Géén boekingskosten

6.7VoldoendeScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Sirius Beach

• 1robson07-12-2018

Koszmar! Bród syf, stęchlizna i grzyb

W całym hotelu smierdzi wilgocia, stęchllizną, kurzem i plesnia. Na ścianach były ślady grzyba i pleśni, to samo w łazience na umywalce i wannie oraz suficie. Po wlaczeniu klimatyzacji w pokoju był smród i zaduch a sama klimatyzacja nie była czyszczona i odgrzybiaba chyba od czasu jej instalacji. Basen przy hotelu nie nadawał sie do użytku ponieważ cały był w glonach, śmieciach i liściach w nim pływających a otoczenie wraz z prysznicem brudne. Bar nad basenem jest nieczynny i zaniedbany. Po znalezieniu restauracji okazalo sie ze serwowane tam posilki nie nadaja sie do konsumpcji. W całym hotelu nie było ekspresu do kawy a dystrybutory z napojami śmierdziały i były zagrzybione.

• 10Octavian Oros06-06-2012

We love Bulgarian seacoast

We love Bulgarian seacoast and we visit some resorts every year. That vacation was amazing. Sirius Beach is a very good hotel. Actually more then we expected. Service was on a good level, food was delicious and everything was perfect. We've been well accepted and welcome. Regards to the nice young people working there.

• 6mulder09-09-2011

dit nooit meer

de service in het restaurant was niet goed. De hygiene was slecht. Jammer had het anders verwacht.

• 10fam Bitter03-09-2009

een fantastische vakantie

We een paar weken geleden in hotel sirius beach geweest. We hebben een fantastische vakantie gehad. We hadden een kamer op de 2e verdieping met uitzicht op de zwarte zee. De kamer waarin wij verbleven was erg ruim. overdag kon je aan het strand liggen of bij het zwembad. er waren voldoende ligbedjes.het enige minpunt wat wij kunnen verzinnen is, dat het zwembad erg koud was.De temperatuur was prima overdag en s'avonds koelde het lekker af. Het eten was goed. s'morgens kon je kiezen uit allerlei broodjes en beleg. s'middags en s'avonds was er ook voldoende keus. de kinderclub was erg goed georganiseerd. De kinderen werden van 10.00 s'morgens tot s'avonds beziggehouden met een gevarieerd programma. Ze spraken duits en engels . Het was prima te volgen. Ons kind heeft zich prima vermaakt en had veel duitse vriendjes. Op nog geen 5 minuten lopen is er een hele lange straat met allemaal marktkraampjes Kortom zeker een locatie om nog eens naar terug te gaan.

• 9versteeg14-09-2007

Een prachtig hotel direct aan het strand zeer kindvriendelijk met werkelijk een geweldig uitzicht. Alleen het eten was wel een beetje eentonig en niet echt mijn smaak. Verder ligt het ook heel mooi en zijn er veel kraampjes waar je ook tot 11uur s'avonds gezellig rond kunt lopen. Animatie was er voor jong en oud. Aan het strand was ook genoeg te doen op het gebied van jetski, banaan, matras of parasailing Wij vonden het een top vakantie.

• 9Fam. Plegt25-07-2007

In tegenstelling tot andere reacties nu eens een positief bericht!! Wij zijn gisteren teruggekomen van onze vakantie in Sirius Beach Bulgarije. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit prachtige hotel wat direct op het strand ligt. We hadden een heel mooi uitzicht vanaf onze kamer over de zwarte zee waar we regelmatig dolfijnen zagen, geweldig! Het eten is natuurlijk anders dan wij gewend zijn maar zeker niet slecht. De houdbaarheidsdatum van het eten wordt niet zo goed in de gaten gehouden als bij ons maar voor ons en onze kinderen was er echter altijd genoeg te kiezen. Sirius Beach is voor ons wel iets om nog eens naar toe te gaan maar dan zonder all-inclusief omdat je in de omgeving voor heel weinig geld echt lekker kunt eten. Ook het openbaar vervoer is daar zeer goedkoop en goed geregeld. Al met al een zeer geslaagde vakantie!

• 4ekeni21-10-2006

De prijs die je hiervoor betaald staat absoluut niet in verhouding tot de kwaliteit die je geboden krijgt. Zeer slecht hotel. slechte reisleiding. vies eten. voedselvergiftiging gehad. dokter die geen duits of engels sprak. onvriendelijk personeel. slechte all inclusive. koud zwembad. kortom meer dan slecht. nooit meer.

• 5chris van Drie23-09-2006

Sirius Beach is op zich een prima uitziend hotel. Eten daarentegen was slecht. Geen variatie, lauw, en nogal wat buikpijn gehad. Lekkages in het hotel. All inclusive is niet helemaal correct. Voor verschillende drankjes moet je betalen. (bijv. koffie niet en cappuchino wel). St. Konstantin is een leuk dorpje. En... als bijkomend voordeel het is overal supergoedkoop. Maar een tweede keer Sirius Beach niet meer. Liever een appartement. De Bulgaren zijn vriendelijke mensen. Vooral Oggi, de beste taxichaffeur van Bulgarije.

• 8leen plandsoen06-10-2005

Mooi hotel goede service, geschikt voor rolstoelers, maar moeten wel een beetje kunnen lopen, om bij de main bar te komen moet je 5 treden op, en de bar op de hoogste verdieping 2 x 12 treden. Maar het zwembad en het restaurant zijn goed te berijken. Heel de omgeving is ook goed berijkbaar ook de winkelstraatjes 500 meter van het hotel Alleen het buffet is bijna alle dagen het zelfde,maar wel goed. Maar het eten in de eettenjes is zeer goed en goedkoop.Het in het warm water zit zwavel dat riekt wel maar het komt uit een warm water bron bij het hotel, is wel een min puntje. het is er goed toeven,en een mooi maar arm land.

• 5M. de Jong30-09-2005

Het hotel ziet er mooi uit maar is heel slecht gebouwd. Overal lekkages. Kamer kletsnat. Drie emmers water uit de vloerbedekking gezogen met een waterstofzuiger. Warm water is zwavelwater, stinkt naar rotte eieren en is meestal maar lauw. Prima eten en aardig personeel. Eindafrekening klopt niet. Brengen in rekening wat je niet hebt gekregen. Niet voor herhaling vatbaar.

Hotel Sirius Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    10A, Saints Constantine & Helena Res, 9006