Hotel Selena Beach

Hotel Selena Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Selena Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Selena Beach in het Nederlands

Echt een hotel voor de jeugd!

Marjolein
29-1-2011

De zee was heerlijk warm, de zwembaden zalig verwarmd, doch wat een herrie vanwege dreunmuziek. Het ontbijt is karig. De tv staat daar 's ochtends al aan (MTV). Bij het grote zwembad is herrie (dreunmuziek) en ook bij het strand tot zelfs ver in zee. We houden van muziek en van popmuziek maar dit was verschrikkelijk! Het appartement was wel mooi, ruim en groot. We hadden in het hotel zelf een appartement geboekt doch wij kregen een appartement in het gebouw aan de linkerzijde, dat veel moderner en ruimer van opzet was. Met uitzicht op het kleiner zwembad (daar was tenminste geen herrie en had eveneens warm water) en de zee. Met een (slecht begaanbaar) pad met traptreden kun je bij het strand komen. Om naar het centrum te komen is het ruim 25 minuten lopen, langs stoffige hoofdweg, niet aan te bevelen. Pak dan de minitrein, die stopt links bij inham om de hoek. Verderop is ook een minisupermarkt. Het Flamingorestaurant links bij de inham is top en goedkoop! Gaat 's avonds pas open!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selena Beach in Sozopol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selena Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Selena Beach scoort een 8.6 uit 10 op basis van 6 reviews.