Hotel Selena

10 reviews over Hotel Selena in het Nederlands

Helemaal top.

A.H. Boon
26-10-2010

Het is een nieuw hotel, ruime kamers,

goede verzorging, uitgebreid ontbijt.

De ligging is fantastisch, vanaf het terras kijk je direct op de wandelboulevard en het strand. Het dorp is erg leuk, deels oud, deels nieuw. Het oude gedeelte is gaaf om lekker doorheen te slenteren en overal

terrasjes te vinden. Advies: boek een kamer met zeezicht, aan de andere kant kijk je uit op een straat, ook leuk maar de zeekant is prachtig.

Op het marktplein stoppen verschillende bussen/busjes naar andere plaatsen o.a. Bourgas en Kiten.

een hemel op aarde

m.homburg
19-9-2010

voor de 2ex selena/sozopol we zijn verkocht aan dit plekje het heeft alles voor een fijne vakantie het hotel is zeer goed lokatie uitstekend pal aan zee alles beloopbaar en overal fijne kleine restaurantjes maar je hoeft niet verder dan het hotel als je wil want het ontbijt is super het restauranteten is ook goed dus aan u de keus volgende week maak ik weer een voorboeking!

heel mooi verblijf

gerrit
20-6-2010

Mooi hotel, leuke plaats, goede ligging. Kortom wij hebben ons goed vermaakt.

Veel info over Hotel Selena

Patrick
17-9-2009

Het rijden van het vliegveld naar het hotel is ongeveer 45 minuten. Nog voor wij het hotel binnen kwamen werden onze koffers al gedragen. Inchecken ging snel

De ligging is echt ideaal, hotel ligt in het nieuwe gedeelte van Sozopol direct aan het strand, Overal zitten winkeltjes en restaurants.

Tip: wissel je geld pas om in bulgarije en niet in nederland of op schiphol, want dat is veel duurder

Het restaurant in het hotel is een van de beste restaurants in heel sozopol

Ook in de bar is het gezellig, voordeel zijn de lekkere lounge banken!

Ook kun je voor 1 euro een uur internetten, en er is een pooltafel aanwezig

Alles is voor hollanders zeer goedkoop!!

Kamers zijn erg schoon, kan niet anders zeggen. Eindigd je kamer nummer op een oneven getal dan heb je zeezicht, even is aan voorkant hotel.

Kindvriendelijk:

Aangezien wij geen kinderen hebben weet ik dat er in het hoogseizoen een “babydump” is, mocht je even samen wat ondernemen en er is kinderanimatie iedere dag

Mooiste hotel in centrum SOZOPOL!

Gayle Powell
27-7-2009

8 daagse verblijf gehad! Personeel zeer vriendelijk. Schoonmaak van de kamers elke dag! Hotel ligt direct aan het strand (via kleine trap) Mooiste hotel dat direct aan zee ligt. Ligging van hotel is ook goed! Je stapt de deur uit en hebt meteen winkeltjes.

Hotel ziet er strak en netjes uit... (alles is alleen zalmrose) :)

Ontbijt is prima! wordt telkens bijgevuld en er is een ruime keuze.

Eten kan ook in het hotel maar je hebt in sozopol zoveel leuke restaurantjes wat ook echt aan te raden is. Prijzen zijn leuk!! uiteten, 2 personen incl. drankjes was gem. 20 - 30 leva totaal ( is 10 - 15 euro)

Ligbedjes + parasol bij het zwembad(je) zijn gratis op het strand ben je 7 leva per bedje kwijt en parasol kost 6 leva.

Voor jongeren die nog s'avonds een "disco/bar" willen opzoeken, die is ook in de buurt!!

2008

Hotel Selena, Sozopol, Bulgarije

Jos Natter
25-6-2008

Ligging van het hotel is perfect op de scheiding van het oude en nieuwe Sozopol.

Kamers voorzien van een goede airco, goede schoonmaak en regelmatig wisseling van bedlinnen.

Ontbijt in uitgebreid buffetvorm.

Vriendelijk personeel in gehele hotel.

2007

Wij zijn een week in het Selenahotel geweest, dit hotel staat niet in de beoordelingen dus zet ik hem maar hier neer. Prima hotel, mooie kamers, goede schoonmaak. Uitgebreide keuze voor het ontbijt. Avondeten weet ik niet, we hadden alleen met ontbijt geboekt. A la cart in het restaurant zeer goed. Sozopol is klein, in een week heb je het helemaal gezien, de tweede week kun je makkelijk naar andere stadjes gaan, bus of taxi.

Bulgaren heten stug en onvriendelijk te zijn, ben het daar niet mee eens, zeg gewoon dobra den (goedendag) als je iemand tegenkomt en je wordt vriendelijk teruggegroet. Het eten is heerlijk, neem alleen geen gefrituurde gerechten, die vallen tegen. De hele dag slenteren, allerlei terrasjes ontdekken, twee keer per dag heerlijk eten met alles erop en eraan (patat en groenten apart bestellen) en je bent nog geen 50 Euro per dag kwijt met zijn tweeen. Nog dit jaar kun je ook met een boot de hele dag het water op net zoals in Griekenland en Turkije. Fantastische week

Ik ben net teruggekomen van een week vakantie in Selena, en kan niet anders zeggen dat het me weer (voor de 2e keer) uitstelend is bevallen. Verzorging en schoonmaak kamers grote klasse. Ik kom hier zeker nog eens terug. Staf en personeel is zeer vriendelijk en ontbijt is uitgebreid.

Manager is een vrouw, die alles goed onder controle heeft.

laat je goed informeren over dit hotel, ligging en de omgeving. ons is wijsgemaakt dat dit het zonnestrand is. wie genoegen neemt met een strand van 500m dat vies is, waar weinig restaurantjes en winkeltjes, maar wel een leuk hotel is. is op het juiste adres. laat je goed informeren.

2006

het gaat hier wel om hotel Selena

Fenna Logcher
7-8-2006

het gaat hier wel om hotel Selena. Dat is een ander hotel dan Selena Beach. Hotel Selena ligt aan het strand én centraal. Een perfecte combinatie! Niets is ver.

We hebben een aantal aanbieders voor Selena voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selena in Sozopol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.