Hotel Garden Of Eden

Oude reviews (archief)

Goede vakantie!

Smits
      24-8-2015

De accommodatie is ruimopgezet. Er zijn veel kleine zwembaden waardoor de mensen zich over de accommodatie verspreiden. Wij verbleven in een appartement: eigen keuken. Iedere dag gepoetst en schone handdoeken. De tuin is prachtig!

Halfpension betekent alleen eten in het buffetrestaurant van 18.00 - 20.00 uur.

De ligging van de complex was voor ons prima: rustig, mooi strand, Busverbinding naar Sunny Beach is goed! Sunny Beach (15 min). Er rijden regelmatig bussen en de kosten zijn laag.

Besef wel dat 5 sterren in Bulgarije niet overeenkomt met 5 sterren hier in Nederland. De kamer was schoon maar verder heel basic. Het eten in het buffetrestaurant is prima, maar niet heel uitgebreid (niet geschikt voor vegetariërs, door de meeste gerechten zit vlees). Maar de prijs-kwaliteitverhouding is absoluut goed!

Deze accommodatie is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: het park loopt sterk of naar de zee.

SUPER vakantie!

Anne R
      29-11-2010

Heerlijke vakantie. Echt genoten. Mooi complex. En in de buurt van alles wat je maar kan wensen

We hebben een aantal aanbieders voor Garden Of Eden voor je op een rij gezet:

mooi complex en prachtig gelegen

Tino,Jolanda en Tessa
      24-8-2010

Het was prachtig.mooi aan zee gelegen,mooi aangelegde tuinen en de zwembaden waren heerlijk.Wij vonden het juist wel fijn dat het niet zo dicht bij Sunny beach lag.Lekker rustig en wou je het wat drukker dan was je zo in Sunny beach met de bus.

mooi en prachtig gelegen complex.

Tino,Jolanda en Tessa
      24-8-2010

We vonden dit complex prima,mooi aan zee gelegen,mooie zwembaden en heel verzorgd aangelegd.Wij vonden het juist fijn dat het iets verder van Sunny beach lag.En wou je het toch wat drukker dan was je er zo met de bus.st.Vlas was s avonds ook best gezellig.Kortom een heerlijke vakantie gehad!!!!!

Geweldig resort

Miranda en Harold
      10-9-2009

Prachtig vakantieresort met zeven zwembaden, privestrand, uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles was echt perfekt verzorgd alleen jammer dat men dit resort op de kaart zet in Sunny Beach want dit is echt niet zo. Het ligt in het buitengebied van Sveti Vlas. Jammer, dit is echt een enorme blunder en het zet mensen echt op het verkeerde been

erg mooi, een aanrdager

v van den hurk
      30-8-2009

het hele complex is erg mooi, alles ook nieuw. Daar is het heerlijk rustig, maar paar km verderop kan je de drukte opzoeken met de taxi of bus in sunny beach.zorg wel dat je een taxi van buienaf hebt, die stonden buitenaf het hotelcomplex tegenover de receptie, de taxis van het hotel zelf zijn duurder. wij hadden voor de taxi 15lev betaald naar het zonnenstrand.

Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en verder in het hele complex is het dan ook erg schoon. Bij iedere complex had je een zwembad erbij, daardoor zijn alle gasten ook verdeeld bij de zwembaden, de privestrand vond ik zelf niet zo super, teveel stenen, maar je hebt de mogelijkheid om in sunny beach naar het strand te gaan. Het personeel was vriendelijk, je had daar ook een animatieteam die van alles organiseerde. we hebben 1x een miscommunicatie gehad bij het visrestaurant,maar verder spreekt het personeel goed engels. voor kinderen is het daar ook erg leuk.

super hotel!!!

fam Van Essen
      29-8-2009

Erg groot, mooi en rustig hotel. Kamers zagen er fantastisch uit. Werd iedere dag schoongemaakt.

Verder zijn de mensen zijn behulpzaam en vrijwel goed te verstaan.

Een communicatiemisverstand gehad en dat was in het visrestaurant. Het eten was lekker, maar zeker niet bijzonder. Verder staant er niet duidelijk op de kaart aangegeven of er bij ieder gerecht groenten en patat/aardappels wordt geserveerd).

Verder zijn de restaurants in het hotel duurder dan wanneer je naar Sunny beach gaat. Echter vergeet dan de taxikosten niet.

AANRADER!!

fam. Schuurman
      21-7-2009

Woest mooi hotel in een prachtige omgeving. Zeker een aanrader ook voor kleine kinderen.

Het personeel communiceert wat lastig, maar ja, dat heb je dan in Bulgarije. Als je wat openstaat voor hun manier van doen, is het verder geen probleem (ja = nee, nee = ja).

Verder regelen ze alles voor je.

De kamers zijn nieuw, voorzien van airco, prettige bedden enz..

veel kindvriendelijke zwembaden en voldoende te eten.

Moet je doen!

nooit meer met zulk slecht personeel

Bark/ Dinkelman
      6-9-2008

in zo,n prachtig hotel met echt alles erop en eraan is het erg jammer dat er zulk slecht en lui personeel werkt wat zeker eens een goede horeca opleiding in Nederland zou moeten doen. er is ook echt helmaal niets te doen in het Hotel of omgeving. De drie restaurants in het hotel snappen echt niets van hun vak. De plaatselijke gids spreekt geen Nederlands en is alleen uit op verkoop van excursies. Kortom geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Garden Of Eden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden Of Eden in St. Vlas (Sveti Vlas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden Of Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garden Of Eden scoort een 8.65 uit 10 op basis van 282 reviews.