Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Tryavna

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Tryavna

Reviews over Tryavna

• 8Arija17-04-2011

verborgen geheim

Tryavna is zo'n plek die ik 'ontdekte' en eigenlijk wel voor mezelf zou willen houden .. Het is een pittoresk dorpje, gelegen in het noorden van het centrale Balkan gebied, langs de Tryavna rivier. Het heeft een treinstation, ik arriveerde er met de trein, een fantastisch mooi traject door de bergen & landschap! Tryavna verrast mensen met haar natuurlijke schoonheid. De stad is populair bij de Bulgaren om zijn schone lucht. En de unieke Renaissance architectuur: Sporen uit de Thracische en Romeinse tijd. Leuke winkeltjes! houtsnijden en icoonschilderen zijn de specialiteiten van het plaatsje. Veel leuke restaurants en terrassen, langs het riviertje, prima accommodaties, en dat alles voor bodemprijzen! Een uitgebreide maaltijd kan overal voor maximaal €7 incl. drank, glas wijn of grote bel bier voor €1. Hoe lang nog ? Voor zover ik wist was ik de enige buitenlander in town. O ja, er iemand vinden die engels spreekt is wel een hele klus!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur