, that we are really passionate about guest service.

Kind regards, Your Hotel Alba Team

• 5Dylan10-07-2017

Een mooie hotel met veel geluids overlast

Het is een mooie hotel met vele gezinnen weinig jeugd. Je hebt alleen veel geluidsoverlast

Dear dylan,

Thank you for taking the time to share your experiences with us! Due to our central location there might occur some noise for which we want to apologize. Please inform us in advance before your next stay, so that we can arrange for you a more quite room. Do hope you will reconsider and give us another opportunity to welcome you back.

Your Hotel Alba Team

• 10Milansegers208-07-2017

Hotel was goed en eten ook

Dear milansegers,

Thank you for taking the time to share your impressions about our hotel and also for your kind words and mentioning that hotel generously offers a good choice of menu throughout the week. All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Best personal regards, Your Hotel Alba Team

11 tips over Hotel Alba

• mac_karsten, 03-06-2012

Ook in het voorseizoen is Bulgarije erg mooi. We maakten een tripje naar een dorpje (Bulgaarse cultuur experience) en hebben een boottocht gemaakt en een bezoek aan Sozopol gebracht. Zeker de moeite waard. Andere tip: ga niet eten midden in het centrum, maar iets er buiten (Danny's bijv). Ook in het voorseizoen erg druk en goedkoop. Je vers gebakken vis wordt daar voor je klaar gemaakt aan je tafel (kop eraf, graten eruit enz). Tip: Nessebar met de bus.

• yente__xx, 31-07-2013

Boek geen kamer met zee-zicht als je geen geluidsoverlast wilt!

• machteld zijlstra, 10-06-2013

Met de bus voor 1Lev pp naar Nessebar. Leuk ouderwets dorpje. Goedkoop eten & drinken.

1 vraag over Hotel Alba

• maarten, 31-05-2011

betalingen

Ik ga deze zomer naar Bulgarije en in het reisbureau zeiden ze dat ik overal wel kon betalen met euros maar aangezien ik hier toch veel mensen zie verwijzen naar de lev vroeg ik mij af of dit wel waar is. Heb je bulgaars geld nodig of niet?

mvg, Maarten

Leen Rosseel, 10-06-2011

hey ik ga zelf ook deze zomer naar Bulgarije je kan er niet met euro'tjes betalen en jbent het beste van daar terplaatse in het hotel te gaan wisselen zeker niet opstraat of zo en je kan er ook wel geld halen uit de muur.

Geert, 13-06-2011

Hallo, Je kan ginder geld uit de muur halen of wisselen in het hotel. Wisselkantoren op straat beter vermijden, enkel Crown is betrouwbaar.

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald