Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

3 Reviews over Villa Duchess

• 9geert van der schoot12-02-2007

Dit hotel is beslist een aanrader. Kamers zijn ruim en schoon. Eigenaar en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit uistekend

• 8Mary Goossens28-10-2006

Het is 'n klein gezellg hotel met 8 kamers. De manager is 'n vriendelijke , gastvrije persoon. Samen met z'n personeel zorgt hij voor 'n fijn verblijf in het hotel. De kamers zijn schoon en gezellig ingericht en goede bedden. Wij zijn dit jaar 2 weken in dit hotel geweest en gaan er volgend jaar zeker weer heen. De manager, die zeer goed Engels spreekt, kan heel veel vertellen over het land en advies geven over wat de moeite waard is om te gaan bekijken. Dit hotel kan ik aanraden aan mensen die graag in 'n hotel waar het rustig is verblijven en waar men persoonlijke aandacht krijgt.

• 9M. Goossens28-10-2006

Dit hotel is 'n gezellig klein hotel met 8 kamers. Het hotel ligt in het park , en op 10 min. met de taxi van het centrum. De manager is 'n zeer vriendelijke en gastvrije persoon en kan heel veel vertellen over de geschiedenis van Bulgarije en adviseren over wat je zeker moet bezoeken in Varna en in andere steden. Hij en z'n personeel doen alles om je 'n aangenaam en prettig verblijf te bezorgen in het hotel. Wij zijn dit jaar 2 weken in het hotel geweest en gaan volgend jaar zeker terug. Wij vinden dit hotel 'n aanrader en zeker voor mensen die graag in 'n rustig hotel zonder disco willen verblijven en 'n persoonlijke omgeving op prijs stellen.

Hotel Villa Duchess info

Het complex