Hotel Aqua Azur

• Sauna

15 reviews over Hotel Aqua Azur

• 2d. van schooten09-08-2017

Slechtste hotel ooit!!

Van de 10 jaar dat ik op vakanties ga na all inclusive hotels heb ik nog nooit zoiets als dit meegemaakt. Aantal voorbeelden; Slechte service (zuchtende bar medewerkers als je drinken besteld) Wachtrij voor een glaasje drinken is gemiddeld 25 minuten. Bijna niemand spreekt Engels van het hotel personeel. Kamer niet schoon Bloedvlekken (of iets wat daar op lijkt) in de handdoeken. Eten is walgelijk. We hebben elke dag buiten de deur gegeten. De spullen uit de minibar niet er uit halen!! Alles wordt in rekening gebracht, terwijl je het niet eens open maakt. Wij waren de enigste Nederlandse gasten. De rest waren alleen maar gasten uit het Oostblok.

Graag wou ik nog even vermelden; ik heb nog nooit eerder een review geschreven op zoover, maar ik kan het niet laten om reizigers te behoeden voor het slechtste hotel van de planeet..

GA HIER NIET HEEN!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Tedje04-07-2007

Net terug uit Bulgarije 3 juli 2007. Dit hotel is volgens mij een echt zakenhotel. Je ziet er veel Bulgaarse zakenlui door de week. Het hotel is erg schoon, hier valt niets van te zeggen. Ook de kamers zijn ruim. Maar dan, het eten is echt verschrikkelijk. Oud brood,heel oud. Yoghurt met brokken. En heel weinig keus. De meeste mensen eten buiten de deur, raad ik ook aan. Je kunt voor 3 euro al buiten de deur eten. Ligging van hotel daar moet je van houden, het is nogal een eindje van het strand dat alleen te bereiken is middels een hele lange trap.

Gereisd in juli 2007

• 8blokker04-07-2007

wij zijn net terug van een weekje aqua azur en moet zeggen dat ik een heerlijke vakantie heb gehad. wij zaten op basis van all inclusive. het eten is er inderdaad niet om over naar huis te schrijven, weinig keus en variatie en het brood is gewoon oud! in de omgeving is echter genoeg mogelijkheid om te eten en voor een paar euro eet je je vol! er is in het hotel geen animatie! je moet jezelf er vermaken. het drinken is tot 23.00 uur gratis en 23.01 krijg je ook echt niks meer! om 00.30 gaan alle lichten uit beneden. de fotos op de site zijn niet van aqua azur. het zwembad met de glijbanen is van een ander hotel beneden aan het strand. uitzicht over zee is over andere gebouwen heen! de site wekt indruk dat het aan de zee is! we hebben er erg genoten! ondanks deze puntjes! misschien gaan ze er in het hotel wat mee doen! en wordt het dan een super accomodatie!

Gereisd met familie in juni 2007

• 7Tamara en Daniel21-09-2006

Wij zijn van 4 september t/m 11 september op vakantie hier in Bulgarije geweest. Het hotel heeft zeer mooie kamers, en ziet er zelf ook goed uit. het avondeten is ronduit slecht te noemen. Het ontbijt is wel zeer goed. Wij waren daar op basis van half pension, maar ik raad mensen aan alleen ontbijt te nemen. In het centrumpje zijn genoeg restaurantjes en helemaal niet duur. Wat wel minder was, was het personeel aan de bar. Die vonden het duidelijk maar lastig dat wij geen all inclusive hadden en ze de prijzen moesten nakijken. Ook bij het avondeten moest de drank zelf gehaald worden en ging dat met veel gezucht. Verder eem heel mooi hotel en goed verzorgd. Een ideale vakantie voor zon, strand, zee en rust. Ook het spacentrum is aan te raden.

Gereisd in september 2006

Hotel Aqua Azur info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald