Aparthotel Admiral Plaza Hotel

7.3Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral Plaza Hotel voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info

Admiral Plaza Hotel ligt in het bruisende Sunny Beach (Bulgarije). Door de Nederlandse menukaart en – tv bij de poolbar voel je je meteen thuis. Dit is een aparthotel, sommige kamer zijn dus uitgerust met een keuken. Een populaire plek onder jongeren en stelletjes. Zowel winkels, strand, clubs en restaurants bevinden zich op een paar minuten lopen.

47 reviews over Aparthotel Admiral Plaza Hotel

• 2019
    9Ans Poort25-09-2019

Zeer fijn hotel

Een echt heel fijn hotel. Het personeel is zeer hulpvaardig en ongelooflijk vriendelijk. Ondanks dat het seizoen bijna voorbij was deed men nog alle moeite om het ons naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Robbie20-09-2019

NOOIT MEER TOUROPERATOR

Admiral plaza is voor het geld wat je er voor betaald goed genoeg. Alleen moet je het dan wel treffen welke kamer je krijgt. We hadden eerst een kamer tegenover een bouwval en een Hotel waar het geluid niveau voor doven en slechthorende was , niet normaal . We hadden ook geen keuken niks en moesten onze bordjes onder de douche schoon maken .En dan de bedden dat kan 2019 echt niet meer , matrassen van 5 cm dik heb ik nog nooit meegemaakt. Update gevraagd en dat was geen probleem , kamer met uitzicht op het zwembad was prima alleen die bedden hadden we daar ook . Dus dekbedden onder het matras en een topmatras gevraagd

• 8George13-09-2019

Perfect

Een heel gezellig hotel met ruime en schone kamers. Vriendelijk personeel. De ligging was perfect en een supermarkt in het hotel was ook heel fijn

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6Hedwig10-09-2019

Het was te doen, maar geen tweede keer meer

Om te beginnen vond ik de hygiëne heel goed. We hadden een paar leuke schoonmaaksters die erg enthousiast waren. Er was iets bij de kraan stuk en dat werd direct vervangen. De kamer was prima, alleen de bedden waren slecht. Helaas minder te spreken over de rest van het hotel. Meerdere malen na 10 uur overlast ervaren van een groep die nogal veel lawaai maakte. Het personeel en de eigenaar grepen niet in, zelfs niet nadat de reisleider met ze had gesproken. Vaak was het om 2 uur pas stil. Ook vond ik het barpersoneel slecht benaderbaar. Het ontbijt vond ik veel van hetzelfde en de koffie uit de automaat was erg waterig. Toen ik dit melde, werden er schouders opgehaald.

Voor de rest het beste van gemaakt. We gingen regelmatig naar een andere plek of we zaten op de kamer. Gelukkig was er airco op de kamer, waardoor we bij teveel lawaai de deur dicht konden doen.

• 6Jeroen T08-09-2019

hmm het gaat

Het hotel ging op zich wel. De schoonmakers waren vriendelijk. De service van de reisleider was goed. Maar de medewerkers deden vrijwel niets aan luidruchtige mensen. Bij de bar werd niet op luidruchtige jongeren gelet. En grepen niet in bij te veel geluid na een bepaalde tijd. De drankspelletjes bleven doorgaan ook werden ze gewoon bijgeschonken. Als je het later wilt maken ga daar maar naar toe.

Het wifi-bereik was volkomen bagger. ontspannen lukte over het algemeen niet volledig.

• 9Melissa29-08-2019

Gewoon boeken, goede prijs kwaliteit verhouding

Wij boekte Admiral Plaza bij touroperator, we lazen de recensies en we werden eigenlijk best een beetje bang. Bij aankomst bleek het totaal anders. De mensen zijn hartstikke aardig, het zwembad is top! De kamers die worden letterlijk iedere dag schoongemaakt en het eten is ook prima en voor een goede prijs. Het hotel word als 3 sterren aangetoond maar het is 3,5 naar mijn mening. Wij zijn lekker aan het genieten en ik hoop dat jullie iets aan mijn review hebben.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Ruben26-08-2019

Nooit meer, echt een drama

Ik raad dit hotel niet aan! Zeer slechte service, onze borg werd ingehouden door oneindigheid over een deur. De manager vroeg ons 1000 Bulgaarse leva (Omgerekend €500,-) voor een kartonnen deur. Na een gesprek met de manager en mensen van touroperator bleven ze bij hun standpunt. De deuren in van een hotelkamer koste in Nederland nog geen €500 euro! Ook werden er erg veel seksuele opmerkingen gemaakt door de mensen achter de bar, dit vind ik erg onprofessioneel en heel ongepast.

• 3Klaas25-08-2019

Oplichters zijn het

Verschrikkelijk hotel slechte bediening eerste dag al opgelicht door touroperator dmv armbandje van 150 euro waar je niks mee kan douche is beschimmeld

• 6Koko20-08-2019

Te doen

Samen met 4 jongens hier 12 dagen verbleven. Het hotel zag er prima uit. Groot zwembad wat super fijn is, helaas veel te weinig ligbedjes dus die moet je heel vroeg claimen. De kamer was “oke” hij was schoon maar 2 jongens sliepen op een bank 1 op een uitgeklapt bedje. Daarnaast hadden ik en een vriend een erg hard bed (en we zijn wel wat gewend) kamers werden elke dag schoongemaakt dus dat is zeker top. Het hotel tegenover heeft extreem hard de kinderdisco waardoor wij onze eigen jbl box amper konden horen. Dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Al om al een prima hotel voor een prima prijsje. Het hotel zit trouwens dicht bij de strip ongeveer 5/10 min lopen en 10 min lopen van het strand.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Par12-07-2019

Weer 2 weken genoten!

Voor de 3e keer in Admiral geweest en nog steeds goed.

+ Gunstige ligging tov strand/centrum. Kamers best groot, elke dag schoonmaak, airco. Personeel spreekt goed engels. Restaurant bij zwembad gezellig, lekker eten voor prima prijs.

- douchedeur al 3 jaar achter elkaar kapot, onhandig en gevaarlijk ivm uitglijden. Matrassen zijn dun van de bedden. Bij zwembad liggen is bijna niet mogelijk ivm handdoeken die 's nachts al worden neergelegd op de bedjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Aparthotel Admiral Plaza Hotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenBalkan, Engels, Fast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Nederlands, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages