11 tips over Hotel Alba

• mac_karsten, 03-06-2012 Rapporteren

Ook in het voorseizoen is Bulgarije erg mooi. We maakten een tripje naar een dorpje (Bulgaarse cultuur experience) en hebben een boottocht gemaakt en een bezoek aan Sozopol gebracht. Zeker de moeite waard. Andere tip: ga niet eten midden in het centrum, maar iets er buiten (Danny's bijv). Ook in het voorseizoen erg druk en goedkoop. Je vers gebakken vis wordt daar voor je klaar gemaakt aan je tafel (kop eraf, graten eruit enz). Tip: Nessebar met de bus.

• yente__xx, 31-07-2013 Rapporteren

Boek geen kamer met zee-zicht als je geen geluidsoverlast wilt!

• machteld zijlstra, 10-06-2013 Rapporteren

Met de bus voor 1Lev pp naar Nessebar. Leuk ouderwets dorpje. Goedkoop eten & drinken.

• Kim, 04-04-2013 Rapporteren

Pas goed op met de kleine kinderen op straat, ze zien er zielig uit maar ze bestelen je! Verder werden wij gewaarschuwd voor het enge sunny beach, ik heb echt nergens last van gehad. Je euro's omwisselen zou ik al in NL doen maar het kan ook in Hotel Alba, niet bij de loketjes doen met de bellende mannetjes erachter! Er lopen mannen met aapjes of andere gekke beesten die onder invloed zijn, als je ze aanraakt mag je meteen dokken. Dit geld ook voor de fruitkraampjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Alba voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Edward, 18-01-2013 Rapporteren

Neem goede oordoppen mee tegen de muziek s'avonds als je wilt gaan slapen. Revolution is zeker een aanrader om een keer heen te gaan.

• bouke, 20-09-2012 Rapporteren

het nacht is voor de jeugd geweldig er is veel te doen voor

• Rowan, 21-06-2012 Rapporteren

Fish spa binnen in een winkeltje op de boulevard! Er zijn veel op de boulevard waar je buiten zit en bekeken wordt door alle voorbijgangers. Als men iets doorloopt naar de linkerkant van de boulevard kom je vanzelf een Fish Spa tegen waar je lekker relaxt binnen kan zitten. Eigenlijk mocht ik maar 15 minuten , maar zat er uiteindelijk 30 minuten in. Dat noem ik nou eens klantvriendelijkheid! :)

• Mduyker, 26-12-2011 Rapporteren

Neem een kamer aan de kant van de weg anders hoor je de discotheken de hele nacht door

• Immogen, 07-08-2018 Rapporteren

Ga uiteten, het eten is niet lekker. Erg slecht zelfs. Niks is vers en alles heeft hetzelfde vieze smaakje. Ook kan je beter de ijsklontjes uit je drankje vissen. Daar ben ik erg ziek van geworden.

• Belinda nobel, 15-08-2014 Rapporteren

Ga uiteten!!!!! En eet daar geen ijsklontjes... Daar kan je dood ziek van worden.

• Briantje, 05-08-2014 Rapporteren

Zorg voor enthousiaster personeel en de kleding van het personeel mag beter gestreken zijn af en toe.