Aparthotel Admiral Plaza Hotel

AparthotelWeer vandaag30°19°
Aparthotel Admiral Plaza Hotel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral Plaza Hotel voor je op een rij gezet:

34 reviews over Aparthotel Admiral Plaza Hotel in het Nederlands

Wat een feest en sfeer

Corrie en Willem
6-6-2018

Wat een geweldig hotel en op een prachtige locatie, alles op loopafstand.

Leuke winkeltjes, restaurantjes en de zee nabij. Hotelbar onwijs gezellig mede door de grote groep voetballers uit Epe. Deze hebben de laatste dagen van onze vakantie de sfeer er goed ingebracht. Geweldig hoe die ( vaak dezelfde jongens ) met elkaar en anderen omgaan. Totaal niet als onprettig ervaren deze reuring in de tent.

Mooie kamer met zwembadzicht.

Personeel is vriendelijk en de prijzen zijn erg betaalbaar. Uitstapjes zijn er voldoende te maken al bied Sunnybeach voldoende vertier.

Aanrader is een massage op het strand, voor 30 lev totale ontspanning.

Mijn man en ik komen volgend jaar zeer zeker terug naar admiraal plaza.

Wij komen terug!

Vief & Piet
16-2-2018

Wij zaten hier in juni dus geen hoogseizoen. Geen last van herrieschoppers :) 2 pers. app ruim en schoon. Wij hadden een balkon aan zwembadzijde. Beneden bij de zwembad bar kan je eten en drinken voor een nette prijs. Appartement ligt centraal tov strand en uitgaansleven. Personeel spreekt goed engels en was altijd behulpzaam. Wifi was bij ons gratis, weet niet of dit standaard is. Verder is er een supermarkt waar je vanaf het zwembad zo in kunt lopen. Overal terrasjes, restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Wij zullen zeker een keer terug gaan.

Eenvoudig maar ruim

Leo
28-9-2017

De appartementen zijn ruim en worden goed schoon gehouden.

De bedden zijn echt waardeloos, wat bij receptie, reisleiding en gasten bekend is

Rondom het zwembad zijn de bedjes en parasols versleten.

Je moet niet denken, dat er maaltijden bereid kunnen worden want het keukentje is onvoldoende toegerust.

Helaas werden er op de laatste dag een broek 3 vesten en een T-shirt uit de kamer ontvreemd, wat natuurlijk geen aanbeveling voor de accommodatie is.

Goed hotel

Conny
13-9-2017

Wij waren hier van 1tot8 sept

Kamer zeer schoon dagelijks schone handdoeken goede douche voor dit geld een goed hotel

Bij de bedjes bij zwembad voldoende ruimte wat ik zag vanaf mijn balkon wij lagen er nooit wij gingen naar playa beach heerlijk stukje strand met zitzakken en hangmatten en een heerlijke releaxte sfeer

Niet voor een tweede keer dit hotel

Michelle
5-9-2017

Vriendelijke en beleefd personeel. Helaas onwijs veel last gehad van Russen. Zonde van de bedjesrace elke morgen. Zorg gewoon dat je voor al je gasten plek hebt bij het zwembad.De bedden waren erg laag en je voelde ook echt alle veren zitten. Erg leuk dat er veel Nederlanders zijn.

Heerlijke vakantie gehad!

Tervoort
4-9-2017

Van 22-8 t/m 28-08 hier onze vakantie doorgebracht met zoon van 10 en dochter van 16. Als je low-budget op vakantie wilt en niet voor een dubbeltje op de 1e rang wilt zitten heb je hier de vakantie van je leven. Veel jongeren maar is goed toezicht op! Personeel is supervriendelijk,gastvrij en behulpzaam. Wij hadden een 2 kamer app,netjes,iedere dag schoonmaak en schone handdoeken,bedden netjes, kwaliteit niet de beste meer,maar verder prima op geslapen,en een douchegordijn of scherm zou geen overbodige luxe zijn,alles wordt zeiknat na een douche,ik had dit van te voren al gelezen en had hiervoor een oude handdoek meegenomen. Zwembad simpel maar prima,wel wat weinig bedjes...inventaris is schaars maar met de (horeca) prijzen die hier erg laag liggen aten wij toch iedere dag buiten de deur (Mandarin om de hoek is een absolute aanrader!!hier aten wij iedere dag) Boulevard met gezellige bars,restaurants en leuke kraampjes moet je echt gezien hebben! Wij komen hier zeker nog eens terug!

erg gezellig

Jan
26-8-2017

de kamer was prima alleen de lift was traag en een beetje gammel

Super

Eleveld
25-8-2017

Als je iets nodig hebt dan helpen ze je gelijk.

Super aardige mensen, de airco was stuk in onze kamer en we hebben toen een andere kamer gekregen.

Het eten en drinken is goed en goedkoop.

Prima Hotel

Super Hotel

Alexander
24-8-2017

Wat een topper, veel jongeren maar door het strenge beleid worden ze gelijk op hun plek gezet. Ook in de nacht of rustig doen of de volgende dag met de koffers op straat. Dan maakt het voor hen niet uit of je nog 10 dagen je verblijf hier hebt. Gastvrij personeel die van je verblijf een echt vakantie gevoel geven. Alle mogelijkheden zijn aanwezig voor een top verblijf. En ja handdoeken leggers die na een avond stappen om 14:00 uur een keer naar beneden komen.

Dus handdoek opzij leggen en parasol innemen. ( ik laat me niet verbranden en ga niet op de grond liggen terwijl anderen nog de ogen moeten openen na een wilde nacht)

Heb wat tips erbij geschreven om het nog gemoedelijker te maken zie (tips)

Top hotel!

T. Kuypers
17-8-2017

Ondanks dat er veel jongeren in dit hotel verblijven is het een zeer rustig en prettig hotel. Perfecte service en zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Dagelijkse schoonmaak van de kamers. Mooie moderne kamers van alle gemakken voorzien. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Admiral Plaza Hotel in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Admiral Plaza Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Admiral Plaza Hotel scoort een 8.46 uit 10 op basis van 34 reviews.