Hotel Paradise Beach

15 reviews over Hotel Paradise Beach in het Nederlands

Voorlopig niet meer.

Hannie
19-6-2018

Ik was met een vriendin in (Hotel) Paradise Beach - Sunny Beach. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel en dit was fantastisch. Mooi kamer , netjes verzorgd en een schitterend uitzicht over zee. Het oude gedeelte was echt iets waar je niet wil zitten . Het eten was eg eenzijdig en koud, en het personeel onvriendelijk. Vaak te weinig tafels en stoelen om te gaan eten. Het centrum was erg gezellig maar wel een stukje weg moest echt met de bus of taxi. Je moet hier erg uitkijken voor zakkenrollers. Daar werd je in de taxi al voor gewaarschuwd. We hebben het best naar onze zin gehad hoewel dit hotel niet echt voor rolstoelen en gehandicapten geschikt is . Veel trappetjes en een moeilijke gang naar het zwembad. Entertaiment was er wel maar niet noemenswaardig. Leuke ervaring maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

Tess Voorma
      30-1-2018

Het was een heel mooi land waar mensen niet snel aan denken om op vakantie te gaan. Het hotel was heel mooi aan de nieuwbouw kant, over de andere kant van het hotel hoorde ik minder goede verhalen. Het personeel verstond en sprak nauwelijks engels dus communicatie was lastig. Klachten werden niet meteen behandeld helaas. Het eten was prima, maar elke dag het zelfde dus weinig variatie. Het zwembad was heel mooi en genoeg ligbedjes om plaats op te nemen. Het winkeltje achter de receptie is heel fijn, ze verkochten sigaretten, drinken, koek, snoep en nog wat andere dingen. Erg fijn als je rookt of als je kinderen hebt die een snoepje willen. Ook was err beneden bij het strand een winkeltje met strandspulletjes. Erg handig als je dit niet bij je hebt en allemaal erg goedkoop.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed en schoon

broertje
      23-9-2017

eten, extra grote kamer, ligging aan de zee alles was zeer schoon.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Kramer
      18-9-2017

Wij hebben met ons gezin met drie kinderen een heerlijke vakantie gehad. We zaten in de gerenoveerde familiekamers, die echt heel mooi waren en zeer ruim van opzet. Een mooie inloopdouche met stortdouche, prima bedden, een aparte slaapkamer voor de ouders: echt ideaal!

Het eten daar zaten wat verbeterpunten in (soms wat droog vlees, gekookte groente vrij taai), maar het salade-buffet was daarentegen iedere dag zeer uitgebreid (zowel bij de lunch als het diner). Ten opzichte van eerdere all-in vakanties was het aanbod misschien ook wat minimaal, maar voor onze kinderen was het meer dan prima. De hele dag gratis schepijs te halen, drinken in alle variaties, cake/zoete hapjes rond 16 uur en dan het ontbijt, de lunch en het diner: volstond voor ons prima.

Ook loop je zo naar het naastgelegen dorpje, waar vele winkeltjes en supermarkten (klein en groot) te vinden zijn. Zelf ligt het hotel verder zeer rustig gelegen, maar naar Sunny Beach kan zo met de bus gereisd worden of een huurauto.

Minpuntje waren de ligbedden bij het zwembad (geen matrasje of iets) en bij het strand konden deze zelfs alleen tegen betaling gebruikt worden, maar dat mocht onze pret niet drukken. Wij hebben 11 heerlijke dagen gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Irene
      9-9-2017

Nette kamers; vooral het gerenoveerde gedeelte! In het niet gerenoveerde gedeelte liep de douche niet lekker door en kraakte het bed, maar ik heb desondanks erg lekker geslapen. Eten was veelal erg lekker gekruid, maar wel lauw. De animatie was heel erg leuk, er was genoeg te doen voor kinderen én volwassenen zoals minidisco, karaoke, beachvolleybal, aquagym, waterpolo, sjoelen, darten en leuke optredens op het podium op het strand. De dames en heren achter de bar waren erg snel, al kon de wachttijd wel wat oplopen als het druk was (vooral 's avonds na het diner) vanwege de vele cocktails die besteld werden. Er is een bushalte voor de deur, voor 4 Leva zit je al in Sunny Beach (€2,-). Ze praten daar wel vooral gebrekkig Engels! De all inclusive is van 8.00 tot 22.30, als je dan nog niet vol zit is er een winkeltje, en een koelkast op de kamer. Het uitzicht over zee is fenomenaal!!! Ik heb me hier erg goed vermaakt en ben erg tevreden over de vakantie!

