Stara Zagora

Vakantie in Stara Zagora

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Stara Zagora

Reviews over Stara Zagora

• 10guy09-09-2010

fantistische plek op aarde

wij hebben in een klein restaurant hotel gezeten op 7 km van starazagora tussen kolena en luylayk aan een klein binnen meer schoon hotel goed eten gezellige mensen in het weekend moest je tafel reserveren was het helemaal vol door de week minder druk en koste bijna niks met 7 man uitgebreid eten 45 euro biertje 0,50 euro wij hebben voor oktober weer geboekt

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in augustus 2010

• 9marcel10-05-2009

heerlijke relaxed stad.

Super stad heerlijk relexed. straten staan vol met lindebomen binnenstad is helemaal autovrij 2 grote natuurparken verbinden de binnenstad veel historische overheidsgebouwen en veel monumenten. heerlijke restaurants en ontelbare terrassen uitgaansleven is ook prima . levensstandard is hoog. stara zagora is niet voor niets uitgeroepen tot beste stad van Europa om in te wonen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2008

• 8esther20-04-2009

sfeervol en gezellige stad

stad met veel cultuur, prachtige lindebomen die de stad bedekken en gezellige terrasjes. Lekker eten voor weinig geld. De natuur eromheen doet denken aan zuid-frankrijk met bergen ,groene heuvels en wijngaarden. Het klimaat heeft mediterane trekjes.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur