Hotel Alba

38 reviews over Hotel Alba in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!!

meja
31-8-2009

Hotel lag prima. Aan de boulevard, 50m van het strand. Kamers goed en netjes. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt + nieuwe handdoeken. 1x per week wordt het bed verschoond. Geen last van de herrie als je, je deur goed sluit. Vriendelijk personeel. Als er iets kapot is komen ze het gelijk maken. Eten was een stuk minder maar voor een paar centen eet je ergens anders. Supermarkt is wel redelijk aan de prijs. Goede vakantie gehad het hotel zal zeker wel een aanrader zijn vooral voor jeugd. Zwembad is wel erg koud kan beter naar het strand gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste hotel ooit

Geertje
17-8-2009

Heb al aardig wat hotels meegemaakt maar voor een uitgaans/jongeren vakantie is dit het beste hotel waar ik ooit geweest ben!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009
2008

erg goed en gezellig

Bob
28-8-2008

vond het een prima hotel. het bedienings personeel was uitmuntent vriendelijk!! ook een heel groot voordeel is de bar die 24uur open is dus na het stappen nog gouw eentje pakken!! denk dat de mense die een slecht punt geven een beetje de saaiere mensen zijn!! de ligging is perfect kort bij uitgaan en restaurants!!

echt een geweldig onderkomen in Alba

ps.voor de mensen die het personeel niet vriendelijk vonden,heb veel met de bar vrouwen gesproken ze zijden de gasten ontvangen wat ze zelf uitstralen!! dus klagers volgende keer die arogante greins van dat gezicht moet je kijken hoe vriendelijk iedereen terug doet

mvg een tevreden klant

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Vera en Silke
8-7-2008

30.06/07.07.08 Personeel erg behulpzaam/aardig.Met Duits/Engels kom je goed weg.Kamers zijn erg ruim/netjes/schoon,enige nadeel is dat rond etenstijd als iedereen douchen wil er weinig/koud water uit komt.(Op 7 hoog)Oplossing;gewoon eerder of later douchen!Elke dag lekker gegeten/Genoeg keus.Fijn zwembad.Bedjes vroeg bezet,dus eerst strand(geen 5min.lopen)en later op de dag zwembad.Bij het hotel ligt een restaurant die de grill aan hebben staan,dat ruik je wel,wij kregen er eerder honger van dan dat we er last van hadden.Ligging is gewoon perfect!!!Midden in hét centrum,meeste/leukste discotheken en bars in de buurt.Discotheek'Den Glade Viking'is echt aan te raden,loop tuin van hotel uit en je bent er al.Je kan geluidsoverlast ondervinden van het uitgaansleven,wij hebben hier geen last van gehad.(zelf uitgaan)Volgende keer Zonnestrand,dan zeker weer hotel Alba.

Gereisd Met vrienden in juli 2008
2007

Toen wij er waren is er nog een ster bijgeplakt 5 sterren

E. Kiesewetter
17-10-2007

Toen wij er waren is er nog een ster bijgeplakt 5 sterren dus wat het hotel zeker niet waard is. 3 sterren is ruim voldoende voor dit hotel. Onze kamer werd slecht schoon gemaakt na een week op ons verzoek werd er gestofzuigt. Eten goed maar haast iedere dag hetzelfde.Sommig personeel zeer vriendelijk andere stug zoals zoveel Bulgaren.Goede ligging mooi zwembad.Wel een gemoedelijk hotel.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 17 2007 18:16:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn er vanaf 24/07 t/m 02/08 geweest

F
4-8-2007

We zijn er vanaf 24/07 t/m 02/08 geweest.

De kamers zijn ruim, de airco werkt goed, werd goed schoongemaakt, schone handoeken. Wij hadden een mooi uitzicht over zee en het uitgaansgebied. De ligging is perfect. Zodra je het hotel uitstapt loop je tussen de bars, restaurants en winkels en je bent met 4 min lopen bij het strand. Wij zaten met ons balkon aan de drukke kant, maar hadden geen last van lawaai. Zeker niet als je de deur dicht doet.

Het ontbijt was zeer goed. Veel keus aan beleg en brood (vers stokbrood). Melk/yoghurt met muesli, fruit, zoetigheid, koffieapparaat enz. Het avondeten vonden wij niet zo goed. Wel veel salades, maar heel weinig variatie aan warm eten. Uit eten is toch al een aanrader door de goedkope prijzen. De bediening was overigens wel heel aardig en behulpzaam.

Voor een bed bij het zwembad moet je er vroeg bij zijn. Rond 9:00 - 9:30 uur zijn alle bedden wel bezet.

Voornamelijk voor het ontbijt, kamers, personeel en de ligging een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Perfect hotel, betere prijs/kwaliteitverhouding is niet de

Peter
13-7-2007

Perfect hotel, betere prijs/kwaliteitverhouding is niet mogelijk. Van de 150 hotels in Sunny Beach is dit het meeste centraal gelegen hotel, direct aan de mainstreet, met uitzicht op zee, alles binnen paar stappen te bereiken, begin- en eindpunt van treintjes, taxi's, etc en dat alles met weinig tot geen overlast. Alleen als je een kamer aan de mainstreet hebt zul je waarschijnlijk snachts wat overlast hebben maar dat kan ik niet beoordelen. Grote, luxe, schone kamers. Airco perfect. Elke dag schoonmaak (+ schone lakens en handdoeken). Eten volop keuze zowel 's-ochtends als 's-avonds, elke dag 2 andere soepen en verschillende vleessoorten, best veel variatie, vlees soms wat koud maar de bakken werden constant ververst (ook al waren ze nog halfvol). Vriendelijk personeel, kan je mee lachen. Dus een superhotel met een superligging en een super prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd Met vrienden in juli 2007
2006

modern vrij goot hotel, pal in centrum, kan overlast te je

silvia en lia
23-9-2006

modern vrij goot hotel, pal in centrum, kan overlast muziek veroorzaken, eetzaal te klein voor capiciteit hotel waardoor je een kantine effect krijgt. Als je vriendelijk ben t wordt personeel ook aardig en minder afstandelijk. Geen oorspronkelijk centrum alles lijkt op een grote gezellige kermis zonder oorspronkelijke bevolking, alleen in winkels verder alleen toeristen. Geen entertainment in hotel, zwembad vrij rommelig. Eten niets op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.