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke vakantie gehad

An
      30-8-2017

Wanneer je niet in de drukte van Sunny Beach wil zitten, zit je in dit hotel goed. Diverse restaurants en supermarkt op loopafstand en de bus stopt voor de deur naar Sunny Beach of het aquapark. Als je een gerenoveerde kamer hebt, met uitzicht op zee, zit je goed. Kamers zijn nieuw en comfortabel en het uitzicht is prachtig (over de oude kamers hebben wij alleen maar slechte verhalen gehoord). Heerlijk zwembad en de zee, met diverse watersportmogelijkheden, voor de deur. Wat minder prettig was zijn de afstanden binnen het hotel. Het is heel groot en je bent een tijdje onderweg om met verschillende liften de receptie, het strand of het zwembad te bereiken. Ook als je op het strand bent is er geen bar in de buurt om even 'snel' een drankje te halen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Degelijk hotel maar het eten verselijk

Anoniem
      13-8-2017

Een prima hotel qua kamers, maar voor de rest is daarmee alles gezegd. Het eten is niet te eten, zit geen variatie in en is ziekmakend. Ook moet je voor vrijwel alles in het hotel betalen zoals fitness, strandbedden, animatie programma's en zelfs als kinderen op de foto willen met het animatieteam moet er voor betaald worden. Dus waar slaat het all-in principe eigenlijk op.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

nooit meer

Anoniem
      30-7-2017

Ga nooit naar dit hotel. Eten is waardeloos smakeloos en niet genoeg, bakken worden niet aangevuld. Er is geen variatie en eten is koud. Sunny beach is 10 km van het hotel. Dit ligt afgelegen. Geen restaurant en supermarkt in de buurt. Behalve van het hotel. chagrijnig personeel. Kamer in het oude gedeelte vol schimmel en vies. Is geen 3 sterren waard. ALL inclusief is niet zo. Tussen de maaltijden door alleen maar drinken verkrijgbaar geen eten. Alles is karig en armoedig. Toen wij daar waren bleek dat nieuwe gasten (gezinnen met kinderen) in de lobby moest slapen omdat het hotel was overboekt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gerenoveerde kamer fantastisch eten beneden niveau

stel uit Hoorn
      8-7-2017

ligging goed als je van rust houdt dorpje op loopafstand 5 min. gerenoveerde deel hotel mooi... kamer 608 fantastisch eten kan veel beter qua variatie en samenstelling aanbod... personeel niet vriendelijk en niet taalvaardig zwembad aan zee is lekker... pal aan zee en schitterend uitzicht vanaf zeer ruine balkon (7 x 4m) kamer 608 kamer 608 geboekt superior room en dat was hij bij binnenkomst hal met 2 deuren 1 naar schitterende badkamer ligbad grote inloopdouche zwevend toilet marmer overalandere deur naar zitkamer met L vormige bank tv koelkast slaapkamer 5 x 5 m met tv zeer goed ruim 2 pers bed. zeer veel kastruimte

alles bijna nieuw en goed onderhouden schoongemaakt..

handdoek op grond betekent schone terug...

een minpunt de ligbedden aan t zwembad hebben geen kussens.. en je ligt dus op hardplastic... niet confortabel

voor iets meer dan 300 euro pp uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

bushalte naar sunny beach voor deur hotel... timetable bij receptie... kosten 4 leva pp enkeltje (2 €).

jammer van t ondermaatse eten!

Gereisd Met partner in juni 2017

Nooit meer

Belin
      5-7-2017

Gerenoveerde kamer was fantastisch, uitzicht fantastisch. Eten erg slecht en eentonig, personeel veelal onvriendelijk. Omdat je geen oosteuropeaan bent word je ook aan de bar vaak genegeerd. Ondanks de prachtige kamer, liet de schoonmaak wel te wensen over. Op een gegeven moment waren de lakens van het bed verschoont en moesten we zelf de dekbedden nog in de overtrekken doen. Helaas maar 2 personeelsleden gevonden die een beetje engels konden, voor de rest is er niet met het personeel te communiceren. Verder is het in de lobby, receptie en openbare toiletten erg smerig. Veel achterstallig onderhoud ook.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
      • BuitensportenBoccia, Paardrijden
      • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan1
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Beach in St. Vlas (Sveti Vlas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.