Hotel Primasol Sineva Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°8°
Hotel Primasol Sineva Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Primasol Sineva Beach voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Primasol Sineva Beach in het Nederlands

Prima hotel

Marc
21-7-2013

Voor bulgaarse begrippen is dit een prima hotel. 90 procent van de gasten is duits, en er wordt ook veel duits gesproken. Het hotel ligt naast een zuster hotel, en wij hadden een kamer aan de straat kant. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn ruim en schoon. Er is ook een animatie team, voor bingo, volleybal en entertainment. Het zwembad lijkt op de foto groter als in het echt, maar is prima te doen. en het eten is ook perfekt!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Echt een goed hotel

Astrid
26-9-2011

Schoon, netjes, klantvriendelijk. Echt een aanrader. Leuke kinderanimatie! Zwembad is erg koud en dat vond ik niet prettig. De zee ligt echt aan het hotel en dus ideaal. Leuk centrumpje op zo'n 15-20 min lopen. Daar zit ook een winkeltje dat babyspullen verkoopt; voeding, luiers ed. !! verder all inclusive is goed. Elke dag wat anders! Wij waren echt te spreken over het hotel en zeker dus de prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Wij zijn 2 weken all inclusive met onze dochter van 1 geweest. Wij waren wel de enige Nederlanders. Maar dat mocht de pret niet drukken. Eten goed en lekker; elke dag wat anders. Voor mensen met baby's is het misschien wel handig om te weten dat als je naar het centrumpje loopt; zo'n 20 min, dan zit er in dat winkelstraatje aan de linkerkant een winkel waar ze alleen maar babyspullen verkopen. Wij hadden voor vier dagen potjes, papjes ed meegenomen en daar dus de rest gehaald. Luiers, potjes, papjes; ze hebben alles. Wat wij wel als nadeel ervaarde is als je met een kleine die nog niet kan lopen en je van buggy afhankelijk bent, dan moet je die erg veel dragen. Er zijn alleen maar trappen en geen schuine stukken om af te rijden. Maar verder echt een top hotel. Echt de moeite waard en zeker in verhouding tot de prijs. wij hebben ook prima weer gehad zo'n 28-30 graden en veel zon. Eventueel babybedje kan je huren; kosten voor twee weken 42 leva is ongeveer 20 euro. Groet fam. Heesters

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Fantastisch, in 1 woord geweldig

AW Boer
4-9-2011

Mooi luxe hotel geweldige service mooie nette kamers die erg goed schoon worden gehouden. Eten en drinken meer dan prima ,daar waar all inclusive normaal gaat vervelen hier na 3 weken nog steeds nieuwe dingen te krijgen. Personeel heel klantvriendelijk en behulpzaam. Echt de beste vakantie sinds jaren. Hele goede prijs kwaliteit verhouding, en naast goedkope vakantie ook alles buiten hotel heel goedkoop. Kortom een echte aanrader. Hotel ligt direct aan prachtig zandstrand, en na 150 meter sta je nog maar tot je middel. Verder 2 mooie zwembaden, prima animatie, minigolfbaan. Echt super . 1 voor/nadeel bijna geen Nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Audrey van Druten
26-9-2010

Een net hotel, aan het strand. Het strand kan je gratis bezoeken alleen voor een ligbedje moet je betalen.90% van de hotelgasten zijn duitsers. Er gaat een shuttlebusje vanuit het hotel naar sunny beach en Nessebar. De chauffeur van het busje is erg onvriendelijk en schooit om fooi. Je kunt beter de lijnbus nemen is ook nog veel goedkoper. Het eten is goed, zelf vonden wij het ontbijt minder maar lunch en diner waren prima. Je kreeg aardappelen, rijst, friet, gebakken aardappelpartjes, salades, vis, kip enz. de toetjes waren echt heerlijk. Wij hebben hier een goede vakantie gehad, wij vinden het hotel een aanrader als je goedkoop maar toch goed op vakantie wilt.

Gereisd met partner in september 2010

Mooi hotel maar kan nog beter

Miranda
6-8-2010

In Juli zijn wij in hotel primasol sineva geweest en de eerste indruk was dat het er heel mooi uit zag. Het eten was aan het begin van de vakantie nog uitstekend maar er was weinig keus. Bijna alleen maar varken en geen patat. Wat ons ook opviel was dat zeker 95% van de gasten duits was. Het animatieprogramma was ook alleen maar in het duits en in de shows werd ook alleen maar duits gesproken. Al het personeel sprak gebrekkig engels. De shows gingen niet altijd door omdat het bijvoorbeeld regende of als er voetbal op tv was. Ook waren er veel vogelnestjes bij het hotel bij elke hotel kamer zat wel een vogelnestje. Eerst ziet het er leuk uit, maar als je aan het zwembad ligt en je krijgt vogelpoep op je handdoek is het niet meer zo leuk. Het strand is op loopafstand, maar is tegen betaling. Het dorpje is ongeveer 10 minuten lopen. Als je naar een wat grotere stad wil kan je de bus nemen die stopt ook vlakbij het hotel. Er waren wel genoeg supermarkten in de buurt.

Gereisd met vrienden in Mon Jul 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super hotel

simone
2-7-2010

Mooie ligging goed eten en drinken mooi zwembad en super schoon kortom gewoon goed.

Gereisd met partner in januari 2010

een hotel waar een ieder zich thuisvoelt

fam Verhagen
24-9-2009

goed hotel schoon vriendelijk personeel eten perfect elke dag animatie ligt alleen buiten t centrum maar met de bus of taxi ber je er in 10 min, wij gaan hier zeker nog een keer heen, op straat lag geen propje papier elke dag werd geveegd

Gereisd met partner in september 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Sineva Beach in St. Vlas (Sveti Vlas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Sineva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.