Aparthotel Admiral Plaza Hotel

AparthotelHotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Aparthotel Admiral Plaza Hotel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral Plaza Hotel voor je op een rij gezet:

37 reviews over Aparthotel Admiral Plaza Hotel in het Nederlands

Fantastisch !! Super leuk gehad

Naomi
10-8-2018

Super tijd met me vriend gehad en fijn personeel! Nederlandse menu kaart echt top! Tot snel

Erg gastvrij! Echte aanrader

Kevin
10-8-2018

Wat een super hotel. Vriendelijk! Hulpvaardig en zeer gastvrij. Voelde echt als familie! Fijn verblijf gehad. Nederlandse menu kaart en tv in de Pool bar erg fijn!

Aanrader !!!

Erinda
4-7-2018

Wij waren hier van 18 Juni t/m 25 Juni 2018.

Voor de 2e keer naar dit Aparthotel geweest.Was weer zeer geslaagd,en het voordeel dit jaar was dat er geen beddenrace meer was aangezien ze nu een badmeester hebben aangesteld,wat vorig jaar niet het geval was.Helaas door mijn eigen fout een verkeerde kamer geboekt waar geen keuken in zat,moesten ons dus wel aanpassen hierop wat niet makkelijk was.De kamer werd elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken.Bedden vielen dit jaar erg tegen,Keihard!Verder schoon netjes en zeer vriendelijk personeel bij Admiral Plaza.Je moet wel van zwemmen, winkelen, eten, en of uitgaan houden,anders moet je echt excursies gaan doen om je te vermaken wat ook wel leuk is.Verder alles spot goedkoop in Sunny beach.Mensen zijn wel opdringerig bij de eet tentjes,en ook de taxi chauffeurs willen jou graag vervoeren.Openbaar vervoer is een lachertje wat je hier voor betaald.Voor de prijs zou ik het niet laten.

Wat een feest en sfeer

Corrie en Willem
6-6-2018

Wat een geweldig hotel en op een prachtige locatie, alles op loopafstand.

Leuke winkeltjes, restaurantjes en de zee nabij. Hotelbar onwijs gezellig mede door de grote groep voetballers uit Epe. Deze hebben de laatste dagen van onze vakantie de sfeer er goed ingebracht. Geweldig hoe die ( vaak dezelfde jongens ) met elkaar en anderen omgaan. Totaal niet als onprettig ervaren deze reuring in de tent.

Mooie kamer met zwembadzicht.

Personeel is vriendelijk en de prijzen zijn erg betaalbaar. Uitstapjes zijn er voldoende te maken al bied Sunnybeach voldoende vertier.

Aanrader is een massage op het strand, voor 30 lev totale ontspanning.

Mijn man en ik komen volgend jaar zeer zeker terug naar admiraal plaza.

Wij komen terug!

Vief & Piet
16-2-2018

Wij zaten hier in juni dus geen hoogseizoen. Geen last van herrieschoppers :) 2 pers. app ruim en schoon. Wij hadden een balkon aan zwembadzijde. Beneden bij de zwembad bar kan je eten en drinken voor een nette prijs. Appartement ligt centraal tov strand en uitgaansleven. Personeel spreekt goed engels en was altijd behulpzaam. Wifi was bij ons gratis, weet niet of dit standaard is. Verder is er een supermarkt waar je vanaf het zwembad zo in kunt lopen. Overal terrasjes, restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Wij zullen zeker een keer terug gaan.

Eenvoudig maar ruim

Leo
28-9-2017

De appartementen zijn ruim en worden goed schoon gehouden.

De bedden zijn echt waardeloos, wat bij receptie, reisleiding en gasten bekend is

Rondom het zwembad zijn de bedjes en parasols versleten.

Je moet niet denken, dat er maaltijden bereid kunnen worden want het keukentje is onvoldoende toegerust.

Helaas werden er op de laatste dag een broek 3 vesten en een T-shirt uit de kamer ontvreemd, wat natuurlijk geen aanbeveling voor de accommodatie is.

Goed hotel

Conny
13-9-2017

Wij waren hier van 1tot8 sept

Kamer zeer schoon dagelijks schone handdoeken goede douche voor dit geld een goed hotel

Bij de bedjes bij zwembad voldoende ruimte wat ik zag vanaf mijn balkon wij lagen er nooit wij gingen naar playa beach heerlijk stukje strand met zitzakken en hangmatten en een heerlijke releaxte sfeer

Niet voor een tweede keer dit hotel

Michelle
5-9-2017

Vriendelijke en beleefd personeel. Helaas onwijs veel last gehad van Russen. Zonde van de bedjesrace elke morgen. Zorg gewoon dat je voor al je gasten plek hebt bij het zwembad.De bedden waren erg laag en je voelde ook echt alle veren zitten. Erg leuk dat er veel Nederlanders zijn.

Heerlijke vakantie gehad!

Tervoort
4-9-2017

Van 22-8 t/m 28-08 hier onze vakantie doorgebracht met zoon van 10 en dochter van 16. Als je low-budget op vakantie wilt en niet voor een dubbeltje op de 1e rang wilt zitten heb je hier de vakantie van je leven. Veel jongeren maar is goed toezicht op! Personeel is supervriendelijk,gastvrij en behulpzaam. Wij hadden een 2 kamer app,netjes,iedere dag schoonmaak en schone handdoeken,bedden netjes, kwaliteit niet de beste meer,maar verder prima op geslapen,en een douchegordijn of scherm zou geen overbodige luxe zijn,alles wordt zeiknat na een douche,ik had dit van te voren al gelezen en had hiervoor een oude handdoek meegenomen. Zwembad simpel maar prima,wel wat weinig bedjes...inventaris is schaars maar met de (horeca) prijzen die hier erg laag liggen aten wij toch iedere dag buiten de deur (Mandarin om de hoek is een absolute aanrader!!hier aten wij iedere dag) Boulevard met gezellige bars,restaurants en leuke kraampjes moet je echt gezien hebben! Wij komen hier zeker nog eens terug!

erg gezellig

Jan
26-8-2017

de kamer was prima alleen de lift was traag en een beetje gammel

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Admiral Plaza Hotel in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Admiral Plaza Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.