Hotel Grand Varna

• Onvoldoende: 1 - 5

Wel wifi in

Davy
15-7-2016

Wel, wifi in het hele hotel
      Marketing Department, Marketing Depatment, 19-7-2016

Dear Davy,

We would like to thank you for your review.

All kinds of reviews about our hotel are very important to us and help us significantly improve our service and the quality of our service.

It would be a pleasure for us to welcome you in our hotel once again!

We wish you have a nice day!

Kind regards

Grand Hotel Varna Resort&Spa Team

dit nooit meer

mouton Alain
      10-8-2014

dit hotel verdient een kleine 2 * in plaats van 5 !!!

De kamers waren niet gepoetst bij aankomst, gaten + bloed in matras, géén verse lakens, overal stof, bruine plekken in het toilet, lopende kraan aan het toilet, met als gevolg een natte badkamer, er werd niet gepoetst voor 16 u, we kregen maar 2 handdoeken, we hadden geboekt voor een 3-persoonskamer, en hebben het moeten doen met een 2 persoonskamer, het personeel totaal niet vriendelijk !! het restaurant : dubbele 0 : vuil, er werd niet aangevuld als er iets uit was, géén controle , niemand die toezicht hield ! , 1 broodroostertje voor het ganse restaurant, met als gevolg, dat je een half uur mag staan toasten !! voor 1 pannenkoek, mag je een half uur aanschuiven, want ze bakken ze daar in 2 pannetjes, 2 koffieautomaten voor het ganse restaurant, en als je geluk hebt, is er 1 knopje waar koffie uitkomt !! het brood is er niet te eten, we kochten in een winkeltje, een pot nutella, en elke dag een pakje leerdammer !! vuil buffet

Grand Hotel varna Resort&Spa Team, Marketing Depatment, 4-9-2014

Cher Alain,

Nous vous remercions pour vos commentaires! Nous apprécions que vous avez laisse des commentaires, par lequels nous pouvons rendre nos services mieux.

Nous recommandons toujours à nos clients dans le cas où l'un des services de l'hôtel ne répond pas à leurs attentes de contacter les responsables de l'hôtel.

Nous pouvons réagir et faire un effort pour rendre le séjour des clients plus confortable.

Merci encore une fois pour le poste, afin que nous puissions retirer certaines de nos lacunes et améliorer la qualité de nos services!

Luxe hotel

Jan
      19-4-2013

Een schitterend 5 sterren hotel met een prachtig zwembad. Het hotel heeft 10 verdiepingen en staat bekend als het mooiste langs de Zwarte Zee kust. De kamers zijn prima evenals de bedden. Het hotel heeft een enorme hal en ziet er heel luxe uit. Ga je daar echter naar de toiletten dan lijkt het of men dit al geen dagen heeft schoongemaakt. Dit verwacht je niet in zo'n sjiek hotel. Het personeel is wel een beetje stug. Op een dag komt het voetbalelftal van Bulgarije naar het zwembad en dan moeten wel veel gasten van hun plaats wijken!! Ook niet leuk was dat de tweede week ineens midden in de zomer het zwembad moest worden schoongemaakt

voor dit geld een prachtige reis

lesley bogaert
      25-10-2009

voor 5OO euro twee weken all in in juni via Neckermann Belgie. Het is een trendy hotel geworden waar de rijke Bulgaren ook vaak komen kuren of aan het zwembad zitten. Ook vele sportploegen zoals de nationale volley en voetbalteams zitten hier op stage. Lobby, zwembad en tuin en fitness zijn top. Kamers en eten kon beter, maar aub voor dit geld kan het niet anders he, dit was nu al veel te gek voor woorden, omgerekend 30 euro per nacht..... Ik was soms beschaamd. Ligt in oud vakantiepark op 15 min per taxi bus of auto naar de havenstad die redelijk modern is, Varna. Het park is heel rustig en groen met wat vervallen gebouwtjes, en toch vlak aan de strandjes. Niet veel volk in juni. Een imposant hotel met ontelbare kamers. Zeker auto huren en platteland verkennen: ongelooflijk: ooievaarsnesten overal, Roma zigeuners in tenten in de bossen, overal paard en kar, ontelbare bloemen , vergeten dorpjes maar o zo vriendelijke mesnen. Heb ook het beruchte weeshuis van Mogiliani bezocht. 100% ok

Voor ons geen tweede keer

CPJR
      16-8-2009

High Society...dat is een goede uitdrukking.

