Varna

We hebben een aantal aanbieders voor Varna voor je op een rij gezet:

Reviews over Varna

• 7Eline28-04-2018

Leuke reis!

Goedkoop eten en drinken, openbaar vervoer is ook goedkoop

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2016

• 7Moderne Stadt28-08-2016

Mein Bulgarien

Bulgarien ist ein sehr schönes Land das sehr im kommen ist die Einheimischen sind sehr freundlich die einheimischen Gerichte sind sehr lecker mache nun schon zum 11 male Urlaub am Goldstrand und komme wieder . Varna ist eine sehr moderne Stadt eine schöne Fußgängerzone viele Museen und ein schön angelegter Park der sehr natürlich wirkt läht zum verweilen in dieser sehr schönen Stadt das Weltkulturerbe Nessebar mit den alten Fischerhafen ist absolutes muß.

• 7Zorg voor natuur
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Alleen gereisd in juni 2016

• 7Gaëtan23-09-2014

Gewoon

Ik ben er geween toen het nog communistisch was. (1976) De hotelcomplexen waren omringd door prikkeldraad

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd in april 1976

• 9rosemarie_houben23-08-2013

Zeer levendig en gezellige plaats

Golden Sands is meer als de moeite waard, gezellig, lekker eten, mooie cocktails, vriendelijke mensen, prachtig strand en alles spotgoedkoop. Je kunt er luieren of actief de mooie natuurgebieden in trekken. voor ieder wat wils.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8ton06-08-2013

Varna is Oost Europese "jet-set"

De stad Varna is een stad waar een snelle verandering plaatsvindt, van Oost-Europees 'blok' naar een stad met West-Europese jet-set. De jeugd is al sterk verwesterd, in uiterlijk en gedrag, terwijl de oudere bevolking nog wel eens wat armoedig kan zijn. Er zijn verschillende interessante culturele bezoeken te doen (o.a. Cathedral of the Assumption; Aladzha Monastery; Archeologisch museum), terwijl er vanzelfsprekend ook de stranden (Sunny en Golden Beach) zijn waarbij het 'sun,sea,sex'-leven welig tiert. Als je een beetje uit die sferen blijft is het er goed uit te houden!

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in augustus 2013

• 9M. Stolzenbach13-04-2013

fantastische plek

uitsekende bestemming voor zonvakantie met kinderen en veel luxe voor een goede prijs

• 10Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Frits Hovenkamp04-02-2013

in zijn totaliteit zeer aangenaam en niet duur

Natuurlijk, niet duur en de stad is zeer angenaam door zijn vele restaurants en discotheken. Echt cultuur zou ik niet willen zeggen, maar misschien als je er op uit bent is er wel wat te vinden Het is tenslotte een oude stad. Omgeving is mooi langs de kust Direct rond Warna in het binnenland vind ik het minder

Openbaar vervoer is goed geregeld en voor 1 euro ben je van de enee kant van de stad naaar de andere

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Gustav22-11-2012

Überraschende Stadt

Wir kämen am spaeten Nachmittag mit dem Bus aus Istanbul in Varna an und unsere Erwartungen von Varna wurden bei weitem uebertroffen. Ein modernes Zentrum mit ausgebreiteter Fussgaengerzone und der Seegarten entlang der Kueste mit vielen Cafés und Restaurants. Varna ist es sicher wert bei einem Badeurlaub in Bulgarien besucht zu werden. Am Rande erwähnt: die Toiletten im Bahnhof waren die saubersten im ganzen Balkan!

Gereisd met partner in mei 2010

• 8peter twigt01-11-2012

voor herhaling vatbaar

mooie stad aangenaam klimaat betaalbaar mooi strand

• 7Omgeving
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Dima26-09-2012

Top

Uitstekende bestemming voor jong en oud. Mooi strand, uitgaan, musea, lekker eten.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur