Hotel Alba ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door fam langeveld

gewoon goed

fam langeveld
4-9-2018

na alle reacties te hebben gelezen.was ik bang dat het niet heel veel zou zijn. bij aankomst super aardige mensen.kamer standaard maar netjes.eten was voor ieder wat wils. natuurlijk wil je ook eens wat anders .maar dan kan je heerlijk goedkoop uiteten. het enige nadeel was de handdoeken neerleggen bij het zwembad. maar ach . voor ons was dit een goed hotel.hebben ook niet veel nodig. de animatie probeert er overdag zeker wel wat van te maken. ons is het 100 % meegevallen .ook al zijn we normaal verslaafd aan kreta en kos. zelf denk ik dat het wat uitgaansleven in alle grote vakantieplaatsen wel het zelfde is.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)