Villa Wauw

4 reviews over Villa Wauw in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Fred & Marianne
27-9-2017

De ligging is echt magnifiek. Je komt echt tot rust.

Toch is er veel op een leuke afstand aanwezig, zoals het strand en een riviertje met waterval.

Ook voor de dagelijkse dingen hoef je niet ver weg.

Het huis (kamers) en de appartementen zijn romantisch en modern dus daar is ook keuze in.

Het terrein is afgesloten maar wel zeer groot, dus ook kinderen kunnen vrij spelen.

Kortom : een heerlijk relaxte locatie !

Geweldig.

Yvonne &Gerard
25-9-2017

Heel netjes en rustig,heerlijk verblijf ik had er wel willen blijven.

Naomi Kieboom
24-9-2017

Geweldig verblijf, schoon, heerlijk in de natuur. Goed bereikbaar! Helemaal TOP!

pure ontspanning

Lucky
24-9-2017

Het is hier heerlijk ontspannen! Je krijgt echt een snufje van de cultuur mee, ook al op het terrein van Villa Wauw. Het is een mooie authentieke Villa en de appartementen zijn mooi strak. Het voelt allemaal campingachtig aan, heel ongedwongen en eenvoudig. Hierdoor kom je echt tot rust! Het weer is fantastisch, de mensen verlegen maar vriendelijk, het land is heel puur! Echt alsof je in oma's tijd bent teruggekomen. De natuur is waanzinnig mooi en de stranden zijn fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Wauw in Straldja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Wauw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Wauw scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: