Géén boekingskosten

Hotel Dolphin

BulgarijeBulgarijeSt. Konstantin

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dolphin voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 19 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 19 reviews
  • 7Waardering

19 Reviews over Dolphin

• 5mevr. ramakers01-02-2010

geen aanrader

Het hotel ligt op een rustige plek aan de zee. Het is er redelijk schoon.Ondanks wij er waren in het hoogseizoen, ademde het de sfeer uit van voor/na seizoen, voordeel rustig en genoeg strand stoelen. Het hotel had diverse technische gebreken: loszittende trapleuning, lekkages en slecht afgewerkte zwembad rand. De sfeer in het restaurant was slecht: nors kijkend personeel, veel te luide muziek, vaak deed een van de twee koffie/thee automaten het niet/niet goed. Het eten was over het algemeen niet geweldig, gelukkig is uit eten goed te betalen en dit dus ook meerde malen gedaan.Ook de gasten voornamelijk Bulageren, Russen en andere Oost Europeese mensen, droegen niet bij aan een positieve sfeer. ( zal de cultuur van het land wel zijn!) Wat kunnen die mensen nors en verveeld kijken!Het animatie team niet/nauwelijk in aktie gezien,de interieur dames wel vriendelijk/behulpzaam.

• 7r.a.brandenburg23-11-2009

Voor ons was het de laatste keer

note vooraf; weer erbarmelijk 7 van de 14 dagen en hotel sloot deuren toen wij wegggingen. e.e.a. kan beoordeling beinvloed hebben. kamers goed, schoonmaak minimaal en slecht,in 8 dgn niet verschoond!(let op D-reizen!) super slechte matrassen. geklaagd tot 4 x aan toe en onverschillige reactie. Eten veel maar stukgekookt; over smaak valt te twisten dus subjectief. Ligt aan mooie kustlijn, maar verpest door bouwvallige rotzooi hier en daar. Ver lopen langs kust wordt bemoeilijkt door prive afrasteringen e.d. Zee is geweldig en schoon. lokaal strand wat minder, maar je loopt gewoon een km verder, dan ok. Algemene indruk; zou geweldig kunnen zijn, maar Bulgarije moet nog veel leren mbt marktwerking; mensen onverschillig en nors, tot downright onbeschoft aan toe. slechte samenwerking personeel/leiding. kortom, ik telde de dagen dat ik weer naar huis mocht en wij zijn echt geen verwende reizigers! als men adverteerd, moet men ook leveren. Jammer, maar mij zien ze niet meer.

• 5gabi z.31-07-2009

erster urlaub in bulgarien

also wir waren doch ziemlich entäuscht,viele vom personal sprachen fast kein deutsch einige fragen wurden nur mit schulterzucken kommentiert.das essen war nur durchschnittlich wenig abwechslung so das meine kinder die letzten tage nichts mehr dort essen wollten.zu 95% waren dort russische touristen wodurch man den eindruck bekam diese würden bevorzugt werden.die sauerkeit des pools war auch nicht so toll ,durch den starken wind der dort oft herrschte und wenn, dann wurde der pool gereinigt wenn richtig betrieb im pool war. und nicht früh morgens wenn der pool leer war.

• 9Danny21-07-2009

Super Hotel!

Het hotel was erg mooi! In tegen deel van wat ik hier allemaal lees! Het was heet kindvriedelijk, er was altijd wel wat te doen! Je kon ook gewoon zwemmen in een mooi zwembad. Het eten was heel goed! zelden zo'n goed eten gehad in all inclusive hotel. In de periode dat ik ging waren er hele aardige mensen(personeel). Ze probeerde el een praatje te maken. Het ging niet altijd goed, omdat ze niet heel goed engels konden allemaal. Je kon het er wel allemaal uit krijgen. Ik raad u wel aan om naar dit hotel te gaan, want het ligt heel mooi, je hebt uitzicht op de zee. Er zit een hele leuke markt waar het niet duur is.