Jammer dat de bedjes die je voren op iedere touroperator-foto ziet, betaald zijn. Voor de rest staan er nog loodzware houten bedjes, waarmee je dus op de "tweede rij" mag liggen, op gras.

Kamers waren prima. Helaas was er rond een uur of 5 geen warm water.

Het eten vonden wij niks. Hun motto leek wel "less is more".Veel van hetelfde iedere dag en vaak koud. Kaas ligt niet in de koeling en de vliegen leefden zich naar hartelust erop uit.

Het strand is ingedeeld in stukken met de namen van de hotels erbij. Grand Varna zelf ligt het dichts bij de trappen naar het stand, maar het stukje all in strand lag juist het verst weg.

Het plaatsje zelf is wel heel erg mooi. Veel groen en een leuk stadje om te winkelen.

onze ervaring is dat je geen geld moet wisselen op het vliegveld als je aankomt. De koers was een ramp.

Heimwee

30-7-2009

In juni 2008 ben ik samen met mijn vriendin naar dit hotel geweest en ik heb al een jaar heimwee om nog eens terug te kunnen gaan. Heel mooi en groot hotel, mooi zwembad. Lekker en voldoende eten. Niet ver van verschillende dorpjes en stadjes, welke wel eens de moeite zijn om te bezoeken. Heerlijke cocktailbar net aan het hotel aan zeer democratische prijzen. Als we ooit nog eens de kans krijgen om terug te gaan, zullen we het niet laten...

2008

Absoluut klasse

Zanders C.
      17-8-2008

Was hier in mei 2008.Prachtige kamer en vriendelijke mensen aan de receptie.Het personeel in de eetzaal is zeer attent.en vriendelijk! Ik heb een glutenvrij dieet, en dat ging fantastisch.Ik kan geen minpunten bedenken.Ook de kuurafdeling is heel goed.
      2007

Prachtige entree, receptie en lobby

Cora Holm
      15-8-2007

Prachtige entree, receptie en lobby. Ook het buitengebeuren(zwembad, gazons en tuin) een weldaad voor het oog. Het ontbijt was minder, oud(1xzelfs beschimmeld) brood en thee/koffie smaakte naar chloor. Kamers zeer gedateerd en tot 2x toe geen schone handdoeken aanwezig. Personeel is niet echt vrolijk/vriendelijk, werken wel hard. Een echte aanrader is de pizzeria Romana net buiten het hotel:leuke bediening en lekker eten. Prijs/kwaliteit: wij hadden rechtstreeks geboekt via een reisagentschap in Sofia voor 86 Euro per nacht incl ontbijt met 2 personen. Op de balie van het hotel stond een prijslijst:tweepersoonskamer incl ontbijt 140 Euro per nacht! Wij waren daar met een grote groep sporters en zij betaalden allemaal de laatste prijs! Mijn mening: voor 86 Euro pn prima verblijf, 140 Euro is absoluut te veel.

Zomer 2006 hebben wij een week verbleven in Grand hotel Varna. Een mooi hotel, waar alles goed voor elkaar is. Het eten is prima. Het was alleen jammer dat het restaurant als enige nog niet gerestyled is, beetje ouderwetse eetzaal. Het zwembad hebben ze echt iets leuks en hips van gemaakt. savonds is er bij de poolbar een dj, coctails drinken voor iets van 3 euro. Het was alleen zonde dat er eigenlijk te weinig mensen waren om dit tot een succes te maken. Het was heeeel rustig terwijl wij er waren,(begin aug!) Iets meer mensen en dit hotel zou echt fantastisch zijn!Voor kinderen is dit geen leuk hotel. Wel voor stellen ed. Als je rust zoekt moet je naar St Konstantin. Als je vertier en veel leven op straat zoekt, kan je beter naar een ander oord. Vanaf het hotel is het een klein stukje lopen naar 1 van de strandjes. St. Konstantin is eigenlijk een soort vakantiepark en geen echt dorp, heel groen en rustgevend. Ideaal als je een week wil uitrusten in een stijlvol hotel.
      2006

De uitstraling van het hotel was geweldig zo ruig zag het er uit.totdat we op onze kamers waren die waren schoon maar behoorlijk oud tijd voor renovatie als men douchte was dehele badkamer nat de afvoer was niet aangesloten op het putje

Het zwembad zag er super uit met die bedjes rondom,de muziek was minder en voor de kinderen was het saai en stil.

Het hotel is aan te bevelen maar niet voor gezinnen het is er een beetje high society

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Varna in St. Konstantin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Varna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Varna scoort een 8.18 uit 10 op basis van 462 reviews.