Géén boekingskosten

Hotel Sea Wind

BulgarijeBulgarijeSt. Vlas (Sveti Vlas)
8.6FantastischScore uit 28 reviews

• Sportfaciliteiten

28 Reviews over Sea Wind

• 10Галина05-08-2013

супер.!!!!!!

Готель знаходиться в дуже затишному куточку на березі моря,краєвид прекрасний.Сам готель дуже чистий і просторий.Прибирання відбувалося кожного дня ,персонал привітний,сервіс на вищому рівні.Номера чистенькі ,новенькі.Ціна помірна.

• 8Familie19-11-2011

Aanrader

Wij verbleven hier in augustus 2009. Het is absoluut een aanrader. Zowel onze 3 kinderen (toen 7.6 en 2) als wijzelf hebben enorm genoten van deze vakantie. Er kunnen veel excursies gedaan worden, leuke wandelingen in de streek. Het hotel is aangenaam: het is er ruim en netjes, het eten is er lekker, er is voldoende animatie, over de all in niets dan lof. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie !

• 8Bart20-04-2010

Zeer mooie, grote kamers!!

Het hotel is een kleinschalig hotel, maar met grote mooie kamers. Doordat er niet veel kamers zijn, is de keuze qua eten ook beperkt, maar je vindt altijd wel iets lekker!! Zeer vriendelijk personeel!! Het is zeer rustig gelegen, maar wel nabij een klein, gezellig stadje! Enig minpuntje: geen straan aan het hotel!!

• 9creative83009-11-2009

Sehr schönes Hotel!

Das Hotel ist sehr ruhig gelegen. (Wir wollten es so!) Und dennoch sind es nur ca. 30 min. Fußweg zum Sonnenstrand wo Tag und Nacht etwas los ist! Tagsüber fuhr auch immer ein Shuttle- Bus zum Sonnenstrand u. mit etwas Freundlichkeit fuhr er auch Abend's! (Wenn mann nett fragt!) Die Zimmer sind in einem tadellosen Zustand, sehr sauber und ordentlich. Auch im Bad hatten wir nichts zu beanstanden. Wir haben jeden Tag neue Handtücher bekommen und die Bettwäsche wurde alle 3 Tage gewechselt! Das Personal war sehr Aufmerksam und Zuvorkommend und ließ keine Wünsche offen! Das Essen war immer ganz frisch zubereitet und es war für jeden etwas dabei. Wir haben nichts vermisst! Es war alles und in ausreichender Menge vorhanden. Sogar Sonderwünsche wurden berücksichtigt! Dieses Hotel ist für alle Personengruppen geeignet. Wir waren als Familie verreist (2 Erwachsene+ Baby)! Das war der beste Urlaub den wir je hatten! Wir fahren auf alle Fälle wieder hin!!!

• 9Stefanie 02-11-2009

Een aanrader !!

Dit hotel was een absolute aanrader. Goedkope reis, maar alles was tip top in orde. Lekker eten, mooie, propere kamers. En ook het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Wel spijtig dat ze enkel Duits spraken.

• 8hubert17-09-2009

zeker moet je doen

prijs kwaliteit zeer goed

weekje vind ik ideaal

moet wel houden van beetje te wandelen

moest ik jonger zijn , zou het herdoen

• 7Joris Janssens14-09-2009

Veel wind in de omgeving en in de buik

Het hotel valt heel goed mee, ook voor jonge twintigers zoals ons. Het grote minpunt was het eten: dit bleek veel minder lekker dan gehoopt, en zorgde bij ieder van ons voor buikproblemen. Zowat alles zwom daar in de olie. Het jaar daarvoor hadden we in een hotel 20 km verderop geen enkel probleem. Samen met het mindere weer was dit wat spijtig, voor de rest was dit hotel tip top in orde (toch zeker als je Duits kan...)

• 8Familie Yserbijt05-09-2009

Goed en net hotel

Zeer rustig gelegen hotel, in de naaste omgeving is alles nog in opbouw en aanleg. Alles wel goed bereikbaar, 5 minuten te voet naar bushalte. Van daar naar Sunny Beach, Nessebar, ... Te voet 15 min naar gezellig centrum en haven St.Vlas. Taxi ook niet zo duur. Propere kamers, iedere dag gepoetst en voldoende verse handdoeken. Minder variatie aan eten vonden wij persoonlijk. Wel alles vers maar warme gerechten vonden we net iets te koud. Voldoende plaats om buiten te eten maar wel zeer veel wind, vandaar dat we meestal binnen moesten eten. Ook aan het zwembad is de boodschap uit de wind te zitten. Hotel ligt iets hoger dan de zee en in augustus zelfs voor ons te koud om buiten te zwemmen. Er is ook een binnenzwembad maar water ook berekoud. Dit vonden we wel spijtig. Onze zoon van 15 heeft zich goed geamuseerd in de teeny club met vlaamse animator. Was eerste kennismaking met Bulgarije en is zeer goed meegevallen. Geen opdringerige mensen zoals bv in Turkije, Egypte of Tunesië !

• 9reinaert de vos13-08-2009

Bulgarije verfrissend leuk

Goed hotel waar in de directe omgeving veel gebouwd wordt. Verwacht geen drukte maar geniet van de rust. Redelijk strand op loopafstand 10 min, druk overvol jeugdig strand 10 min met shuttlebus. In ons negendaags, tot 9 aug,verblijf deed het hotel zijn naam eer aan veel wind. Hotel is netjes, geen lange wachtrijen bij eten, bar of waar dan ook. Geen handdoekje leggen om 7 uur 's morgens bij het zwembad, geen onbeschofte gasten uit welk land dan ook die eten en drinken weggooien een grotere sport vinden dan opeten. Hotelpersoneel doet zijn best en helpt je waar mogelijk. Animatie is Duits georiënteerd maar gelukkig hadden wij ook Belgische animatie, welke super hun best deden. Twee dagen auto gehuurd en bergdorpje in Blauwe bergen bezocht (heel speciaal), Sozopol (mooi oud stadje) + boottrip ong 15 km verder(schildpadden live gezien, neem de niet commerciële aan de rechterzijde van de weg dan zie je wel iets, de andere kant is alleen maar een uur op en neer cruisen) kan niet meer typen:

• 10Els07-08-2009

Het was echt de moeite

Heel jammer was dat we tijdens onze vakantie onze bagage 3 dagen kwijt waren.

En dat onze poetsvrouw niet erg haar best deed om de kamer te poetsen en te verfraaien.

Hotel Sea Wind info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar