Hotel Tundzhasterster

5.5Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Yambol/Jambol

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Tundzha?

5.5Voldoende

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Tundzha

• 5E.P.08-09-2008

Vergane glorie toch weer op de goede weg

Ik verbleef zakelijk in dit hotel in october 2006. Het was echt ouderwetse Oostblok (non) kwaliteit. 2 oude bedden met de voeteneinden tegen elkaar aan geschoven om de breedte van de kamer beloopbaar te houden. Er was televisie maar deze was helaas kapot. Het sanitair was uit de jaren 50, functioneel maar zonder enige frisheid. Wanneer ik echter in 2008 de website bekijk is er al een hele hoop verandert in 2 jaar tijd. De Bar zag er toen ook al zo kleurrijk uit. Ik ga binnekort weer naar Yambol en zal dan wel zien of het Hotel inderdaad de interne metamorfose heeft ondergaan.

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Hotel Tundzha