Aparthotel Admiral Plaza Hotel

Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Aparthotel Admiral Plaza Hotel
8,8

Admiral Plaza Hotel ligt in het bruisende Sunny Beach (Bulgarije). Door de Nederlandse menukaart en – tv bij de poolbar voel je je meteen thuis. Dit is een aparthotel, sommige kamer zijn dus uitgerust met een keuken. Een populaire plek onder jongeren en stelletjes. Zowel winkels, strand, clubs en restaurants bevinden zich op een paar minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral Plaza Hotel voor je op een rij gezet:

40 reviews over Aparthotel Admiral Plaza Hotel in het Nederlands

Geweldig!

Wendy
19-6-2019

Ontzettend mooi appartementencomplex, erg schoon, elke dag word er schoongemaakt, zelfs de afwas wordt gedaan. Bedden zijn iets minder en in de badkamer geen scherm of douchegordijn waardoor de hele badkamer nat was. Personeel erg vriendelijk! Veel Nederlanders. Ik ga hier zeker nog een keer naar terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Hier ga ik zeker terugkomen 👍

Franciska
17-6-2019

Qua hygiëne scoort dit hotel voor mij erg hoog. Personeel is supervriendelijk. Badkamer schimmelvrij. Zwembad erg schoon. Eten is goed. Ik begrijp niet waarom dit hotel maar 3 sterren heeft want voor Bulgaarse normen is dit absoluut 4+ sterren waard👍. Ligging is prima op loopafstand van de flowerstreet.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader!

Marinella
13-6-2019

Super mooie kamers en elke dag schone handdoeken. Personeel ook heel behulpzaam. Mooi balkin met zitje. Keuken met waterkoker, ijskast, broodrooster etc.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch !! Super leuk gehad

Naomi
10-8-2018

Super tijd met me vriend gehad en fijn personeel! Nederlandse menu kaart echt top! Tot snel

Gereisd Met partner in juni 2018

Erg gastvrij! Echte aanrader

Kevin
10-8-2018

Wat een super hotel. Vriendelijk! Hulpvaardig en zeer gastvrij. Voelde echt als familie! Fijn verblijf gehad. Nederlandse menu kaart en tv in de Pool bar erg fijn!

Gereisd Zakelijk in juni 2018

Aanrader !!!

Erinda
4-7-2018

Wij waren hier van 18 Juni t/m 25 Juni 2018. Voor de 2e keer naar dit Aparthotel geweest.Was weer zeer geslaagd,en het voordeel dit jaar was dat er geen beddenrace meer was aangezien ze nu een badmeester hebben aangesteld,wat vorig jaar niet het geval was.Helaas door mijn eigen fout een verkeerde kamer geboekt waar geen keuken in zat,moesten ons dus wel aanpassen hierop wat niet makkelijk was.De kamer werd elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken.Bedden vielen dit jaar erg tegen,Keihard!Verder schoon netjes en zeer vriendelijk personeel bij Admiral Plaza.Je moet wel van zwemmen, winkelen, eten, en of uitgaan houden,anders moet je echt excursies gaan doen om je te vermaken wat ook wel leuk is.Verder alles spot goedkoop in Sunny beach.Mensen zijn wel opdringerig bij de eet tentjes,en ook de taxi chauffeurs willen jou graag vervoeren.Openbaar vervoer is een lachertje wat je hier voor betaald.Voor de prijs zou ik het niet laten.

Wat een feest en sfeer

Corrie en Willem
6-6-2018

Wat een geweldig hotel en op een prachtige locatie, alles op loopafstand. Leuke winkeltjes, restaurantjes en de zee nabij. Hotelbar onwijs gezellig mede door de grote groep voetballers uit Epe. Deze hebben de laatste dagen van onze vakantie de sfeer er goed ingebracht. Geweldig hoe die ( vaak dezelfde jongens ) met elkaar en anderen omgaan. Totaal niet als onprettig ervaren deze reuring in de tent. Mooie kamer met zwembadzicht.

Personeel is vriendelijk en de prijzen zijn erg betaalbaar. Uitstapjes zijn er voldoende te maken al bied Sunnybeach voldoende vertier.

Aanrader is een massage op het strand, voor 30 lev totale ontspanning.

Mijn man en ik komen volgend jaar zeer zeker terug naar admiraal plaza.

Gereisd Met partner in juni 2018

Wij komen terug!

Vief & Piet
16-2-2018

Wij zaten hier in juni dus geen hoogseizoen. Geen last van herrieschoppers :) 2 pers. app ruim en schoon. Wij hadden een balkon aan zwembadzijde. Beneden bij de zwembad bar kan je eten en drinken voor een nette prijs. Appartement ligt centraal tov strand en uitgaansleven. Personeel spreekt goed engels en was altijd behulpzaam. Wifi was bij ons gratis, weet niet of dit standaard is. Verder is er een supermarkt waar je vanaf het zwembad zo in kunt lopen. Overal terrasjes, restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Wij zullen zeker een keer terug gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig maar ruim

Leo
28-9-2017

De appartementen zijn ruim en worden goed schoon gehouden. De bedden zijn echt waardeloos, wat bij receptie, reisleiding en gasten bekend is Rondom het zwembad zijn de bedjes en parasols versleten. Je moet niet denken, dat er maaltijden bereid kunnen worden want het keukentje is onvoldoende toegerust.

Helaas werden er op de laatste dag een broek 3 vesten en een T-shirt uit de kamer ontvreemd, wat natuurlijk geen aanbeveling voor de accommodatie is.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Goed hotel

Conny
13-9-2017

Wij waren hier van 1tot8 sept Kamer zeer schoon dagelijks schone handdoeken goede douche voor dit geld een goed hotel Bij de bedjes bij zwembad voldoende ruimte wat ik zag vanaf mijn balkon wij lagen er nooit wij gingen naar playa beach heerlijk stukje strand met zitzakken en hangmatten en een heerlijke releaxte sfeer

Gereisd Met partner in september 2017

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenBalkan, Engels, Fast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Nederlands, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Admiral Plaza Hotel in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Admiral Plaza Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.