Hotel Dolphin Marina

• Sauna

625 reviews over Hotel Dolphin Marina

• 8Stijn vereecken11-08-2017

Fijne korte tussens

Zwembad prima, democratische prijzen. kamers ok

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6Kortink kian25-07-2017

De bedden zijn

De bedden zijn hard

En het eten is niet lekker

Marketing Department, Manager, 11-08-2017

Dear Mr./Mrs. Kortinik Kian, We would like to thank you for your review. All kinds of reviews about our hotel are very important to us and help us significantly improve our service and the quality of our service. We were sorry to learn that some aspects of your stay fell below your expectations.

We have shared your comments with our Managers and Staff on-site in order to continue to improve the quality of our facilities and services.

It would be a pleasure for us to welcome you in our hotel once again! We wish you have a nice day! Kind regards Grand Hotel Varna Resort&Spa Team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2beernaert-theunissen11-06-2014

dit nooit meer

eten lauw en geen variatie,uitgedroogd brood bij ontbijt, fruit in 2 gesneden en dus verkleurd en uitgedroogd,russen nemen borden vol mee naar kamer en daar word niets van gezegd,personeel onvriendelijk, badkamer en terras niet gepoetst, bij regen 4de verdieping vol handdoeken omdat het dak lekt,,niet bij eersten in retaurant zelf bestek nemen en tafellakens worden niet ververst,drescode bestaat uit flodder joggings,crocks en strandslippers,personeel spreekt bijna geen duits of engels, drinken in bars van koffie tot sterke drank in plastick wegwerpbekertjes,roerstokjes i.p.v.lepeltjes,s'morgens rond5.30uur klaarlicht op kamer,geen verduisterings gordijnen,niet geissoleerd dus veel lawaai,geen animatie en nog niet de helft open. de ligging is mooi en vlakbij is er een gezellig winkelstraatje, plaatselijke bevolking is zeer vriendelijk.bezetting voornamelijk duitsers en veel russen.voor mij zeker geen 4 sterren maar 2,5. Bulgarije nog wel maar Dolphin Marina Nooit meer!!!!

Grand Hotel Varna Resort&Spa Team, Manager, 31-07-2014

Dear Mr./Ms Beernaert, Thank you for sending your feedback! We truly appreciate costumers who take the time to let us know about their experiences during their stay in our complex. We assure you that customer satisfaction is our top priority and we want the services at our hotels to reflect the principle. We always recommend our guests in the case that any of the services in the hotel does not meet their expectations, to immediately contact the hotel manager or manager on duty, so we can respond and make an effort to make the stay of the guests more comfortable. We realize that our words now will not make up for the bad experience you had in our hotel, but we really hope that it does in some way shows how truly regretful we are. We are sure that if you decide to visit us again in the future, we'll be able to meet your expectations and you'll have a pleasant stay in our beautiful complex and country.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10M.M.E.M07-10-2009

Toch meegevallen!

Hey,ik ben voor de 2x dit jaar teruggekeerd,ik had dezelfde kamer gevraagd en die was gereseveerd!Spijtig dat het bad nog steeds lekte,kreeg dan wel elke dag verse handdoeken om deze op de grond te leggen.Het personeel nog steeds even vriendelijk en behulpzaam.Toch: tegenslag met het zwembad,de waterpomp was verstropt,geen toegang wegens besmetting! Het water zag groen v.d.algen,we mochten voor dit ongemak WEL gebruik maken v.h.zwembad en het middageten in het Grand Hotel Varna(5+).Dus moeilijk werd er zeker niet over gedaan.De zaterdavond 26/9 was er een conferentie in ons restaurant en wij kregen allemaal een invitatie, om te gaan eten in het Italiaans rest."La Dolche Vita" dat speciaal voor ons was afgehuurd. PRIMA. Zond.27/9 voor ons vertrek sloot ook ons hotel,we moesten dat verlaten voor 17u.Opnieuw mochten we gebruik maken,van het Grand Varna, All In, om onze laatste dag door te brengen.Dit alles, héél onvoorzien,was een mooie afsluiter v.d.vakantie.Ik ga zeker terug.Bay Mimozo.

Alleen gereisd in september 2009

• 8Henriette20-09-2009

Nooit meer Bulgarije

De kamers waren erg ruim, maar werden ook erg slecht schoongemaakt. Binnen 2 minuten moest het schoon zijn, want men moest roken en tv kijken. Dit geeft een zeer slechte indruk op de Bulgaren zelf

Alleen gereisd in september 2009

• 6Bulgarije-debutant08-09-2009

Mag een ster minder!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: 4sterren in Bulgarije betekent 3sterren in Nederland! Grand Hotel Varna Resort bestaat eigenlijk uit 3 delen: het exclusieve 5sterren hotel en 3 resorts: Dolphin/Rubin/Dolphin-Marina. Het voordeel van Dolphin-Marina is dat alle kamers aan het strand liggen. Het personeel spreekt steeds beter Engels. Nu hopen dat het keukenpersoneel bijscholing zal krijgen. De fitnessfreaks moeten naar het Grand Hotel. Naast dit hotel liggen 4 graveltennisbanen. De baanhuur is € 10 per uur. De 3 liften mogen ook een renovatie ondergaan:ze waren regelmatig buiten gebruik. Tegen betaling is internetten mogelijk op 2 centrale computers. Sveti Konstantin is een rustige plaats en speciaal geschikt voor families. Wie goed wil eten moet naar het restaurant Grand Albatros gaan. De echte partygangers moeten gewoon een hotel of appartement in Golden Sands boeken.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Brenda22-07-2009

De moete waard om naar terug te keren!

Hallo, Mijn naam is Brenda en ben nu voor de tweede keer naar dit hotel terug gekeerd. Ik wist niet wat ik zeg. Ontzettend veel verbeteringen! Een geheel nieuw dakterras, personeel was super vriendelijk! Er werd moeite gedaan om engels te spreken en de service was top! Ik verbleef er een week en ga aankomande September alweer terug! Het ligt in een fantastisch rustige plaats met een heel gezellige markt en vele mooie wandelmogelijkheden! Zoek je de gezelligheid? Zoek je je rust? en zoek je gewoon een goed en mooi hotel? Twijfel dan niet en boek! Je krijgt er zeker geen spijt van! Groetjes van Brenda

Alleen gereisd in juli 2009

• 7M.M.E.M17-06-2009

Terug gaan " misschien wel "

Het hotel is dringend aan renovatie toe. Eten was steeds lauw maar keuze genoeg,het personeel was aangenaam en vriendelijk,vele spraken engels en met gebarentaal onstond een goede communicatie.De koffie en andere dranken werden rijkelijk bedeeld.Wel een tip om mee te geven, neem uw eigen lakens mee, dat is iets dat men daar niet kent.Spijtig dat men in het zwembad niet kon duiken,ondiep water,dan maar de zee nemen!Persoonlijk is het mij geen 4 sterren waard,3 voldoende.Toch zou ik er over nadenken om nogmaals terug te keren.Zeer rustig gelegen,op wandelafstand van marktjes die alle dagen open zijn,direct aan de zee,alle kamers zeezicht met safe,airco enkel moest voor een ijkast betalen.Geschikt voor alle soorten mensen(lift)taxi's zijn niet al te duur,afspraak maken met de persoon.Toch steeds afbieden,ook op produkten op de markt.Het hotel is geschikt voor alle leeftijden(lift)en zeker aan te bevelen 'heilbron'op 5min.v.h.hotel.Heerlijk.Teruggaan zeker,enkel NA de renovatie. Gr.Mimozo.

Alleen gereisd in juni 2009

• 4Allard Wim07-09-2008

Dit nooit meer

Vriendelijkheid in dit hotel is ver te zoeken(er kan geen lachje af) In het zwembad liggen de steentjes los en de properheid is ver te zoeken.(dringende renovatie gewenst) Zand aan het zwembad is dan ook blijkbaar geen goed idee want ook een grote vervuiling meebrengt. Het eten in dit hotel is voor een belg wel erg ongewoon daar ik geen enkele keer warm eten heb heb kunnen nuttigen(steeds lauw of koud)

Gereisd met familie in augustus 2008

• 5Krijn Vonk02-08-2008

zeker niet voor herhaling vatbaar

Voldoet niet aan de eisen van een 4 sterren hotel. Personeel komt ongemotiveerd over, begrijpt je niet of doen alsof ze je niet begrijpen. Rond zwembad diverse mankementen, specie los, trap aan 1 zijde los. Schoonmaak zwembad bedroevend, personeel vindt het leuker om met elkaar bij de life gard te kaarten, life gard vrijend met vriendin op ligstoel ipv op te letten.Schoonmaak, ondanks om de dag fooien, bedroevend. Badkamer in 15 dagen niet schoongemaakt, alleen komen ze daar voor schone handoeken. Enorme lawaaiege airco in kamer. Locale alc dranken inbegrepen, waterige wijn wordt geschonken, halve biertjes etc. Wel zeer goede wijn beschikbaar maar dat moet je kopen voor 29 leva de fles, afkomstig uit Italie, Portugal en Argentinie.Dus op naar de supermarkt voor goede Bulgaarse wijn. Hostess touroperator houdt zich niet aan de bezoektijden, op ma 21 juli 1 uur zitten wachten, bleek dat al die maanden op het inf bord de verkeerde bezoekdag stond genoteerd, kortom nooit meer

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Dolphin Marina info