Hotel Roubin

• Sauna

43 reviews over Hotel Roubin

• 3brig05-09-2009

nooit meer

gewoon weg slecht !! de ligging is goed van het hotel en kamers zijn ruim maar proper nee da niet het zicht ja en eten alle dagen het zelfde 3 keer per dag . glijbaan is er ook niet wel op foto maar daar geen te zien . ik raai het niet aan veel geld voor iets weinig dat je krijgt 4steren niet waart

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9brigitte05-09-2009

dit nooit meer

gewoon weg slecht ! 4 steren das het niet waart . glijbaan staat nog altijd op foto en is er niet . eten gewoon goed koop alledagen het zelfde s morgens misdags en s avond . geloof het niet maar ga er niet naar toe

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 2bea21-08-2009

"Dit nooit meer"

dit nooit meer , verdiend zijn 4 sterren niet!!!!!!!! Geen glijbaan voor de kinderen zoals op de foto's ,slecht weinig keuze in eten,weinig keuze in dessert buffet etc. Slechte bediening...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 2Bob, Sophie en 3 kinderen16-08-2009

Never again !

De ligging is goed kamers zijn ruim en de douche werkt goed. Daarmee zijn helaas alle positieve kanten belicht. Het meerendeel van het personeel is buitengewoon onvriendelijk en onhebbelijk en spreekt nauwelijks of geen Engels. Je moet zelf je bestek, borden en servetten zien te bemachtigen en het eten is zonder enige variatie. We hebben alllen diarrhee gehad net als vele andere gasten. De directe omgeving van het zwembad wordt niet schoongemaakt en er liggen overal sigarettenpeuken, rietjes, plastic bekertjes en papier rondom het zwembad. Er is geen vertier voor de kinderen alhoewel dat wel wordt gesuggereerd. De kinderen beleefden een nachtmerrie omdat ze vastbleven zitten in de lift. Geen enkele vorm van excuses of medeleven van de kant van personeel of management.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 1Fam Ackermans09-09-2008

zeer slecht en smerig hotel

wij zijn hier van 26 juli t/m 8 aug op vakantie geweest. Dit is een zeer slecht hotel het is er smerig en het eten is er zeer slecht het hotel is zeker geen 4 sterren waard wat het wel als beoordeling krijgt ik weet niet waar ze dat op beoordelen maar wat wij daar gezien hebben kan ik me moeilijk voorstellen dat zo een hotel 4 sterren wordt toegekend Dus wil je een welverdiende vakantie ga dan zeker niet hier naar toe

Gereisd met familie in september 2008

• 7Piet26-08-2008

Een week luieren.

Prijs-kwaliteit ruim voldoende, hotel is schoon en personeel is ok. Het hotel ligt in een prachtig park en heeft twee mooie zwembaden. Geen lawaai van een disco in de nachtelijke uren. De stranden bij het hotel en in de nabijheid zijn schitterend. Medewerkers aan de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. De cultuur in Bulgarije is anders dan in de zuidelijke landen en daarom kunnen de mensen misschien minder sympathiek overkomen. Het motto luidt een week lekker bijkomen en dan uitgereust weer vertrekken.

Alleen gereisd in augustus 2008

• 2ben rooijakkers12-08-2008

zeer teleurstellend

voor en 4 sterren hotel beschamend slecht zeer vies en het eten was zeker geen 4 sterren waard, zelf hebben we een rat gezien toen we in de nacht van de strand bar weer het hotel in gingen we konden helaas geen foto maken van dit gebeuren de rat was sneller weg en dan die Russen maar ja waar zie je ze tegenwoordig niet.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 4Wim H02-07-2007

Hotel is zeker geen 4 sterren waard. Kamers zijn ok en proper, maar eten en service absoluut NIET. Personeel is absoluut niet hulpvaardig en zijn zelfs op hun tenen getrapt als je hun bulgaars niet snapt. Ligt direct aan strand, dus dat is zeer ok, maar de kwaliteit van zwembad (altijd vuil en omringd door beton) en ligstoelen (ZONDER kussens) is erbarmelijk. Wij waren all inclusive (net zoals meesten) en je moest aan de poolbar bijna 10 minuten wachten totdat de ENE ober je bestelling kwam brengen. Is het luiheid of kwade wil. Er zijn meerdere incidenten geweest met kwade duitsers die hun geduld verloren (en soms terecht).

Gereisd met partner in juni 2007

• 2Willemijn30-12-2006

Wat een verschrikkelijk hotel afgelopen zomer heen voor 2 weken nou eens maar nooit weer. Het eten was slecht, onvriendelijk personeel, wij zijn toch echt niet van die zeikerds hoor, zelfs onze reisorganisatie gaf toe dat ze hier veel klachten over kregen.

Gereisd in december 2006

• 9nadine moerman13-09-2006

wij zijn van augustus terug en het was fantasties .het eten alles was goed het zwembad de kamers het service. sommige mensen vinden het jammer van de glijbaan omdat ze er niet meer is maar het blijft daar leuk dus wil je een toffe reis ga dan naar hotel rubin

Gereisd met familie in augustus 2006

Hotel Roubin info

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages