St. Konstantin

We hebben een aantal aanbieders voor St. Konstantin voor je op een rij gezet:

vakanties St. Konstantin

We hebben een aantal aanbieders voor St. Konstantin voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Konstantin

Een heel gezellig plaatsje met zeer vriendelijke mensen

Brenda,
    10-6-2008

Een heel gezellig plaatsje met zeer vriendelijke mensen. Omgeving leent zich uitstekend voor een heerlijke wandeling, dagje strand, gezellig winkelen. Ik heb me er ontzettend goed vermaakt, en ik mis het ook enorm. Volgend jaar zeker weer de moeite waard om erheen te gaan.

Gereisd anders in Tue Jun 10 2008 15:37:01 GMT+0000 (UTC)

heerlijk rustig maar wel gezellig

marijke,
    4-11-2007

heerlijk rustig maar wel gezellig.Fijne mensen en een mooie omgeving.Goede excursies met nederlands sprekende reisleiding . echt super. vooral de noordcruise . We zaten in hotel Dolphin. Lekker eten en een lekker schoon zwembad.

Gereisd familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk toeristisch plaatsje met veel terrasjes en en goede

Bastiaan,
    15-8-2007

Leuk toeristisch plaatsje met veel terrasjes en restaurantjes en goede stranden. Lekker rustig en er wordt niet aan je getrokken om maar ergens naar binnen te gaan. Een stuk beter dan golden sands wat veel massaler is. Verder is er niet zoveel te beleven maar gelukkig zit je vlak bij Varna waar genoeg te doen is en goede uitgaansgelegenheden zijn (probeer de discotheken bij het strand eens). Ook kun je eens naar golden sands gaan.

De prijzen zijn er zeer laag en voor een biertje betaal je meestal niet veel meer dan een euro (halve liter) en soms zelfs minder. Het eten is ook prima. In het dorp is weinig aan bezienswaardigheden maar je kunt genoeg excursies boeken.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

St

chris,
    23-9-2006

St. Konstantin is een leuk dorpje. Veel winkeltjes waar nog niet aan je getrokken wordt. Je kan er lekker rustig kijken. Veel terrasjes. Aardige mensen. Varna is een drukkere stad met meer te beleven. Vooral het Black Sea Casino is een bezoekje waard. Voor een paar leva's kan je de hele dag doorbrengen. Gratis biertjes, eten en cigaretjes.

Gereisd anders in september 2006

een hele leuke plaats ook ideaal met kinderen aflopende en

sylvia,
    5-9-2006

een hele leuke plaats ook ideaal met kinderen aflopende zandstranden en een gunstig klimaat. gezellige winkelstraat met goedkope terassen en trampelines voor de kinderen,de kids kunnen ook een motertje huren of op de grote springkussens, beeldjes schilderen is ook nog een optie. er zijn genoeg excursies voor het land te bekijken.varna is heel leuk

Gereisd anders in september 2006
St. Konstantin scoort een 7,8 uit 10, op basis van 41 reviews