• 5fam uit brabant04-09-2008

nooit meer

zeer slecht hotel, vieze kamers. animatie was er totaal niet.deze liep de hele dag te geinen met elkaar maar niks voor de gasten. bediening was slecht en zeer verveeld. wij hebben daar niemand zien lachen. eten was wel goed en vollop. in de omgeving was er ook weinig te doen. dit hotel raad ik niemand aan!!!!!

• 7Fam. Matulessy19-07-2008

Sveti Konstantin super, Dolfin nooit meer.

De locatie is in 1 woord perfect. Rustig, veel groen.Het hotel is netjes en schoon.Het personeel is niks.bed was kapot.Hier iets over gezegd.Werd pas gemaakt nadat wij waren uitgechekt!Pas op met het ophangen van kleding op balkon.Het had bij ons namelijk 1 dag geregent met wat wind.Hierdoor zijn er een handoek en broek gevallen.Vriendelijk gevraagd of wij deze terug konden krijgen.Bij het openen van het tasje bleek alleen de handdoek erin te zitten,sport broekje(merk)zat er niet in?! Navraag gedaan bij receptie, deze dame kon alleen maar verveeld kijken.Over het animatie team zijn wij ook niet echt enthousiast.De Mannen onder elkaar hebben zelf een beetje gek gedaan en zich zo kunnen vermaken maar voor onze dochter was er weinig!bij thuis komst zijn mijn dochter en ik nog steeds aan de diarree(al 6 dagen)op de vierde dag ook overgegeven.Durf niet meteen te zeggen dat het aan het voedsel heeft gelegen, maar wel vervelend.

• 7fam. Matulessy19-07-2008

De locatie is in 1 woord perfect. Rustig,veel groen.Het hotel is netjes en schoon.Het personeel is niks.bed was kapot.Iets over gezegd.Werd pas gemaakt nadat wij waren uitgechekt!Pas op met het ophangen van kleding op balkon.Het had bij ons namelijk wat gewaaid.Hierdoor zijn er een handoek en broek gevallen.Vriendelijk gevraagd of wij deze terug konden krijgen.Bij het openen van het tasje bleek alleen de handdoek erin te zitten,sport broekje(merk)zat er niet in?! Navraag gedaan bij receptie, deze dame kon alleen maar nee zeggen.Over het animatie team zijn wij ook niet echt enthousiast.Onze Mannen hebben zelf een beetje gek meegedaan en zich zo kunnen vermaken maar voor onze dochter was er weinig!bij thuis komst zijn mijn dochter en ik nog steeds aan de diarree(al 6 dagen)op de vierde dag ook overgegeven.Durf niet meteen te zeggen dat het aan het voedsel heeft gelegen, maar wel vervelend.

• 8marijke04-11-2007

Prima vakantie gehad. Goed eten. Mooi zwembad. Super kamers met tussendeur en uitzicht op zee. Alleen jammer dat er `s avonds niet meer opgeruimd werd op het terras .Dat zag er de andere dag wat triest uit.Bij de receptie spreken ze moeizaam duits en engels.Het eten was goed ook voor de kinderen.

• 7Kimberley30-08-2007

Ben hier twee weken geleden geweest, ben op zich zeer tevreden, behalve over het receptiepersoneel. Vanaf dag één was onze airco kapot, en hier werd door het receptiepersoneel weinig mee gedaan.. Omgeving is verder gezellig, veel terrasjes e.d. Strand niet zo geweldig, klein, veel zeewier.. Animatie stelt ook niks voor.. 2 x bingoavond gehad, en waterpolo bij het zwembad.

• 7elise (volendammer)20-02-2007

ik ben eind juli begin aug hier geweest en het was top wij zijn veel gewent maar dit was mooi je moet van de allinc niet zo veel van denken was allemaal prima maar je moet aqls je op het zwembad ligt alles zelf steeds halen maar eten prima veel keus zeer schoon hotel x

Hotel Dolphin info