Appartement Magic Dreams

Appartement
Appartement Magic Dreams

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Dreams voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Magic Dreams in het Nederlands

Matig tot slecht

connie
28-8-2017

Bij aankomst rond half 3 midden in de nacht, was het pikkedonker bij de receptie en niemand aanwezig. Ik heb een half uur geroepen, en uiteindelijk kwam er iemand achter uit een kamertje bij de receptie. Die persoon reageerde nors en zei dat hij niet eens wist dat er mensen kwamen en hij lag te slapen.

Kamers word niet schoongemaakt tijdens verblijf en beddengoed en handdoeken werd niet verschoond. Na 4 a 5 dagen ben ik naar de receptie gegaan en heb gevraagd wanneer het verschoond werd, toen zeiden ze over 2 dagen. hier was ik het dus niet mee eens en zei dat ik het nu meteen wil en niet over 2 dagen. Na veel moeite hebben ze het uiteindelijk verschoond. 4 dagen later weer het zelfde, moest ik weer naar de receptie om te bedelen voor schoon goed. Uiteindelijk heb ik touroperator ingeschakeld en hun hebben het meteen geregeld,. Kamer wordt ook niet schoon gemaakt, er werd alleen in no time gedweild en zeiknat achter gelaten dus ook nog opletten dat je niet uitglijd.

Zwembad is te smerig om in te zwemmen, als je goed kijkt zie je er van alles in drijven zoals huidschilfers en zand op de bodem en andere kleine dingen zoals bladeren enz enz. Ik heb geen 1 keer gezien dat er onderhoud werd gedaan aan het zwembad. Zo op het eerste zicht ziet je niks aan het zwembad, maar pas als je in het water bent en goed op de oppervlakte kijkt zie je hoe smerig het is. Je moet zelfs goed uitkijken dat je niet per ongeluk in een gat stapt want de plastic rand om het zwembad zit vol grote gaten. Er ligt al vanaf dat ik daar was een kapotte ligstoel in een struik, en heel veel ligstoelen zijn stuk die ze niet eens vervangen.

WC bij de receptie is te smerig om daar gebruik van te maken en er is niet eens wc papier aanwezig. In bad gaan of een douche nemen moet je binnen 5 min doen dus echt in no time doen want anders heeft de volgende ijskoud water.

Wat wel goed is, is dat ze elke dag de prullenbakken legen en wc papier geven, maar als je toevallig aanwezig bent moet je het zelf doen. Dit ook met beddengoed en handdoeken, als je toevallig aanwezig bent geven ze alle spullen in je handen en dan mag je het zelf opmaken.

Eten is wel prefect, echt het eten is heel lekker en betaalbaar daar is echt niks op aan te merken. Strand en een zeer grote supermarkt zit pal om de hoek. Stadsbus stopt voor de deur. Voor kinderen is er genoeg speel gelegenheid Cocktails is super goedkoop en wordt prachtig opgemaakt. Er is een prachtige ruimte beneden waar nog geen 1 keer gebruik van is gemaakt in die 2 weken tijd dat ik daar was. Kamers op zich zijn heel groota

Personeel is niet vriendelijk, er kan geen groet van af. Personeel verstaat ook heel slecht Engels waardoor je je niet goed verstaanbaar kan maken.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

• AdresSv.Vlas, Yurta pod patya 8256(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Magic Dreams in St. Vlas (Sveti Vlas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Magic Dreams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.